مزیت اپلیکیشن موبایل: 5 تاثیر مهم در رشد برندها

مزیت اپلیکیشن موبایل: 5 تاثیر مهم در رشد برندها

دوره زمانه عوض شده و تکنولوژی های ارتباطی در همه بخش های زندگی ما تاثیر گذاشته است. از این رو، بکارگیری جدیدترین امکانات و فناوری های روز دنیا توسط شرکت ها اجتناب ناپذیر است. اپلیکیشن های موبایل اندروید و iOS به سرعت در حال رشد و توسعه اند و همه جا از آنها استفاده میشود. بسیاری از کسب و کارها و کارآفرینان هوشمند و آینده نگر نیز به دنبال طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل رفته و از امکانات آن برای رشد و پیشرفت برند خود بهره گرفته اند. ما در این مقاله اپچار 5 مزیت اپلیکیشن موبایل و تاثیر آن در رشد و پیشرفت کسب و کارها را بررسی خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید.

 

 

1- برندسازی

مزیت اپلیکیشن موبایل در برندسازی آن است

لوگو و شعار برند شما همیشه روی صفحه موبایل مشتریانتان قرار خواهد داشت. بنابراین هرگاه مشتریان به محصولاتتان نیاز داشته باشند قطعا شما را به یاد می آورند، زیرا نام و لوگوی شما را مدام مقابل چشمانشان دیده اند. این مزیت رقابتی مهمی است، و شما را از رقبایی که اپلیکیشن موبایل ندارند متمایز میسازد. بنابراین، اگر قصد دارید شناخت و آگاهی مخاطبان را نسبت به برند کسب و کارتان اتقاء دهید و برندسازی تان را تقویت کنید، این مزیت اپلیکیشن موبایل در این کار به شما کمک فراوانی میکند.

2- بهبود خدمات امور مشتریان

مزیت اپلیکیشن موبایل در ایجاد خدمات امور مشتریان است

مشتریان شما با استفاده از اپلیکیشن موبایل قادر خواهند بود که در هر زمان و مکان به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. اگر امکان ارائه خدمات پاسخگویی 24 ساعته برایتان میسر نیست، میتوانید این کار را از طریق اپلیکیشن موبایل انجام دهید. لیست محصولات و ویژگی های آنها به همراه امکاناتی نظیر پیام گیر، سوالات متداول، و پرسش و پاسخ را میتوانید از طریق اپلیکیشن موبایل ارائه کنید.

 

3- مزیت اپلیکیشن در بازاریابی

مزیت اپلیکیشن موبایل در ابزار بازاریابی آن است

اپلیکیشن موبایل یک ابزار ارزشمند برای بازاریابی است. زیرا میتوان آن را به شبکه های اجتماعی متصل کرد. کاربران از این طریق میتوانند اطلاعات و امکانات اپلیکیشن شما را با خانواده و دوستانشان به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب، اپلیکیشن و برند شما با هزینه کم به دیگران معرفی خواهد شد. دیگر مزیت اپلیکیشن موبایل، امکان ارسال نوتیفیکیشن (اعلان) است. شما با ارسال نوتیفیکیشن میتوانید جدیدترین رویدادها، پیشنهادات ویژه و تخفیفات را به سرعت به اطلاع مشتریانتان برسانید.

4- جذب مشتریان بیشتر

مزیت اپلیکیشن موبایل در امکان جذب مشتریان جدید است

در نظر داشته باشید که بسیاری از مخاطبان هنگامی که داخل اتوبوس، تاکسی، مترو، و حتی هنگام پیاده روی، درحال حرکت هستند از گوشی موبایلشان استفاده میکنند. بنابراین اگر شما برای این مواقع که وقتشان آزاد است اپلیکیشن موبایل کاربردی، مفید و جذابی پیشنهاد دهید قطعا از آن استقبال خواهند کرد و چه بسا که آن را به همسفرانشان هم پیشنهاد دهند.

 

5- افزایش درآمد

مزیت اپلیکیشن موبایل در درآمدزایی آن است

اپلیکیشن موبایلی که امکان خرید آنلاین کالا داشته باشد میتواند مانند سایر کانالهای فروش، مثل مغازه و فروشگاه آنلاین، تبدیل به منبع درآمدی جدیدی شود. رزرو رستوران، خرید بلیط سینما، خرید کالا و خدمات، و سایر فعالیت های مشابه، تنها با چند بار لمس صفحه گوشی امکان پذیر خواهد بود. در حال حاضر، بسیاری از کسب و کار ها از این مزیت اپلیکیشن موبایل استفاده میکنند. علاوه بر این، امکان دریافت وجه بابت نمایش تبلیغات و یا ارتقاء نسخه اپلیکیشن کاربر نیز وجود دارد.

بسیاری از صاحبان شرکت ها و کسب و کارها هنوز با مزیت اپلیکیشن موبایل و ظرفیت های فراوان آن آشنا نیستند. اپلیکیشن موبایل میتواند تاثیر بسیار مثبتی در افزایش بهره وری، کارآمدی و رقابت پذیری شرکت ها داشته باشد و مزیت رقابتی ارزشمندی را به آنها ارائه کند. اگر به دنبال روش جدیدی برای یافتن مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان وفادار هستید، پاسخ «اپلیکیشن موبایل» است.  برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل با ما تماس بگیرید  .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*