کسب و کار شما چگونه از مدیریت دانش دیجیتال سود می‌برد؟

کسب و کار شما چگونه از مدیریت دانش دیجیتال سود می‌برد؟

  • مدیریت دانش دیجیتال چیست؟

مدیریت دانش دیجیتال شامل هر گونه فعالیتی است که شما آن را  مدیریت می‌کنید و دانش دیجیتال برند شما را در لحظات مهم در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

این مفهوم به شما این امکان را می‌دهد تا حقایق عمومی درباره نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید و به شما در کنترل نام تجاری و اعتبار آنلاینتان کمک می‌کند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا مدیریت دانش دیجیتال بسیار مهم است و چگونه می‌تواند به نفع نام تجاری شما کار کند آورده ایم.

  • چرا مدیریت دانش دیجیتال برای یک برند اهمیت دارد؟

اطلاعات آنلاینی که در مورد کسب و کار شما  وجود داد به احتمال زیاد تاثیر زیادی بر روی  آنچه که مشتریان در مورد شما فکر می‌کنند و چگونگی برقرارری ارتباط با برند شما خواهد داشت. در حقیقت این اطلاعات در لحظات مهمی که مشتریان در حال تصمیم گیری برای خرید هستند در مقابل آن‌ها قرار دارد.

  • مدیریت دانش دیجیتال چه کمکی به شما می‌کند؟

جستجوی محلی یکی از مهمترین جنبه هایی است که شما می‌توانید در استراتژی مدیریت دانش دیجیتال خود در نظر بگیرید. آنجا جایی است که به احتمال زیاد مشتریان برای یافتن اطلاعات در مورد کسب و کار شما و خرید در آن جستجو می‌کنند. در حقیقت% 82  از جستجوگران محلی از طریق بازاریابی فروشگاهی و تماس تلفنی خرید می‌کنند و %47 از کاربران اینترنت جستجوی محلی انجام می‌‎‎دهند. با این وجود  درصد از این جستجوهای محلی به خرید می‌انجامد.

  • با کمک مدیریت دانش دیجیتال در کسب و کار خود بیشتر دیده می‌شوید

مدیریت دانش دیجیتال فقط در مورد اطمینان از وجود اطلاعات درست کاربرد ندارد بلکه به دیده شدن برند شما توسط مشتریان بیشتر نیز کمک می‌کند. شرکت هایی که در مدیریت دانش دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند، %49  بازدید از طریق جستجو، نقشه ها و دایرکتوری ها نسبت به کسانی که از رویکرد سنتی استفاده می‌کنند بیشتر دریافت می‌کنند.

  • داده های شما مدت بیشتری آنلاین می‌مانند

اگر شما در مورد اختصاص زمان و منابع به مدیریت دانش دیجیتال مطمئن نیستید، کافی است لحظه ای در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی خود فکر کنید. عمر یک توییت در اینترنت تنها 5 دقیقه است و یک پست فیس بوک حدود 5 ساعت اعتبار دارد . بنابراین اگر شما وقت و تلاش زیادی را صرف ساختن این پست ها کنید، تا مشتریان به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشند، زمان و هزینه زیادی در پی خواهد داشت. اما اگر اطلاعات و بررسی های آنلاین را اولویت بندی کنید، اطلاعات شما بیشتر در اینترنت زنده می‌مانند و پست های رسانه های اجتماعی نیز تاثیر بیشتری خواهند داشت.

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*