آموزش بک آپ گرفتن در نرم افزار حسابداری تیزپرداز

آموزش بک آپ گرفتن در نرم افزار حسابداری تیزپرداز
 

با توجه به گسترش روز افزون ویروس باجگیر در فضای مجازی و اهمیت اطلاعات مخصوصا بک آپ های سیستم حسابداری شما کاربر گرامی، تهیه نسخه پشتیبانی یکی از مهمترین عملیاتی است که باید علاوه بر پایان ساعت کاری هر روز برای تمامی سال های مالی نیز این عملیات انجام دهید .

یکی از روش های تهیه نسخه پشتیبانی ذخیره بر روی هارد میباشد . برای تهیه نسخه پشتیبان ابتدا به قسمت امکانات / تهیه نسخه پشتیبانی /ذخیره بر روی هارد رفته و بک آپ را در مسیر نصبی برنامه ذخیره نمایید.
تهیه نسخه پشتیبانی به صورت اتوماتیک یکی دیگر ازروش های بک آپ گیری است که برای انجام این کار در داخل سیستم در مسیری به جز مسیرنصب، پوشه ای مجزا ایجاد کرده و مسیر آن را برای بک آپ گیری تنظیم نمایید در این قسمت میتوان از حافظه خارجی (فلش و هارد اکسترنال و…) استفاده کرد .
یکی از بهترین و  کامل ترین ومطمئن ترین روش پشتیبان گیری ذخیره بر روی سی دی میباشد. نکته مهمی که در این بخش باید ذکر شود این است که برای امنیت اطلاعات حسابداری بهتر است 6 عدد CD تهیه نمایید و روی هر کدام نام یک روز از روزهای هفته را بنویسید. انتهای کار با برنامه علاوه بر تهیه نسخه پشتیبان برروی هارد، روی CD ای که نام همان روز روی آن نوشته شده نسخه پشتیبان تهیه نمایید ( لازم بذکر است که این کار را می توان بارها روی یک CD انجام داد.)

 
 
 

9 دیدگاه

  1. عالییییییییییییییییی

  2. خیلی عالی بود.لایک داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*