نرم افزار حسابداری فروشندگان تزئینات ساختمان (پارکت)

پارکت نرم افزار ویژه فروشندگان و اعضاء صنف تزئینات داخلی ساختمان با در نظر گرفتن نیازهای تخصصی مشاغل تعریف شده است که می تواند پاسخگوی همه این درخواست ها باشد . وضعیت عملکرد و دستمزد یک یا چند استاد کار که در پروژه های مختلف مشغول به کارهستند بر اساس ورودی های اولیه مشخص و معین می شود که در چه پروژه هایی مشغول هستند و دستمزد آن ها چه مبلغی است ، همچنین میزان دریافتی و مانده حساب همیشه به سادگی قابل مشاهده است.

با خرید این محصول شما می توانید تا 799000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 799000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 159,800 تومان.


  • نصب و راه اندازی و آموزش رایگان در محل + استفاده از کلاس های آموزشی رایگان + پشتیبانی کاملاٌ رایگان در دفتر پشتیبانی شرکت
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
7,990,000 تومان بدون مالیات.


در پروژه های مختلف ممکن است خرید مواد اولیه مصرفی توسط یک واحد صورت پذیرد. مثلا شاخه در هنگام فروش با واحد دیگری مثلا متر فروخته شود و یا اینکه در انجام یک کار خاص پرتی و ضایعات وجود داشته باشد .محاسبه پرتی از مواد مصرفی به کار رفته و ثبت سند هزینه به سادگی در نرم افزار پارکت انجام می شود .ممکن است که چند نوع خدمات مختلف و توسط استاد کاران متفاوت برای ارائه یک نوع خدمت و در نهایت برای مشتری انجام شود و یا کالا و یا مواد اولیه ای مصرف شود که در صورت حساب مشتری نیاید و فاکتور مشتری صرفا در نتیجه کار ثبت می گردد و بسیاری از موارد تخصصی دیگر این صنف که به سادگی در نرم افزار پارکت قابل پیاده سازی بوده و می توان هر پروژه را به صورت مجزا تعریف نمود و خدمات و مواد اولیه مصرف شده را به تفکیک ثبت کرده و نهایتا فاکتور مرتبط با مشتری را ثبت و سود و زیان و هزینه و درآمد حاصل از هر پروژه را به صورت مجزا و یا گزارش کلی از سیستم استخراج کرد.


با ویژگی حقوق و دستمزد به راحتی می توان با هر فرمول حقوق و مزایای پرسنل را محاسبه و پس از صدور فیش حقوقی به آن ها پرداخت نمود .نگهداری و مدیریت موجودی انبار به سادگی صورت می پذیرد و گزارش های لازم جهت مغایرت گیری در اختیار کاربر قرار می گیرد.حساب تامین کنندگان کالا و طرف های تجاری در سیستم کاملا مشخص و در خصوص مشتریان نحوه پرداخت ،میزان پیش پرداخت ،پرداختی در حین پروژه ،تکمیل کار و همچنین انجام و ارائه خدمات به صورت اقساطی و با استفاده از ویژگی (فیچر) تقسیط با انواع فرمول های تعریف شده توسط کاربر و صدور دفترچه قسط و یا دریافت چک های اقساطی مقدور می باشد.



ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت و وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ حسابداري ﭘـﺮﻧـﺲ‬ :
- ﺳﺎدﮔﯽ و رواﻧﯽ (اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪه از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ وﯾﻨﺪوز را در ﺣﺪ ﻣﻘﺪﻣﺎﺗﯽ آﻣﻮﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ داﻧﺶ حسابداري ﻧﺪارد.)
- ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺳﺮﯾﻊ و راﺣﺖ ﺑﺎ دﻓﺘﺮﭼﻪ ﺧﻮدآﻣﻮز (آﻣﻮزش ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻟﻬﺎی ﻋﻤﻠﯽ)، راﻫﻨﻤﺎی ﻣﺼﻮر ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی و ﻓﯿﻠﻢ آﻣﻮزﺷﯽ‬ .
- اﻣﻨﯿﺖ ﮐﺎﻣﻞ اﻃﻼﻋﺎت و ﺗﻀﻤﯿﻦ از دﺳﺖ ﻧﺪادن اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺎ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﮕﯿﺮی ﺧﻮدﮐﺎر، ﺳﺎﻋﺘﯽ، روزاﻧﻪ و دﺳﺘﯽ‬ .
- ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺣﺠﻢ وارد ﮐﺮدن اﻃﻼﻋﺎت و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل درﯾﺎﻓﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ اﻃﻼﻋﺎت در ﮔﺰارﺷﺎت‬ .
- راه اﻧﺪازی اوﻟﯿﻪ (ﺳﻨﺪ اﻓﺘﺘﺎﺣﯿﻪ) ﺳﺮﯾﻊ و آﺳﺎن و ﺑﺴﺘﻦ ﺳﺎل ﻣﺎﻟﯽ در اﻧﺘﻬﺎی دوره ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻼً اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ‬ .
- ﺳﺎزﮔﺎری ﺑﺎ اﻧﻮاع ﭼﺎﭘﮕﺮﻫﺎی ﻟﯿﺰری، ﺣﺮارﺗﯽ، ﺳﻮزﻧﯽ، ﺟﻮﻫﺮاﻓﺸﺎن و اﻧﻮاع ﮐﺎﻏﺬ در اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ 8 ‪ ،A5 ،A4 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮی، 6 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮی‬
- ﻗﺎﺑﻞ اﺟﺮا در ﮐﻠﯿﻪ وﯾﻨﺪوزﻫﺎی ‪ 7 , Vista , XP‬ اﻋﻢ از 32 ﺑﯿﺘﯽ و 64 ﺑﯿﺘﯽ‬ .
- ﻧﺼﺐ ﺑﺴﯿﺎر آﺳﺎن ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ 2 ﮐﻠﯿﮏ.‬
- ﮔﺮاﻓﯿﮑﯽ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺒﺎ و ﮐﺎرﺑﺮﭘﺴﻨﺪ و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﮐﺎرﺑﺮی ﺑﺴﯿﺎر ﺳﺎده و روان‬ .
- اﺳﺘﻔﺎده از ﻗﻔﻞ ﺳﺨﺖ اﻓﺰاری و ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده از ‪ CD‬ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ در ﺣﯿﻦ ﮐﺎر‬ .
- ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺑﺴﯿﺎر ﻗﻮی و ﻧﺼﺐ و آﻣﻮزش راﯾﮕﺎن‬ .
- ﺗﻬﯿﻪ ﺧﺮوﺟﯽ اﮐﺴﻞ از ﺗﻤﺎﻣﯽ اﻃﻼﻋﺎت و ﮔﺰارﺷﺎت ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻ‬ .
- اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده از ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻟﻤﺴﯽ، ﺑﺪون اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻮس و ﮐﯿﺒﻮرد‬ .
- ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻ در ﻫﻨﮕﺎم ﮐﺎرﺑﺮی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺣﺬف ﭘﯿﻐﺎم ﻫﺎی ﻏﯿﺮﺿﺮوری و ﻧﻤﺎﯾﺶ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺑﺎﻟﻦ‬ .
- ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮐﻠﯿﺪﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺒﺮ ﺿﺮوری در ﺗﻤﺎم ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻼ ﮔﻮﯾﺎ‬ .
- ﺗﻨﻮع ﺑﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﻧﺮم اﻓﺰار از ﻧﻈﺮ ﺳﺎزﮔﺎری ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺷﻐﻞ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﻨﻮع از ﻧﻈﺮ اﻧﺘﺨﺎب وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎ و ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻗﯿﻤﺖ‬ .

نسخه فروشگاهی ویژه مشاغل مختلف شامل:

  • کلیه عملیات خرید و فروش
  • گردش چک و بانک و عملیات مالی بصورت اتوماتیک
  • گروه گزارشات انبارداری
  • گروه هزینه و درآمد
  • گزارش سود بخش ها
  • گزارش دفتر تفصیلی اشخاص
  •  گروه پیش فاکتور و سفارشات کالا
  • گروه معامله کالا
  • گروه گزارش دفاتر
  • گروه گزارشات زمانی کالا
  • چاپ بارکد کالا
  • افزایش/ کاهش سرمایه
  • گروه گزارشات سرمایه ها
  • امکان باز کردن چند فاکتور همزمان
  • ترازنامه

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-22600-052133
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : win xp-vista-7-8-10
مناسب مشاغل : لوازم التحریر، خرازی، آرایشی و بهداشتی

اطلاعات پایه

امکان معرفی کالا به تعداد : بینهایت
معرفی حساب اشخاص به تعداد : بینهایت
امکان چاپ بارکد :
امکان گروه بندی کالاها :
امکان گروه بندی اشخاص :
معرفی واحد برای کالاها :

فاکتور ها

صدور پیش فاکتور وصدرو فاکتور برگشت از خرید و فروش :
امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان :
استفاده ازشماره فنی برای هرکالا جهت صدور فاکتور :
ثبت شماره سریال کالا در فاکتورها :
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای هر کالا در فاکتورها :
محاسبه تخفیف کالا در هرسطر فاکتور :
محاسبه سود و زیان هرفاکتور دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
هشدار برای میزان اعتبار اشخاص درفاکتور فروش و سند پرداخت :
ثبت چند فاکتور همزمان از طریق کلید فاکتور باز :
صدور فاکتور فروش سریع و با استفاده از بارکد خوان ویژه سوپر مارکت ها :
مشاهده فاکتورهای صادره :
امکان حذف و اصلاح فاکتور :

انبارداری

ثبت نقطه سفارش کالا و گزارش کالاهایی که مقدارشان به نقطه سفارش رسیده است :

عملیات بانک و چک

کنترل برگه های دسته چک :
دفتر چک(انتقال چکها به بانک، تایید وصول چکها، برگشت چک، نقد کردن چک و رویت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن) :
چستجوی پیشرفته چک :
پرینت چک، معرفی انواع چک های جدید وگزارش چک های پرینت شده :
هشداربرای چک ها واسناد پرداختنی(آلارم چک) :
امکان ثبت چکهای باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی :
لیست چکهای برگشتی :
هشدار برا ی کسری بانک، هنگام نقد کردن یا تایید وصول اسناد پرداختنی و یا هزینه بانکی :

امکانات حسابرسی

بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) و مرتب سازی براساس نام و کد شخص :
معرفی چند صندوق و استفاده از سیستم چند صندوقه :
روئیت و چاپ ریز حساب اشخاص به صورت تفکیکی :
موجودی ریالی هر گروه کالا :
مشاهده مانده صندوق به صورت لحظه ای :

گزارشات

چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ،حواله خروج از انبار، گزارشات و ... با کلیه چاپگرها و چاپ رولی فاکتور (8cm) :
محاسبه سودوزیان به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و به تفکیک هر کالا :
گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق، بانکها و لیست فاکتورهای خرید و فروش :
محاسبه سود و زیان هر شخص دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
امکان پشتیبان گیری از برنامه به صورت اتوماتیک و دستی و امکان بازگرداني :
ترازنامه و صورت حساب سود و زیان :
وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه) :

سایر امکانات

هشدار برای کسری صندوق، هنگام برداشت یا هزینه از صندوق :

سئوالات متداول :

  

آیا نرم افزار پارکت به تمدید نیاز دارد؟ در این صورت هزینه تمدید چقدر است؟

هزینه آبونمان (400 روزه ) نرم افزار پارکت  مبلغ 5.000,000 ریال می باشد که پرداخت این هزینه بصورت اختیاری بوده و کاربر با پرداخت هزینه آبونمان ، میتواند از امتیاز بروزرسانی نرم افزار بهره مند گردد. اما درصورتیکه کاربر تمایلی به پرداخت آبونمان نداشته باشد، تنها امتیاز بروزرسانی نرم افزار را نخواهد داشت و نرم افزار با آخرین نسخه بروزرسانی شده در دوره گارانتی کار خواهد کرد و کاربر از سایر امتیازات نرم افزار ازجمله پشتیبانی های تلفنی همانند قبل برخوردار خواهد بود.

سیستم کامپیوتری که جهت کار با نرم افزار پارکت کاربر نیاز دارد، باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

باتوجه به منابع سخت افزاری کمی که نرم افزار پرنس جهت نصب و اجرا نیاز دارد، به کاربران جهت انتخاب یک سیستم مناسب حق انتخاب زیادی می دهد. شما می توانید از یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی تا یک کامپیوتر بدون کیس (All In One) و یا یک کامپیوتر صنعتی برای کار با نرم افزار پرنس استفاده کنید. نکته قابل توجه در این میان سالم بودن سخت افزارها می باشد که به مراتب از ظرفیت و مدل آنها مهمتر است.

آیا نرم افزار پارکت فایل آموزشی و راهنمای استفاده ی جامع ای دارد ؟

باتوجه به ارائه نسخه های بروزرسانی نرم افزار پرنس بصورت منظم و در فواصل زمانی معین و جهت جلوگیری از بوجود آمدن مغایرت در فایل های آموزشی و نرم افزار، بهترین روش جهت ایجاد فایل های آموزشی ، روش تولید فایل های آموزشی در درون نرم افزار است. در تولید فایل راهنما برای نرم افزار پرنس نیز از همین روش استفاده شده است. بنحوی که کاربر در هر یک از فرم های نرم افزار پرنس با فشردن کلید F1 میتواند به راهنمای آموزشی مربوط به همان فرم دست یافته و از آن استفاده نماید.

آیا میتوان از نرم افزار پارکت بعنوان نرم افزار صندوق مکانیزه فروش استفاده نمود؟

یکی از قابلیت های نرم افزار پرنس تولید فایل مالیاتی بر اساس آخرین مقررات سازمان امور مالیاتی می باشد. و با توجه به امکان تهیه گزارش موجودی کالاها در انبار ، امکان ثبت مشخصات خریداران و فروشندگان بصورت کامل و در صورت نیاز صدور فاکتورهای رسمی ، امکان نگهداری مانده حساب بدهکاری و بستانکاری مشترکین اعتباری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، نرم افزار پرنس مورد تایید اداره دارایی بوده و کاربران می توانند نرم افزار پرنس را بعنوان صندوق مکانیزه فروش به سازمان مربوطه معرفی نمایند.

سخت افزارها و نرم افزارهای جانبی که جهت کار با نرم افزار پارکت می بایست تهیه گردد چه مواردی هستند؟

جهت صدور فاکتور فروش و یا فیش مربوط به خریداران شما می توانید یکی از پرینترهای حراراتی و یا چاپگرهای معمولی موجود در بازار را تهیه نمایید و نرم افزار محدودیتی جهت چاپ بر روی انواع پرینتر ندارد. جهت استفاده از قابلیت نمایش شماره تلفن در داخل نرم افزار و شناسایی مشترک شما میتوانید دستگاه کالر آی دی T-Line را از بخش فروشگاه سایت تهیه نمایید. درصورتیکه تمایل به استفاده از قابلیت ارسال پیام کوتاه برای مشترکین خود از داخل نرم افزار را دارید ، شما می توانید بهمراه نرم افزار پرنس پنل ارسال پیامک را از شرکت پژواک تهیه فرمایید.

در صورت عدم مشاهده سئوال مورد نظر لطفا از طریق " فرم ارتباط با ما"   یا " درخواست مشاوره "  میتوانید سئوال خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم .

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*