اپلیکیشن رایتل من

‏‏با استفاده از اپلیکیشن 'رایتـل من' بسیاری از امور مربوط به سیم‌کارت خود مانند خرید بسته، شارژ ریالی و شورانگیز، مشاهده گزارش بسته، مشاهده و پرداخت صورت‌حساب، بررسی نواحی تحت پوشش، فروشگاه‌های رایتل، ثبت مشکل، درخواست دریافت ریز‌ارتباطات و غیره را بدون نیاز به برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل انجام دهید.

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.



‏برخی از ویژگی های «رایتـل من» عبارتند از:


‏• مشاهده گزارش مانده بسته: با انتخاب این گزینه، صفحه‌ای حاوی اطلاعات مربوط به بسته‌های فعال سیم‌کارت نمایش داده می‌شود.


‏• خرید بسته: در این بخش پیشنهادهای متنوعی به مشترکین ارایه می‌شود تا بتوانید از میان آنها بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود انجام دهید.


‏• نواحی تحت پوشش: با انتخاب شهر، نقشه پوشش‌دهی شهر نمایش داده خواهد شد.


‏• شارژ مستقیم عادی: گزینه افزایش اعتبار، مخصوص مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا می‌باشد.


‏• شارژ شور انگیز: شما مشترکین سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری می‌توانید با استفاده از شارژ شورانگیز رایتل و با توجه به نحوه خرید شارژ، تا 35%  شارژ بیشتر دریافت کنید.


‏• پرداخت صورت حساب (میان دوره / پایان دوره): این قسمت مخصوص مشترکین سیم‌کارت دایمی است. مبلغ کارکرد شما نمایش داده می‌شود.


‏• سرویس‌های جاری: می‌توانید سرویس مورد نظر خود مانند تماس‌های از دست رفته، گزارش تماس، راینواز، رومینگ بین‌الملل، کنفرانس تلفنی، انتظار مکالمه، حفظ تماس فعلی و غیره را فعال / غیر فعال نمایید.


‏• دوستان و خانواده: سرویس 'دوستان و خانواده' این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با وارد کردن 5 شماره درون شبکه و 2 شماره برون شبکه که بیشترین تماس تلفنی را با آن‌ها دارید، از تخفیف ویژه در تماس‌های صوتی خود بهره‌مند شوید.


‏• فروشگاه های رایتل: در این قسمت فروشگاه‌های فعال رایتل به همراه آدرس، ساعت و روزهای کاری نشان داده می‌شود.


‏• پرداخت‌های من :فهرستی از تمامی پرداخت‌های شما بابت خرید محصولات یا خدمات رایتل به ترتیب تقدم زمانی نمایش داده می‌شوند.


‏• ریز ارتباطات :شما مشترک هر کدام از سیم‌کارت‌های رایتل که باشید، می‌توانید با استفاده از این گزینه، ریز ارتباطات خود را در بازه زمانی مشخص، در قالب فایل PDF از طریق ایمیل ثبت شده در سامانه مدیریت‌حساب/ اپلیکیشن رایتل من، دریافت نمایید.


‏• ثبت مشکل: در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با محصولات و خدمات رایتل، می‌توانید بدون تماس با مرکز خدمات مشتریان، نسبت به ثبت مشکل خود اقدام نمایید.

اهمیت اپلیکیشن در کسب و کار :

اگر سری به کافه بازار ، گوگل پلی استور (Google Play Store) یا اپ استور (App Store) یا سایر منابعی که امکان دانلود اپلیکیشن های موبایل را فراهم می‌کنند بزنید، متوجه خواهید شد که تعداد و تنوع برنامه های موبایلی چقدر افزایش یافته است. اپلیکیشن های موبایل به شیوه های مختلفی می‌توانند نیاز های کاربران را برطرف کنند و از سوی دیگر برای توسعه دهنده خود درآمدزایی داشته باشند.


از طریق طراحی اپلیکیشن قادر به نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود هستید ، با بازدید کردن از آن مشتری شما راحت تر قادر به تصمیم گیری و در نتیجه خرید می باشد. شما همچنین بصورت روزانه و البته راحت می توانید اپلیکیشن خود را بروز رسانی کنید. همچنین پیشنهاد تخفیف دوره ای از طریق اپلیکیشن موجب معرفی شما توسط مشتریان به دوستان آنها شده و احتمال بازدید آنها از اپ شما در همان زمان به شدت بالا می رود.

اپلیکیشن موبایل ، کاربردهای بسیاری را برای فروشنده و مشتری ایجاد می کنند از جمله: اطلاعات کلی یک کسب و کار ، قیمت محصولات و خدمات ، فرمهای رزرواسیون ، جستجو ، حساب کاربری ، پیام رسانی ، خبر رسانی و بسیاری از کاربردهای دیگر. یکی از بزرگترین مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این است که می توانید هر نوع اطلاعاتی را که می خواهید در اختیار مشتری قرار دهید به عنوان مثال فروشهای ویژه و تخفیفات ، تنها به فاصله لمس صفحه گوشی همراه مشتری در دسترس او قرار می گیرد. به علاوه می توانید با ارسال نوتیفیکیشن به مشتری نزدیکتر شده و به آسانی مشتری را در جریان آخرین اطلاعات واخبار کسب و کار خود قرار دهید.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*