نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم یدکی (پارت)

نرم افزار پارت ویژه فروشندگان لوازم یدکی خودرو یک نرم افزار ساده و در عین حال کامل که به سرعت و سهولت می تواند که کلیه درخواست های صاحبان  این صنف را به تفصیل و با همه جزئیات پاسخ دهد ، به شکلی که هیچ نوع ورود اطلاعات و یا گزارش از نظر دور نمانده و هر کاربر با هر میزان دانش حسابداری و تسلط به کامپیوتر به راحتی می تواند از تمام امکانات نرم افزار استفاده کند.

با خرید این محصول شما می توانید تا 799000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 799000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 159,800 تومان.


  • نصب و راه اندازی و آموزش رایگان در محل + استفاده از کلاس های آموزشی رایگان + پشتیبانی کاملاٌ رایگان در دفتر پشتیبانی شرکت
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
7,990,000 تومان بدون مالیات.

در این نرم افزار می توان که مدل های مختلف اتومبیل را در قالب بخش های مختلف و هر قطعه از هر خودرو را در گروه مشخص تعریف نمود که در این شرایط ورود اطلاعات فروش،صدور فاکتور،انبارگردانی و مغایرت گیری به سادگی صورت می گیرد.امکان ورود کالاها با شماره سریال ،مدیریت گارانتی کالاها و همچنین هرگونه جزئیات که لازم باشد به همراه نام کالا در سیستم ثبت شود و مقدور بوده و با طبقه بندی قطعات در سیستم دسترسی و گزارش گیری از آن ها به راحتی انجام می شود.


مدیریت بانک،مانده حساب ها ،چک های دریافتی،چک های پرداختی و چاپ چک با چاپگرهای لیزری و جوهرافشان معمولی که ضمن زیبایی به ضریب امنیت چک ها نیز می افزاید.سود-زیان،هزینه-درآمد،حساب سرمایه گذارها و تخصیص سود آن ها به سهولت هرچه تمام در نرم افزار حسابداری پارت انجام می شود.حساب طرف های تجاری ، تامین کنندگان کالا و هم مشتریان و خریداران در سیستم به سادگی قابل کنترل و مدیریت می باشد.


از نقطه قوت نرم افزار پارت ،انبار گردانی و سهولت مغایرت گیری موجودی کالاها در انبار و سیستم می باشد و گزارش های متعدد و متنوع در این خصوص در نرم افزار تعبیه شده است.امکان اتصال سخت افزارهای جانبی مانند بارکدخوان ها به سهولت استفاده از نرم افزار افزوده است و با وجود دفاتر حسابداری موجود در نرم افزار میتوان که به گزارش های تکمیلی بیشتر دست یافت با توجه به حجم بالای تراکنش های روزانه در صنوف مرتبط با فروشندگان لوازم یدکی ،لازم است که ورود اطلاعات با سرعت بالا و با کمترین ورودی ،بیشترین خروجی با بیشترین جزئیات را از سیستم انتظار داشت.

در نرم افزار حسابداری تخصصی ویژه لوازم یدکی  امکان تعیین شماره فنی برای تمامی لوازم یدکی وجود دارد و می توان کلیه کالاها را با کد فنی آن کالا در سیستم تعریف کرده . به دلیل اهمیت سرعت می توانید کلیه کالاهای خود را به صورت پیشرفته جست و جو نمایید (با تایپ اولین حرف آن کالا ). می توانید کلیه فاکتور های خرید و فروش خود را هم به صورت کالای دکمه ای و هم از طریق فایل اکسل وارد نمایید . نرم افزار امکان فروش کلیه قطعات را به وسیله دستگاه های بارکد خوان برای شما میسر می سازد . در نرم افزار امکان ثبت فاکتور خدمات از جمله خدمات نصب و اجرت تعمیرات در نرم افزار وجود دارد. همچنین شما می توانید چندین سطح قیمت برای قطعات لوازم یدکی خود تعریف کنید(قیمت همکار ، مشتری و ...) . در فروشگاه های لوازم یدکی به دلیل زیاد بودن تعداد کالاها ،کنترل انبار امری مهم می باشد که می توان در نرم افزار برای کالاهای خود حداقل موجودی تعریف کرده و هنگام رسیدن کالاها به آن حداقل متناسب با گزارشات موجود ،خرید های لازم را انجام داد. به دلیل مهم بودن فروش نسیه برای بعضی افراد امکان تعیین مدت تسویه برای فاکتورها و هشدار در موعد مقرر و سررسید چک ها در نرم افزار وجود دارد .

صفحه اصلی نرم افزار    

خصوصیات بارز نرم افزار لوازم یدکی پرنس 

امکان ثبت کلیه قطعات لوازم یدکی   
امکان تعیین نقطه سفارش برای قطعات و نمایش هشدار کسری کالا به کاربر    
امکان تعیین چندین سطح قیمت برای قطعات با امکان چاپ لیست قیمت سطح دلخواه    
امکان صدور پیش فاکتور با امکان تبدیل به فاکتور دائمی  
تسویه فاکتور به صورت نقد، کارتخوان، چک، نسیه  
امکان معرفی انبارهای نامحدود با قابلیت انتقال قطعات لوازم یدکی بین انبارها   
امکان ثبت چک های دریافت شده از مشتریان و ثبت بستانکاری مشتری به صورت اتوماتیک    
امکان خواباندن چک های دریافتی به بانک ها  
گزارش گیری سود و زیان بر اساس قطعات، اشخاص،فاکتور، بین بازه زمانی    
پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت اتومات و به صورت دستی   
بازیابی فایل های پشتیبانی برنامه به سادگی و در هر زمان    

سایر امکانات نرم افزار حسابداری لوازم یدکی پرنس:

کلیه عملیات خرید و فروش قطعات لوازم یدکی
 گردش چک و بانک و عملیات مالی بصورت اتوماتیک
 گروه گزارشات انبارداری
 گروه هزینه و درآمد
 گزارش سود بخش ها
 گزارش دفتر تفصیلی اشخاص
 گروه پیش فاکتور و سفارشات قطعات
 گروه معامله قطعات لوازم یدکی
 گروه گزارش دفاتر
 گروه گزارشات زمانی قطعات مختلف کالا
 تعیین مهلت تسویه برای فاکتورها و هشدار در موعد مقرر به کاربر
 امکان درج تعداد نامحدود قیمت خرید و فروش برای هر قطعه ،سطوح قیمتی
 امکان معرفی انبار، شرکت، سال مالی، صندوق، کاربر و ..... به تعدا نامحدود
 امکان گزارش و هشدار سررسید چک های دریافتی
 محاسبه سود بر اساس فاکتور فروش و فاکتور خدمات

سخت افزارهای قابل استفاده توسط نرم افزار حسابداری پرنس لوازم یدکی:

 انواع نمایشگرهای لمسی

 دستگاه های بارکد خوان

 صفحه کلید های قابل برنامه ریزی

ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت و وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی کلی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ حسابداري ﭘـﺮﻧـﺲ لوازم یدکی‬ :

 ﺳﺎدﮔﯽ و رواﻧﯽ (اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪه از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ وﯾﻨﺪوز را در ﺣﺪ ﻣﻘﺪﻣﺎﺗﯽ آﻣﻮﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ داﻧﺶ حسابداري ﻧﺪارد.)
 ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺳﺮﯾﻊ و راﺣﺖ ﺑﺎ دﻓﺘﺮﭼﻪ ﺧﻮدآﻣﻮز (آﻣﻮزش ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻟﻬﺎی ﻋﻤﻠﯽ)، راﻫﻨﻤﺎی ﻣﺼﻮر ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی و ﻓﯿﻠﻢ آﻣﻮزﺷﯽ‬ .
 اﻣﻨﯿﺖ ﮐﺎﻣﻞ اﻃﻼﻋﺎت و ﺗﻀﻤﯿﻦ از دﺳﺖ ﻧﺪادن اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺎ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﮕﯿﺮی ﺧﻮدﮐﺎر، ﺳﺎﻋﺘﯽ، روزاﻧﻪ و دﺳﺘﯽ‬ .
 ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺣﺠﻢ وارد ﮐﺮدن اﻃﻼﻋﺎت و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل درﯾﺎﻓﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ اﻃﻼﻋﺎت در ﮔﺰارﺷﺎت‬ .
 راه اﻧﺪازی اوﻟﯿﻪ (ﺳﻨﺪ اﻓﺘﺘﺎﺣﯿﻪ) ﺳﺮﯾﻊ و آﺳﺎن و ﺑﺴﺘﻦ ﺳﺎل ﻣﺎﻟﯽ در اﻧﺘﻬﺎی دوره ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻼً اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ‬ .
 ﺳﺎزﮔﺎری ﺑﺎ اﻧﻮاع ﭼﺎﭘﮕﺮﻫﺎی ﻟﯿﺰری، ﺣﺮارﺗﯽ، ﺳﻮزﻧﯽ، ﺟﻮﻫﺮاﻓﺸﺎن و اﻧﻮاع ﮐﺎﻏﺬ در اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ 8 ‪ ،A5 ،A4 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮی، 6 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮی‬
 ﻗﺎﺑﻞ اﺟﺮا در ﮐﻠﯿﻪ وﯾﻨﺪوزﻫﺎی ‪ 7 , Vista , XP‬ اﻋﻢ از 32 ﺑﯿﺘﯽ و 64 ﺑﯿﺘﯽ‬ .
 ﻧﺼﺐ ﺑﺴﯿﺎر آﺳﺎن ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ 2 ﮐﻠﯿﮏ.‬
 ﮔﺮاﻓﯿﮑﯽ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺒﺎ و ﮐﺎرﺑﺮﭘﺴﻨﺪ و در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﮐﺎرﺑﺮی ﺑﺴﯿﺎر ﺳﺎده و روان‬ .

 اﺳﺘﻔﺎده از ﻗﻔﻞ ﺳﺨﺖ اﻓﺰاری و ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده از ‪ CD‬ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ در ﺣﯿﻦ ﮐﺎر‬ .
 ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺑﺴﯿﺎر ﻗﻮی و ﻧﺼﺐ و آﻣﻮزش راﯾﮕﺎن‬ .
 ﺗﻬﯿﻪ ﺧﺮوﺟﯽ اﮐﺴﻞ از ﺗﻤﺎﻣﯽ اﻃﻼﻋﺎت و ﮔﺰارﺷﺎت ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻ‬ .
 اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده از ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻟﻤﺴﯽ، ﺑﺪون اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻮس و ﮐﯿﺒﻮرد‬ .
 ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻ در ﻫﻨﮕﺎم ﮐﺎرﺑﺮی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺣﺬف ﭘﯿﻐﺎم ﻫﺎی ﻏﯿﺮﺿﺮوری و ﻧﻤﺎﯾﺶ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺑﺎﻟﻦ‬ .
 ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮐﻠﯿﺪﻫﺎی ﻣﯿﺎﻧﺒﺮ ﺿﺮوری در ﺗﻤﺎم ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎﻣﻼ ﮔﻮﯾﺎ‬

مشخصات کلی

سیستم عامل :win xp ,win vista , win 7 ,win8
مناسب مشاغل :کلیه فروشگاهها و مراکز خدماتی و ...

اطلاعات پایه

امکان معرفی قطعات لوازم یدکی به تعداد :بینهایت
معرفی حساب اشخاص به تعداد :بینهایت
امکان گروه بندی قطعات لوازم یدکی
امکان گروه بندی اشخاص
معرفی واحد برای انواع قطعات لوازم یدکی
ثبت هزینه و درآمد

فاکتور ها

صدور پیش فاکتور وصدرو فاکتور برگشت از خرید و فروش
امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان
استفاده ازشماره فنی برای قطعات لوازم یدکی جهت صدور فاکتور
ثبت شماره سریال کالا در فاکتورها
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای هر قطعات لوازم یدکی در فاکتورها
محاسبه تخفیف کالا در هرسطر فاکتور
محاسبه سود و زیان هرفاکتور دربخش مدیریت قسمت سود و زیان
هشدار برای میزان اعتبار اشخاص درفاکتور فروش و سند پرداخت
مشاهده فاکتورهای صادره
امکان حذف و اصلاح فاکتور
ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها
امکان گزارشگیری از فاکتورها به صورت ستونی
ثبت عکس کالا با امکان مشاهده در فاکتور
ثبت زمان تسویه فاکتور
امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور
انبارداریثبت نقطه سفارش کالا و گزارش کالاهایی که مقدارشان به نقطه سفارش رسیده است

عملیات بانک و چک

کنترل برگه های دسته چک
دفتر چک(انتقال چکها به بانک، تایید وصول چکها، برگشت چک، نقد کردن چک و رویت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن)
چستجوی پیشرفته چک
پرینت چک، معرفی انواع چک های جدید وگزارش چک های پرینت شده
هشداربرای چک ها واسناد پرداختنی(آلارم چک)
امکان ثبت چکهای باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی
لیست چکهای برگشتی
هشدار برا ی کسری بانک، هنگام نقد کردن یا تایید وصول اسناد پرداختنی و یا هزینه بانکی 

امکانات حسابرسی

بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) و مرتب سازی براساس نام و کد شخص 
معرفی چند صندوق و استفاده از سیستم چند صندوقه 
روئیت و چاپ ریز حساب اشخاص به صورت تفکیکی 
موجودی ریالی هر گروه کالا 
مشاهده مانده صندوق به صورت لحظه ای 
امکان درج هزينه در هرگروه هزينه 

گزارشات

چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ،حواله خروج از انبار، گزارشات و ... با کلیه چاپگرها و چاپ رولی فاکتور (8cm) 
محاسبه سودوزیان به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و به تفکیک هر کالا 
گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق، بانکها و لیست فاکتورهای خرید و فروش 
محاسبه سود و زیان هر شخص دربخش مدیریت قسمت سود و زیان 
امکان پشتیبان گیری از برنامه به صورت اتوماتیک و دستی و امکان بازگرداني 
وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه)
امکان گزارشگیری از دفتر روزنامه 
ثبت رفتار کاربران :
گزارش هاي نموداري و مقايسه اي 

سایر امکانات

هشدار برای کسری صندوق، هنگام برداشت یا هزینه از صندوق
تعريف کاربران و تعیین سطوح اختیارات هر کاربر
دفترچه تلفن
امکان صدور خودکار فایل مخصوص اداره ی دارایی TTMS 

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-22600-052133
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : win xp-vista-7-8-10
مناسب مشاغل : کلیه فروشگاههای لوازم یدکی و مراکز خدماتی و ...

اطلاعات پایه

امکان معرفی کالا به تعداد : بینهایت
معرفی حساب اشخاص به تعداد : بینهایت
امکان گروه بندی کالاها :
امکان گروه بندی اشخاص :
معرفی واحد برای کالاها :

فاکتور ها

صدور پیش فاکتور وصدرو فاکتور برگشت از خرید و فروش :
امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان :
استفاده ازشماره فنی برای هرکالا جهت صدور فاکتور :
ثبت شماره سریال کالا در فاکتورها :
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای هر کالا در فاکتورها :
محاسبه تخفیف کالا در هرسطر فاکتور :
محاسبه سود و زیان هرفاکتور دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
هشدار برای میزان اعتبار اشخاص درفاکتور فروش و سند پرداخت :
مشاهده فاکتورهای صادره :
امکان حذف و اصلاح فاکتور :

انبارداری

ثبت نقطه سفارش کالا و گزارش کالاهایی که مقدارشان به نقطه سفارش رسیده است :

عملیات بانک و چک

کنترل برگه های دسته چک :
دفتر چک(انتقال چکها به بانک، تایید وصول چکها، برگشت چک، نقد کردن چک و رویت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن) :
چستجوی پیشرفته چک :
پرینت چک، معرفی انواع چک های جدید وگزارش چک های پرینت شده :
هشداربرای چک ها واسناد پرداختنی(آلارم چک) :
امکان ثبت چکهای باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی :
لیست چکهای برگشتی :
هشدار برا ی کسری بانک، هنگام نقد کردن یا تایید وصول اسناد پرداختنی و یا هزینه بانکی :

امکانات حسابرسی

بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) و مرتب سازی براساس نام و کد شخص :
معرفی چند صندوق و استفاده از سیستم چند صندوقه :
روئیت و چاپ ریز حساب اشخاص به صورت تفکیکی :
موجودی ریالی هر گروه کالا :
مشاهده مانده صندوق به صورت لحظه ای :

گزارشات

چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ،حواله خروج از انبار، گزارشات و ... با کلیه چاپگرها و چاپ رولی فاکتور (8cm) :
محاسبه سودوزیان به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و به تفکیک هر کالا :
گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق، بانکها و لیست فاکتورهای خرید و فروش :
محاسبه سود و زیان هر شخص دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
امکان پشتیبان گیری از برنامه به صورت اتوماتیک و دستی و امکان بازگرداني :
ترازنامه و صورت حساب سود و زیان :
وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه) :

سایر امکانات

هشدار برای کسری صندوق، هنگام برداشت یا هزینه از صندوق :

سئوالات متداول :

  

آیا نرم افزار پارت به تمدید نیاز دارد؟ در این صورت هزینه تمدید چقدر است؟

هزینه آبونمان (400 روزه) نرم افزار پارت مبلغ 5.000,000 ریال می باشد که پرداخت این هزینه بصورت اختیاری بوده و کاربر با پرداخت هزینه آبونمان ، میتواند از امتیاز بروزرسانی نرم افزار بهره مند گردد. اما درصورتیکه کاربر تمایلی به پرداخت آبونمان نداشته باشد، تنها امتیاز بروزرسانی نرم افزار را نخواهد داشت و نرم افزار با آخرین نسخه بروزرسانی شده در دوره گارانتی کار خواهد کرد و کاربر از سایر امتیازات نرم افزار ازجمله پشتیبانی های تلفنی همانند قبل برخوردار خواهد بود.

سیستم کامپیوتری که جهت کار با نرم افزار پارت کاربر نیاز دارد، باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

باتوجه به منابع سخت افزاری کمی که نرم افزار پرنس جهت نصب و اجرا نیاز دارد، به کاربران جهت انتخاب یک سیستم مناسب حق انتخاب زیادی می دهد. شما می توانید از یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی تا یک کامپیوتر بدون کیس (All In One) و یا یک کامپیوتر صنعتی برای کار با نرم افزار پرنس استفاده کنید. نکته قابل توجه در این میان سالم بودن سخت افزارها می باشد که به مراتب از ظرفیت و مدل آنها مهمتر است.

آیا نرم افزار پارت فایل آموزشی و راهنمای استفاده ی جامع ای دارد ؟

باتوجه به ارائه نسخه های بروزرسانی نرم افزار پرنس بصورت منظم و در فواصل زمانی معین و جهت جلوگیری از بوجود آمدن مغایرت در فایل های آموزشی و نرم افزار، بهترین روش جهت ایجاد فایل های آموزشی ، روش تولید فایل های آموزشی در درون نرم افزار است. در تولید فایل راهنما برای نرم افزار پرنس نیز از همین روش استفاده شده است. بنحوی که کاربر در هر یک از فرم های نرم افزار پرنس با فشردن کلید F1 میتواند به راهنمای آموزشی مربوط به همان فرم دست یافته و از آن استفاده نماید.

آیا میتوان از نرم افزار پارت بعنوان نرم افزار صندوق مکانیزه فروش استفاده نمود؟

یکی از قابلیت های نرم افزار پرنس تولید فایل مالیاتی بر اساس آخرین مقررات سازمان امور مالیاتی می باشد. و با توجه به امکان تهیه گزارش موجودی کالاها در انبار ، امکان ثبت مشخصات خریداران و فروشندگان بصورت کامل و در صورت نیاز صدور فاکتورهای رسمی ، امکان نگهداری مانده حساب بدهکاری و بستانکاری مشترکین اعتباری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، نرم افزار پرنس مورد تایید اداره دارایی بوده و کاربران می توانند نرم افزار پرنس را بعنوان صندوق مکانیزه فروش به سازمان مربوطه معرفی نمایند.

سخت افزارها و نرم افزارهای جانبی که جهت کار با نرم افزار پارت می بایست تهیه گردد چه مواردی هستند؟

جهت صدور فاکتور فروش و یا فیش مربوط به خریداران شما می توانید یکی از پرینترهای حراراتی و یا چاپگرهای معمولی موجود در بازار را تهیه نمایید و نرم افزار محدودیتی جهت چاپ بر روی انواع پرینتر ندارد. جهت استفاده از قابلیت نمایش شماره تلفن در داخل نرم افزار و شناسایی مشترک شما میتوانید دستگاه کالر آی دی T-Line را از بخش فروشگاه سایت تهیه نمایید. درصورتیکه تمایل به استفاده از قابلیت ارسال پیام کوتاه برای مشترکین خود از داخل نرم افزار را دارید ، شما می توانید بهمراه نرم افزار پرنس پنل ارسال پیامک را از شرکت پژواک تهیه فرمایید.

در صورت عدم مشاهده سئوال مورد نظر لطفا از طریقفرم ارتباط با ما"   یا " درخواست مشاوره "  میتوانید سئوال خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم .

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*