نرم افزار حسابداری وینا نسخه خرید و فروش
0

نرم افزار حسابداری وینا 5/7 نسخه خرید و فروش

نرم افزارحسابداری بازرگانی وینا با محیطی ساده و کاربرپسند، به راحتی قابل استفاده می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه فشار و سختی اضافی بر دوش مدیران مالی، حسابداران و حتی کاربران نرم افزار نمی گذارد حتی بخشی از فشارها و سختی ها را کاهش می دهد. با نرم افزار حسابداری وینا امکان کنترل انبار و مشاهده موجودی صندوق به صورت لحظه ای وجود دارد. گزارش های متنوع در نرم افزار به شما کمک می کند تا در جریان تحولات کسب و کارتان قرار بگیرید. و همچنین با انجام تنظیمات نرم افزاری، اعلامی از زمان وصول چک و کمبود موجودی حساب بانکی به شما داده می شود.

با خرید این محصول شما می توانید تا 19800 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 19800 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 3,960 تومان.


  • 6 ماه پشتیبانی رایگان ، 5 ساعت آموزش رایگان در محل شرکت فراگستر ، پشتیبانی تلفنی ، ارتباط و رفع مشکل از طریق اینترنت
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
198,000 تومان بدون مالیات.

نرم افزار حسابداری وینا نسخه خرید و فروش، مناسب مشتریانی است که تنها به صدور فاکتور خرید و فروش نیاز دارند. در این نسخه امکان تعریف یک انبار، بانک و صندوق و تعریف طرف حساب به صورت نامحدود وجود دارد. نسخه خرید و فروش امکان صدور انواع فاکتور(خرید، فروش، پیش فاکتور، مرجوعی)را به کاربر می دهد. سایر امکانات این نرم افزار اتصال به نرم افزار دستگاه کارت خوان، ثبت مالیات بر ارزش افزوده، صدور فاکتور فروش سریع و همچنین اعمال تخفیف و اضافه وجه می باشد.

دسترسی های سریع نرم افزارحسابداری وینا

نمای نرم افزار حسابداری بازرگانی وینا

 

نرم افزار حسابداری وینا با ایجاد دسترسی های سریع، مدت زمان شما را در انجام عملیات فروش و حسابداری به حداقل می رساند. این دسترسی ها به گونه ای انتخاب و کنار هم چیده شده اند که بتوانید بدون درگیر شدن در منو ها و زیر منوهای نرم افزار با گذراندن زمان کمتری فعالیت های مالی خود را انجام دهید. 

برای نمونه های بیشتر، در تصویر زیر می بینید که مواردی چون صندوق و بانک در پنجره های مخصوص خود مجددا موارد ضروری این بخش را برای شما آورده است. 

 

دسترسی های سریع نرم افزار حسابداری بازرگانی وینا

 

 

گزارش های نرم افزارحسابداری وینا

نمای نرم افزار حسابداری بازرگانی وینا

 

همانطور که گفته شد، نرم افزار وینا دارای گزارش های متنوعی است که می تواند در مدیریت و کنترل کسب و کارتان به خوبی تحولات مختلف را نشان دهد و تنوع این گزارش ها باعث شده که پیچیدگی در گرفتن یک گزارش را نداشته باشید.

       

 

سامانه مدیریت همراه وینا

سامانه مدیریت همراه  وینا

 

یکی از ابزارهای مدیریتی وینا، سامانه مدیریت همراه وینا می باشد. این سامانه دسترسی به اطلاعات مالی از همه نقاط را در اختیار مدیرانی که مدام در ماموریت های کاری و سفر هستند قرار می دهد.ویژگی های ممتاز سامانه مدیریت همراه وینا نسبت به سامانه های مشابه :

  • کاربری آسان و عدم نیاز به دانش فنی بالا
  • راه اندازی و مدیریت آسان
  • عدم نیاز به تجهیزات ارتباطی و مخابراتی اضافی
  • عدم نیاز به آی پی ثابت
  • سیستم مجوز دسترسی چند لایه برای امنیت هر چه بیشتر
  • قابل استفاده در سیستم عامل های اندروید

 

برای آشنایی بیشتر با سامانه مدیریت همراه وینا می توانید صفحه آن را مطالعه نمایید.

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-22679-053502
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : winxp , winvista , win7 , win8
مناسب مشاغل : فروشگاه ها وشرکت هایی که فعالیت بازرگانی ویا خدماتی دارند

اطلاعات پایه

امکان معرفی کالاهای خدماتی :
تعریف سرفصل های حسابداری :
امکان تعریف صندوق به تعداد نامحدود و تعیین کاربر برای هر صندوق : 1 صندوق
تعریف دسته چک های پرداختی :

فاکتور ها

محاسبه تخفیف کالا در هرسطر فاکتور :
صدور فاکتور فروش سریع و با استفاده از بارکد خوان ویژه سوپر مارکت ها :
امکان تعیین بازاریاب برای فاکتور و محاسبه و ثبت خودکار پورسانت بازاریاب :
امکان صدور فاکتور فروش و برگشت از فروش در یک فرم :

انبارداری

معرفی انبار : 1 انبار
انبارگردانی جهت اصلاح موجودی :
گزارش موجودی ریالی انبار :
کاردکس کالا و گزارش انبار از هر کالا :
شاخص کالا :

عملیات بانک و چک

تعریف بانک و حساب بانکی : 1 بانک
مدیریت چکهای دریافت و پرداخت شده :
طراحی فرم چاپ چک به صورت دلخواه :

امکانات حسابرسی

تراز آزمایشی دو ستونی :
تراز آزمایشی چهار ستونی :
ثبت اسناد ضمانتی :
امکان تعریف کدینگ حساب ها در سه سطح و تغییر در کد حساب ها : تنظیم کدینگ حساب ها در نگارش 6 برقرار می باشد
انجام عملیات حسابداری برای چند شرکت یا موسسه بر روی یک سیستم :

گزارشات

وضعیت گردش یک حساب ( دفتر کل – معین –تفصیلی ) :
وضعیت گردش کلیه حسابها ( دفترروزنامه ) :
ترازنامه و صورت حساب سود و زیان :
لیست بدهکاران و بستانکاران :
صورت حساب افراد :
امکان گزارشگیری از سود براساس بازه های زمانی دلخواه هر کالا :
امکان گزارشگیری از سود بر اساس بازه های زمانی دلخواه هر طرف حساب :
گزارشات تفصیلی بانک، صندوق، چکهای دریافتی و پرداختی :

حقوق و دستمزد

امکان ثبت انواع وام به همراه تعریف کارمزد و تعداد اقساط برای هر کارمند و تسویه وام ها به صورت خودکار در برنامه :
تعریف پرسنل و میزان حقوق ثابت ماهانه :
ثبت برداشت های بین ماه پرسنل و پرداخت حقوق ماهانه :
چاپ فیش حقوقی پرداختی :

تولید

تولید محصول :

سایر امکانات

مالیات بر ارزش افزوده :
قابل استفاده به صورت شبکه :

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*

کاتالوگ کلیه محصولات فراگستر

کاتالوگ شامل سیستم های مالی و حسابداری ، سیستم های حضور و غیاب ، سیستم های کنترل دسترسی و لیست قیمت محصولات در سال 94 می باشد .

دانلود (3.44M)

دانلود راهنمای حسابداری

دانلود دفترچه راهنمای نرم افزار سیستم حسابداری فراگستر نگارش 5/7

دانلود (2.12M)