نرم افزارحسابداری بازرگانی وینا با محیطی ساده و کاربرپسند، به راحتی قابل استفاده می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه فشار و سختی اضافی بر دوش مدیران مالی، حسابداران و حتی کاربران نرم افزار نمی گذارد حتی بخشی از فشارها و سختی ها را کاهش می دهد. با نرم افزار حسابداری وینا امکان کنترل انبار و مشاهده موجودی صندوق به صورت لحظه ای وجود دارد. گزارش های متنوع در نرم افزار به شما کمک می کند تا در جریان تحولات کسب و کارتان قرار بگیرید. و همچنین با انجام تنظیمات نرم افزاری، اعلامی از زمان وصول چک و کمبود موجودی حساب بانکی به شما داده می شود.
با خرید این محصول شما می توانید تا 303000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 303000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 60,600 تومان.
در نسخه شبکهِ نرم افزار حسابداری وینا امکان انجام عملیات حسابداری به طور همزمان برای 3 کاربر(این تعداد قابل افزایش می باشد) امکان پذیر می باشد و همچنین این نسخه علاوه بر امکان انجام عملیات حسابداری برای چند شرکت یا موسسه تمامی امکانات نرم افزار حسابداری وینا را نیز داراست.
نرم افزار حسابداری وینا با ایجاد دسترسی های سریع، مدت زمان شما را در انجام عملیات فروش و حسابداری به حداقل می رساند. این دسترسی ها به گونه ای انتخاب و کنار هم چیده شده اند که بتوانید بدون درگیر شدن در منو ها و زیر منوهای نرم افزار با گذراندن زمان کمتری فعالیت های مالی خود را انجام دهید.
برای نمونه های بیشتر، در تصویر زیر می بینید که مواردی چون صندوق و بانک در پنجره های مخصوص خود مجددا موارد ضروری این بخش را برای شما آورده است.
همانطور که گفته شد، نرم افزار وینا دارای گزارش های متنوعی است که می تواند در مدیریت و کنترل کسب و کارتان به خوبی تحولات مختلف را نشان دهد و تنوع این گزارش ها باعث شده که پیچیدگی در گرفتن یک گزارش را نداشته باشید.
یکی از ابزارهای مدیریتی وینا، سامانه مدیریت همراه وینا می باشد. این سامانه دسترسی به اطلاعات مالی از همه نقاط را در اختیار مدیرانی که مدام در ماموریت های کاری و سفر هستند قرار می دهد.ویژگی های ممتاز سامانه مدیریت همراه وینا نسبت به سامانه های مشابه :
برای آشنایی بیشتر با سامانه مدیریت همراه وینا می توانید صفحه آن را مطالعه نمایید.