سامانه همراه مدیریتی وینا به شما امکان بررسی گزارش هایی خاص از سامانه های نرم افزاری وینا را از راه دور به وسیله تلفن همراهتان می دهد. به عنوان مثال شما می توانید در تعطیلات، از راه دور مانده صندوق فروشگاه خود را مشاهده کنید یا وضعیت تردد پرسنل خود را به صورت لحظه ای بررسی کنید.
سامانه مدیریت همراه، شما را به هیچ عنوان محدود نمی کند و شما می توانید به هر تعداد سامانه، در هر نقطه ای از دنیا با استفاده از تنها یک برنامه دسترسی داشته باشید. عکس این موضوع نیز صحیح است، به هر تعداد که بخواهید، می توانید دسترسی همراه به یک سامانه وینا ایجاد کنید. این ویژگی می تواند در کارهای شراکتی بسیار مفید باشد و تمامی شرکا می توانند در هر زمان به گزارش های حسابداری دسترسی داشته باشند.
هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.
ویژگی های ممتاز سامانه مدیریت همراه وینا نسبت به سامانه های مشابه :
در حال حاضر سامانه مدیریت همراه وینا امکان گزارش گیری از نرم افزار حسابداری وینا و سامانه حضور و غیاب وینا را داراست و در آینده از تمامی سامانه های وینا پشتیبانی خواهد کرد.
برخی از گزارش های حسابداری شامل گزارش های زیر می باشد :
و برخی از گزارشات مربوط به نرم افزار حضور و غیاب به شرح زیر می باشد :
همینطور امکان ارتباط سامانه مدیریت همراه وینا با نرم افزار های به غیر از خانواده وینا نیز امکان پذیر است. البته این امر مستلزم همکاری شرکت نرم افزار مورد نظر است. اگر توسعه دهنده نرم افزار هستید و علاقمند به استفاده از سامانه مدیریت همراه وینا، با ما تماس بگیرید.