نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس (پیشرفته)

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش برای تمام مشاغل تعمیراتی با قابلیت های فراوان، سرعت و سهولت در عملیات و قیمت بسیار پایین همراه با پشتیبانی آنلاین و تلفنی

با خرید این محصول شما می توانید تا 118000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 118000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 23,600 تومان.


  • 1 سال رایگان
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
1,180,000 تومان بدون مالیات.

 

ویژگی های نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس:

  •          سفارشی سازی مخصوص مشاغل تعمیراتی مانند صنف کامپیوتر، تلفن همراه (موبایل)، کلینیک خودرو (اتومبیل)، الکترونیک، یخچال فریزر، لوازم برقی،           ماشین های سنگین و...
  •          مستندات و آموزش های فراوان و کاربردی که یادگیری را بسیار آسان می کند حتی برای کسانی که دانش حسابداری ندارند.
  •          دارای امکانات کامل حسابداری فروشگاه در کنار امکانات مدیریت تعمیرگاه و یکپارچگی نرم افزار
  •          صدور رسید پذیرش دستگاه تعمیری و فاکتور خدمات با امکان طراحی آسان قبض و فاکتور چاپی
  •          محاسبه حقوق تعمیرکار به صورت درصدی از اجرت با امکان تعیین درصد متفاوت برای هر تعمیرکار یا دستگاه تعمیری
  •          امکان کار کردن به صورت هم زمان بر روی چند کامپیوتر شبکه بدون افت سرعت
  •          امکان ثبت سریع قطعه و اجرت بر روی دستگاه تعمیری و انبارگردانی قطعات
  •          ارسال پیامک خودکار به مشتریان پس از پایان مراحل تعمیر دستگاه
  •          سیستم پاسخگوی خودکار تلفنی: مشتری می تواند از طریق تماس تلفنی و وارد نمودن شماره قبض، وضعیت دستگاه تعمیری خود و هزینه نهایی را             بررسی کند (بدون نیاز به نیروی انسانی).
  •          رفع تمامی نیازهای شما

 

ویژگی های نرم افزار حسابداری اسکناس:

  •          سفارشی سازی نرم افزار حسابداری برای مشاغل گوناگون
  •          مستندات و آموزش های کامل و کاربردی که یادگیری را بسیار آسان می کند حتی برای کسانی دانش حسابداری ندارند.
  •          تعریف و چاپ بارکد و استفاده از بارکدخوان برای ثبت سریع فاکتور
  •          امکان خرید و فروش با ثبت شماره سریال و امکان تشخیص هوشمند صحت شماره سریال وارد شده
  •          انبارگردانی، مدیریت چک های دریافتی و پرداختی، مدیریت حساب های بانکی، سود و زیان و...
  •          محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان به صورت حقوق ثابت، درصدی، پروژه ای و...
  •          قسط بندی مانده حساب مشتری، هشدار سررسید قسط و مدیریت اقساط
  •          امکان کار کردن به صورت هم زمان بر روی چند کامپیوتر شبکه بدون افت سرعت
  •          ارسال هوشمند پیامک مانده حساب، ریز فاکتور،هشدار سررسید چک، هشدار سررسید قسط و... به مشتری
  •          یکپارچگی و هماهنگی کامل با نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

پشتیبانی و به روز رسانی آنلاین:

خدمات پشتیبانی به صورت حضوری، تلفنی، آنلاین (به صورت Remote Control)، نرم افزارTeam Viewer، تلگرام و... می باشد.

خدمات پشتیبانی از زمان خرید نرم افزار تا یک سال کاملا رایگان می باشد.

پس از اتمام یک سال خدمات رایگان، تمدید پشتیبانی اختیاری است و مشتری در صورت تمایل و رضایت از خدمات می تواند با پرداخت هزینه پشتیبانی به صورت سالیانه پشتیبانی خود را شارژ نماید.

در طول زمان پشتیبانی به روز رسانی نرم افزار نیز به صورت خودکار و آنلاین انجام می گردد و هزینه ای ندارد.

امکانات نسخه های مدیریت تعمیرگاه اسکناس نسخه پیشرفته

  •          امکان ثبت پذیرش دستگاه تعمیری، ثبت قطعات و خدمات، تحویل دستگاه به مشتری و بایگانی
  •          امکان ارائه خدمات مختلف تعمیرگاه از قبیل تعمیراتی، تعویض کاری و...
  •          امکان ثبت سریع اطلاعات دستگاه تعمیری و مالک دستگاه
  •          امکان ثبت تصویر یا تصاویر دستگاه تعمیری هنگام پذیرش
  •          امکان ثبت سریع خدمات انجام شده برای مشتریان حضوری
  •          امکان چاپ و صدور کارت پذیرش برای تشکیل پرونده
  •          امکان تعیین نام مستعار مشتری برای چاپ در رسید پذیرش و فاکتور نهایی
  •          یکپارچگی با نرم افزار حسابداری و ثبت خودکار اسناد حسابداری مربوط به تعمیرگاه
  •          امکان تعیین نام و قیمت قطعات و اجرت خدمات از قبل جهت تسریع در ثبت اطلاعات
  •          بررسی خودکار صحت سریال وارد شده و هشدار هنگام ثبت دو دستگاه تعمیری با یک سریال
  •          جستجوی سریع بر اساس نام مشتری، تلفن مشتری، مدل دستگاه تعمیری، ایراد، توضیحات، لوازم همراه و...
  •          پشتیبان گیری خودکار و دستی و امکان ارسال خودکار فایل پشتیبان بر روی سرور اینترنتی
  •          استفاده از تمام قابلیتهای سیستم بصورت همزمان بدون نیاز به خروج از یک بخش
  •          سازگاری کامل با تمامی نسخه های SQL Server
  •          بازیابی هوشمند سوابق مشتری و دستگاه حین پذیرش جهت الگوبرداری و تسریع در امور
  •          طراحی فرم چاپی در Office Word، ذخیره گزارشات به فرمت Excel، Word و...
  •          امکان طراحی رسید های چاپی متفاوت برای مشتریان متفاوت (همکار، مشتری جزئی و...)
  •          محاسبه حقوق تعمیرکار به صورت درصدی از اجرت با امکان تعیین درصد متفاوت برای هر تعمیرکار یا دستگاه تعمیری
  •          تعریف وضعیت دلخواه سفارشی برای دستگاه تعمیری علاوه بر وضعیت های پیش فرض نرم افزار
  •          امکان دریافت مبلغ فاکتور به صورت نقد، کارت، حواله و...
  •          مدیریت کاربران با دسترسی و اختیارات گوناگون و نظارت بر عملکرد کاربر
  •          امکان تعمیر گروهی یک دستگاه توسط چند تعمیرکار
  •          امکان گزارش گیری کامل از تمامی بخش ها، تعیین ستون های نمایشی، طراحی گزارشات جدید، ساخت انواع نمودار آماری و گرافیکی، جستجو و فیلتر سریع گزارشات
  •         امکان پذیرش سریع چند دستگاه تعمیری از یک مشتری به صورت همزمان در یک فرم
  •          امکان کار کردن به صورت هم زمان بر روی چند کامپیوتر شبکه بدون افت سرعت (مبلغی به ازای هر کامپیوتر دریافت می گردد و حداکثر 3 سیستم)
  •          محدودیت محاسبه حقوق و دستمزد حداکثر 3 تعمیرکار
  •          سند آماده، پیش فاکتور، تعریف اعتبار مشتریان، خرید و فروش با تاریخ تسویه
  •          استفاده از بارکدخوان، چاپ بارکد با انواع چاپگر، اتصال به ترازو و...
  •          محاسبه مالیات ارزش افزوده
  •          محاسبه سود خالص کالا، سود فاکتور، میزان سود دهی مشتری و... در هر بازه زمانی
  •          پشتیبانی از کالاهای سریال دار با امکان تشخیص صحت سریال، گزارشگیری و جستجو
  •          ثبت چند سطحی اجناس، هشدار موجودی جنس، انبارگردانی
  •          چاپ هوشمند چک، هشدار سررسید چک
  •          امکان ثبت شرکت های گارانتی و ارائه خدمات گارانتی و نمایندگی خدمات پس از فروش

            
  •          امکان ثبت شرکت های بیمه و ارائه خدمات بیمه
  •          امکان تعریف چند واحد تعمیری و تعریف تعمیرکاران هر واحد (مثل واحد نرم افزار، سخت افزار یا واحد گارانتی)
  •          ثبت ارسال و تایید وصول دستگاه های تعمیری درون تعمیرگاه بین واحد ها و تعمیرکاران
  •          هشدار هوشمند به مدیریت هنگام عبور پرسنل از حدود تعریف شده در نرم افزار
  •          امکان تعریف چندین صندوق و صندوق دار با امکان بررسی موجودی نقد هر صندوق دار
  •          امکان ثبت معرف برای مشتری و تعیین پورسانت درصدی یا ثابت برای معرف
  •          امکان طراحی و ذخیره گزارشات سفارشی برای تعمیرگاه
  •          امکان افزودن نامحدود سیستم شبکه با سرعت بالا (بابت هر سیستم مبلغی دریافت می گردد)
  •          امکان شبکه از طریق اینترنت و آی پی استاتیک جهت ارتباط بین شعب
  •          امکان تعریف و محاسبه حقوق و دستمزد بی نهایت تعمیرکار درصدی و کارمند حقوق ثابت
  •          فروش قسطی، مدیریت اقساط، هشدار سررسید قسط و...
  •          تعریف تیپ قیمت برای اجناس و مشتریان
  •          مدیریت چند صندوق و انبار، حواله انبار و صندوق، تحویل صندوق
  •          مدیریت خط تولید، تعریف مواد اولیه و هزینه های مصرفی، محاسبه قیمت تمام شده و...

         امکانات حسابداری:

  •         ثبت فاکتور خرید و فروش، فاکتور مرجوعی، فاکتور سریع
  •         دریافت و پرداخت، حواله، تخفیفات سطری
  •         ثبت هزینه ها، کسر و اضافات، درآمد های متفرقه، سند سرمایه
  •         امکانات مورد تایید دارایی (سامانه فروشگاهی یا صندوق مکانیزه دارایی)
  •         محاسبه سود و زیان در هر بازه زمانی، تراز 2 و 4 ستونی و...
  •         مدیریت چک و بانک
  •         گزارشات پایه و اصلی
  •         طراحی فرم چاپی در Office Word، ذخیره گزارشات به فرمت Excel، Wordو...
  •         امکان پشتیبان گیری بر روی سرور اینترنتی برای امنیت بیشتر اطلاعات
  •         پیش گیری هوشمند از اشتباهات کاربر در حین ثبت یا ویرایش سند
  •        دفترچه تلفن، یادآور، تقویم مناسبتی، هشدار روزهای تعطیل در ثبت تاریخ
  •         امکان کار در شبکه با سرعت و امنیت بالا و سازگاری با تمامی نسخه های SQL Server

توضیح تشریحی امکانات

جهت درک بهتر از امکانات نرم افزار در اینجا در مورد برخی امکانات نرم افزار توضیح تشریحی ارائه می دهیم.

 

امکان ثبت سریع خدمات انجام شده برای مشتریان حضوری:

یکی از تفاوت های نرم افزار مدیریت تعمیرگاه با نرم افزار های حسابداری معمولی روند تعمیر است. حسابداری فروشگاهی معمولی مشتری به شما مراجعه کرده، کالای مورد نظر را خریده و هزینه آن را پرداخت می کند. این روند بسیار ساده است و برای ثبت در سیستم حسابداری فقط باید یک فاکتور فروش ثبت کرد.

اما در یک تعمیرگاه مشتری به شما مراجعه کرده و دستگاه تعمیری را به شما تحویل داده و رسید پذیرش می گیرد. ممکن است مقداری پول به عنوان بیعانه از او دریافت گردد ولی هزینه تعمیر مشخص نیست و معمولا دریافت نمی گردد. بعد از پذیرش دستگاه داخل تعمیرگاه می ماند تا تعمیر شود. سپس مشتری دوباره به شما مراجعه کرده دستگاه تعمیری خود را به همراه فاکتور خدمات تحویل گرفته و هزینه تعمیر را می پردازد.

همانطور که می بینید روند یک تعمیرگاه با روند یک فروشگاه بسیار متفاوت است پس در نتیجه نرم افزار های مدیریت تعمیرگاه دارای سه قسمت اصلی هستند:

پذیرش دستگاه تعمیری: در پنجره پذیرش اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری به همراه ایرادات و... وارد می گردد و رسید پذیرش صادر می شود.

ثبت قطعه و اجرت: هر زمان دستگاه تعمیر شد وارد قسمت ثبت قطعه و اجرت می شویم و قطعات و اجرت های مورد نظر را ثبت می کنیم.

تحویل دستگاه به مشتری: زمانی که مشتری برای دریافت دستگاه مراجعه کرد وارد بخش تحویل دستگاه به مشتری می شویم.

تا اینجا توضیحات فقط در مورد روند یک تعمیرگاه بود اما امکان ثبت سریع خدمات انجام شده برای مشتریان حضوری چیست؟

فرض کنید یک مشتری دستگاهی را برای تعمیر نزد شما آورده و همانجا سریعا تعمیر شده و وی تحویل می دهید. در حالت معمولی برای ثبت این خدمات باید به ترتیب وارد بخش های پذیرش، ثبت قطعه و اجرت و تحویل شویم تا همه این عملیات را ثبت کنیم. اما وقتی دستگاه تعمیری مشتری به صورت حضوری تعمیر شده چه نیازی به این روند طولانی است؟

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس برای راحتی کاربر این امکان اضافه شده است که با آیتم "پذیرش و تحویل سریع" در یک پنجره هم اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری وارد شود، هم قطعات و اجرت ها ثبت شود و در همانجا دستگاه به مشتری تحویل داده شده و فاکتور صادر گردد.

برو بالا

بررسی خودکار صحت سریال وارد شده و هشدار هنگام ثبت دو دستگاه تعمیری با یک سریال:

هر دستگاه تعمیری در هر شغلی یک شماره سریال دارد. (البته در تعمیرگاه های خودرو (اتومبیل) به جای شماره سریال می توانید شماره پلاک خودرو را وارد نمایید)

در نرم افزار مدیریت و حسابداری تعمیرگاه اسکناس این امکان وجود دارد که قالب شماره سریال مربوط به شغلتان را یک بار برای همیشه وارد نمایید و از آن به بعد هنگام پذیرش دستگاه تعمیری نرم افزار به طور خودکار صحت شماره سریال را وارد نماید.

به عنوان مثال می توانید در تنظیمات نرم افزار تعیین کنید که شماره سریال می تواند فقط یک عدد 16 رقمی باشد.

همچنین اگر تعمیرگاه تلفن همراه هستید می توانید نرم افزار رو طوری تنظیم کنید که صحت سریال گوشی (IMEI) وارد شده را به صورت هوشمند بررسی کنید.

ضمنا در تعمیرگاه های خودرو هنگام پذیرش به جای شماره سریال می توانید پلاک خودرو را وارد نمایید و قالب پلاک اتومبیل در نرم افزار تعریف گردیده است.

جستجوی سریع بر اساس نام مشتری، تلفن مشتری، مدل دستگاه تعمیری، ایراد، توضیحات، لوازم همراه و...:

یکی از امکانات بسیار کاربردی در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس جستجو سریع است.

در این امکان یک پنجره مانند تصویر زیر باز می گردد:

 

 

در این پنجره شما می توانید هر اطلاعاتی را برای جستجو وارد کنید مانند نام مشتری، تلفن مشتری، مدل دستگاه، عیب دستگاه، شماره قبض، شماره سریال، آدرس یا شهر مشتری، نوع پذیرش، نوع خدمات، نام شرکت گارانتی، شماره کارت گارانتی، لوازم همراه دستگاه، توضیحات پذیرش، وضعیت کنونی دستگاه و...

همچنین می توانید مانند تصویر بالا جستجو تلفیقی داشته باشید.

البته جستجو پیشرفته نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آن جستجوهای حرفه ای داشت.

بازیابی هوشمند سوابق مشتری و دستگاه حین پذیرش جهت الگوبرداری و تسریع در امور:

در صورتی که یک مشتری قبلا به شما مراجعه کرده و اکنون دوباره نزد شما آمده است نیازی نیست تمام اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری را وارد نمایید بلکه فقط با وارد کردن شماره موبایل مشتری تمام اطلاعات خودکار پر می شوند.

 

 

محاسبه حقوق تعمیرکار به صورت درصدی از اجرت با امکان تعیین درصد متفاوت برای هر تعمیرکار یا دستگاه تعمیری:

امکان محاسبه حقوق و دستمزد تعمیرکار در نرم افزار مدیریت و حسابداری تعمیرگاه اسکناس به صورت درصدی وجود دارد.

شما می توانید برای هر تعمیرکار خود یک حساب ایجاد کرده و درصد او را نیز مشخص کنید.

زمان ثبت قطعه و اجرت می توانید تعمیرکار دستگاه را مشخص کرده تا از اجرت دریافتی درصد او محاسبه گردد.همچنین می توانید درصد تعمیرکار را هنگام ثبت قطعه و اجرت تغییر دهید.

علاوه بر حقوق درصدی می توانید برای تعمیرکاران یا دیگر کارمندان خود (مانند منشی) حقوق ثابت ماهیانه یا هفتگی تعریف کنید.

در هر زمان می توانید گزارشی از کارکرد و دستمزد کارمندان خود تهیه و چاپ نمایید.

تعریف وضعیت دلخواه سفارشی برای دستگاه تعمیری علاوه بر وضعیت های پیش فرض نرم افزار:

دستگاه های تعمیری درون تعمیرگاه وضعیت های گوناگونی دارند مانند: پذیرش شده، در حال تعمیر، منتظر قطعه، تعمیر شده، غیر قابل تعمیر و...

این وضعیت ها همه در نرم افزار اسکناس تعریف گردیده و قابل انتخاب می باشند.

برای ارائه خدمات بهتر این امکان در نرم افزار وجود دارد که کاربر وضعیت های دلخواه متناسب با شغل خود را به لیست وضعیت های نرم افزار اضافه کند.

مدیریت کاربران با دسترسی و اختیارات گوناگون و نظارت بر عملکرد کاربر:

شما می توانید چند نام کاربری با رمز عبور متفاوت تعریف کنید و به هر کدام از کاربران اجازه و دسترسی های محدود و خاصی را بدهید.

در نرم افزار اسکناس بیش از 110 دسترسی و محدودیت وجود دارد که می توانید هر یک از دسترسی ها را برای هر یک از کاربران فعال یا غیر فعال کنید.

علاوه بر ایجاد محدودیت برای کاربران امکان نظارت بر عملکرد کاربر نیز وجود دارد.

با این امکان منحصر به فرد هر کاری که کاربر در نرم افزار اسکناس انجام دهد به نام خودش ذخیره شده و شما می توانید در هر زمان بفهمید کدام کاربر چه کاری انجام داده است.

امکان تعمیر گروهی یک دستگاه توسط چند تعمیرکار:

برخی اوقات یک دستگاه تعمیری توسط یک تعمیرکار تعمیر نمی شود بلکه چند تعمیرکار بر روی یک دستگاه کار می کنند.

در نرم افزار اسکناس این امکان وجود دارد که یک دستگاه توسط چند تعمیرکار تعمیر شده و اجرت هر کدام متفاوت باشد و دستمزد هر کدام بر اساس کاری که کرده اند محاسبه شود.

 

 

امکان ثبت شرکت های گارانتی و ارائه خدمات گارانتی و نمایندگی خدمات پس از فروش:

این امکان وجود دارد که شرکت های گارانتی طرف قرارداد را در نرم افزار معرفی کنید و هنگام پذیرش دستگاه تعمیری گارانتی دار شرکت گارانتی، شماره کارت گارانتی، تاریخ پایان گارانتی و... را وارد نمایید. در هر زمان می توانید گزارش هر یک از شرکت های گارانتی را مشاهده و چاپ کنید.

همچنین می توانید تنظیم کنید به طور خودکار برای دستگاه های تعمیری گارانتی دار از مشتری هزینه ای دریافت نگردد.

علاوه بر این می توانید دستگاه هایی را خودتان گارانتی کنید و درون نرم افزار ثبت کنید تا هر زمان مشتری مراجعه کرد سیستم به طور خودکار وضعیت گارانتی دستگاه تعمیری اش را بررسی کند و گزارش دهد.

ثبت ارسال و تایید وصول دستگاه های تعمیری درون تعمیرگاه بین واحد ها و تعمیرکاران:

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس برای تعمیرگاه های بزرگ این امکان را فراهم کرده تا برای هر تعمیرکار یک نام کاربری تعریف شود و تعمیرکاران خود کارهایی که بر روی دستگاه انجام داده اند را در سیستم ثبت کنند.

یک تعمیرکار می تواند دستگاه تعمیری که به او سپرده شده را برای یک تعمیرکار دیگر ارسال کند و تعمیرکار دریافت کننده باید ارسال را تایید کند.

برای توضیحات بیشتر آموزش های درون نرم افزار را مطالعه کنید.

هشدار هوشمند به مدیریت هنگام عبور پرسنل از حدود تعریف شده در نرم افزار:

هشدارهای هوشمند یکی از نوآوری های نرم افزار اسکناس است به طوری که وقتی نرم افزار احساس کند کاربران در حال تخلف هستند به مدیر هشدار می دهد.

به عنوان مثال وقتی یک دستگاه بیش از حد دست یک تعمیرکار بماند و یا مبلغی خارج از عرف برای تعمیر یک دستگاه از یک مشتری دریافت گردد نرم افزار به طور خودکار به مدیر هشدار می دهد.

 

 

امکان بررسی وضعیت جاری دستگاه تعمیری توسط مشتری با ارسال پیامک:

مشتری می تواند شماره قبض خود را با پیامک برای نرم افزار ارسال کند و نرم افزار به طور خودکار وضعیت جاری دستگاه تعمیری را برای مشتری ارسال می کند.

ضمنا این امکان نیز وجود دارد که نرم افزار طوری تنظیم شود که مشتری فقط بتواند با شماره موبایلی که هنگام پذیرش داده وضعیت دستگاه تعمیری را بررسی کند.

امکان ارسال پیامک خودکار پس از اتمام مراحل تعمیر بدون نیاز به پیگیری مشتری:

این امکان نیز وجود دارد که بدون نیاز به اینکه مشتری شماره قبض خود را پیامک کند، هنگامی که دستگاه تعمیر شد به طور خودکار برای مشتری پیامک ارسال گردد.

امکان تنظیم پیامک خودکار تشکر و خوش آمد گویی برای مشتریان جدید:

در صورت تمایل هر دستگاه تعمیری که پذیرش شد پس از چند دقیقه به طور خودکار برای مشتری پیامک خوش آمد گویی و تشکر ارسال می گردد.

امکان تعیین متن پیامک های ارسال خودکار و استفاده از اطلاعات دستگاه تعمیری و مشتری در متن پیامک:

متن تمامی پیامک های خودکار را می توان به صورت سفارشی تعریف کرد. همچنی در متن پیامک می توان از اطلاعات مشتری نیز استفاده کرد مانند نام، نام خانوادگی، مدل دستگاه تعمیری، هزینه نهایی تعمیر و...

مثلا می توانید برای پیامک خودکار پس از اتمام مراحل تعمیر این متن را تعریف کنید:

 

(جنسیت اول) (نام مشتری)

دستگاه (مدل دستگاه) قبض (شماره قبض) تعمیر شد.

به همراه قبض پذیرش به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

 

به طور خودکار به جای هر کدام از عبارات داخل پرانتز اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری ارسال می گردد.

امکان ارسال پیامک نظیر به نظیر به شماره های متفرقه با استفاده از فایل اکسل (Excel):

این امکان وجود دارد که پیامک های تبلیغاتی دلخواه را به شماره های خارج از نرم افزار (مثلا با استفاده از فایل اکسل) ارسال کنید.

همچنین اگر درون فایل اکسل علاوه بر شماره موبایل اطلاعات دیگری مانند نام خانوادگی و... وجود دارد می توانید از آن اطلاعات در متن پیامک به صورت خودکار استفاده نمایید.

دانلود رایگان نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و مدیریت تعمیرگاه اسکناس

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و حسابداری فروشگاه

قبل از خرید، کارایی نرم افزار را به طور کامل آزمایش کنید

جهت آشنایی کامل متقاضیان و مشریان با نرم افزار همچنین اطمینان از امکانات و خدمات نرم افزار اسکناس امکان دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار در سایت قرار گرفت.

مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نسخه آزمایشی نرم افزار را به صورت رایگان دانلود و نصب کنند.

ابتدا نسخه رایگان نرم افزار اسکناس را آزمایش کنید و در صورتی که از کارایی نرم افزار راضی بود اقدام به خرید نمایید.

نسخه رایگان تمامی امکانات نسخه اصلی را دارا می باشد و از نظر امکانات بین نسخه آزمایشی با نسخه اصلی تفاوتی وجود ندارد.

توجه کنید که نسخه رایگان برای زمان محدودی قابل استفاده خواهد بود و پس از آن در صورت رضایت می توانید نسبت به امکانات مورد نیاز خود اقدام به خرید هر یک از نسخه های نرم افزار اسکناس نمایید.

 برای دانلود رایگان نسخه آزمایشی کلیک کنید

 

آموزش نرم افزار:

آموزش ابتدايي نرم افزار حسابداري فروشگاهي اسكناس را در اينجا مشاهده نماييد.

آموزش ابتدايي نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس را در اينجا مشاهده نماييد.

همچنین برای مشاهده لیست تمامی آموزش ها اینجا کلیک کنید.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*