نرم افزار حسابداری پیمانکاری و ساختمانی کاوش (نسخه طلائی)

مهندسان، کارفرمایان، پیمانکاران، معماران عزیز

اگر در حرفه خود با مشکلات ذیل مواجه هستید:

- عدم توانایی مدیریت همزمان پروژه ها به صورت نامحدود

- عدم آگاهی از میزان هزینه ها و سود و زیان هر پروژه در هر لحظه

- مواجهه با حجم انبوهی از قراردادهای کارفرمایان، پیمانکاران، کارگران، ... و عدم آگاهی از تاریخ اتمام آنها

- عدم دسترسی سریع و ساده به اطلاعات و گردشهای پروژه های مختلف در هر لحظه

- متحمل شدن هزینه های ناشی از خسارات پروژه ها به دلیل عدم آگاهی دقیق از وضعیت آنها

- عدم مدیریت صحیح بر خرید و مصرف مواد مصرفی، مصالح، ابزار، قطعات در هر پروژه

- عدم آگاهی از گردش مالی و کارکردی کارگران، پیمانکاران، فروشندگان مصالح و... به تفکیک هر پروژه

- دشواری در مدیریت وجوه نقدی و چکهای دریافتی و پرداختی در هر پروژه

- عدم داشتن پشتیبان از اطلاعات شرکت (اسناد، عملکرد و...) و ذخیره در مکانی امن و ترس از بین رفتن آنها

- استفاده از نرم افزارهای پیچیده با کاربری دشوار، ناقص، بدون بروزرسانی مداوم، پشتیبانی ضعیف و...

موارد فوق را با استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری، پروژه ای، ساختمانی کاوش مرتفع سازید.

با خرید این محصول شما می توانید تا 710000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 710000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 142,000 تومان.


7,100,000 تومان بدون مالیات.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری و ساختمانی کاوش

نرم افزار حسابداری پیمانکاری و ساختمانی کاوش با امکان تعریف پروژه های متعدد قابل ارائه به کلیه
شرکتهای پیمانکاری و ساختمانی می باشد. در این نرم افزار می توانید کلیه امور مربوط به پروژه های خود را به تفکیک مدیریت نمایید.

لیست امکانات نرم افزار حسابداری پیمانکاری، ساختمانی، پروژه ای

  • امکان تعریف پروژه های متعدد (نامحدود) به صورت مجزا
  • امکان تعریف فازهای مختلف پروژه ها به صورت نامحدود
  • امکان تعریف مراکز هزینه
  • ارائه سرفصلهای حسابداری مخصوص مشاغل پیمانکاری، پروژه ای، ساختمانی و امکان اصلاح و حذف آنها
  • امکان دسته بندی و تعریف حسابهای جدید در سه سطح کل، معین و تفضیلی
  • امکان تعریف اشخاص به تفکیک پیمانکاران، کارفرمایان، کارمندان، کارگران، فروشندگان مصالح، شرکا، خریداران و...
  • امکان ثبت قرارداد کارفرمایان، کارگران، پیمانکاران و سایر اشخاص و اعلام هشدار قبل از به پایان رسیدن قرارداد
  • امکان ثبت کارکرد کارگران، پیمانکاران برای چندین پروژه به صورت همزمان
  • امکان تعریف تنخواه گردانها و ثبت هزینه های انجام شده توسط آنها به تفکیک پروژه ها
  • امکان انتقال بین حسابهای بانکی، تنخواه گردانها، صندوق و...
  • امکان ثبت پیش پرداخت و پیش دریافت برای هر پروژه
  • امکان ثبت انواع هزینه ها به تفکیک پروژه (هزینه حقوق و دستمزد، خرید مصالح، اداری و...)
  • امکان تعریف انواع حساب های بانکی و دسته چکهای آنها
  • امکان ثبت سند خودکار در هنگام ثبت دریافت/ پرداخت وجه نقد و یا چک
  • امکان دسته بندی و تعریف انواع ابزار و مصالح
  • امکان انتقال مصالح بین انبارهای پروژه ها
  • امکان ثبت فروش و پیش فروش واحدهای تولیدی هر پروژه
  • امکان ثبت انواع چک های بانکی دریافتی، پرداختی و گردش آنها (وصول، برداشت، برگشت، واگذار، ابطال و...)
  • امکان ثبت انواع وجوه نقد دریافتی و پرداختی
  • امکان چاپ فرم رسید دریافت و پرداخت برای وجوه نقد و چکها
  • امکان محاسبه سود و زیان به تفکیک پروژه ها
  • امکان تهیه صورت وضعیت برای هر پروژه در فواصل زمانی مختلف و به تفکیک فازهای مختلف پروژه
  • امکان تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران به تفکیک پروژه ها
  • امکان تهیه گزارش از ریز هزینه های انجام شده در هر پروژه به تفکیک و ارائه صورت هزینه به کارفرما
  • امکان تهیه گزارش از فازهای مختلف پروژه ها
  • امکان تهیه گزارش گردش حسابها (کارفرمایان، پیمانکاران، شرکا، کارمندان، کارگران، تنخواه گردانها، خریداران و...) در هر پروژه
  • امکان تهیه گزارش از چکهای برگشتی و ابطال شده دریافتی و پرداختی برای هر پروژه
  • امکان تهیه گزارش از گردش حسابهای بانکی، صندوق، تنخواه و... به تفکیک هر پروژه
  • امکان مشاهده نمودار هزینه های هر پروژه
  • امکان مشاهده نمودار سود و زیان هر پروژه
  • امکان مقایسه هزینه ها و سود و زیان پروژه ها به صورت نموداری
  • امکان مشاهده سود و زیان پروژه ها به صورت درصدی
  • امکان گزارش دفتر روزنامه
  • امکان گزارش دفتر کل
  • امکان گزارش ترازنامه
  • امکان تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی هر پروژه
  • امکان ثبت سند خودکار در هنگام صدور فاکتور
  • ثبت و ویرایش انواع فاکتورهای خرید، مصرفی، فروش، مرجوعی مصالح برای هر پروژه
  • امکان محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده در هنگام صدور فاکتور
  • امکان ثبت یادآوری و هشدار در تاریخ های مختلف
  • امکان هشدار تاریخ سررسید چکهای دریافتی و پرداختی
  • قابلیت ارسال پیام کوتاه به اشخاص جهت اطلاع از مانده حساب، اعلام تاریخ سررسید چک، تبلیغ، تبریک، تسلیت و سایر اطلاع رسانی ها
  • امکان بستن و انتقال حساب پروژه ها به تفکیک، به صورت خودکار در پایان سال
  • امکان رأس گیری چک ها
  • امکان استفاده تحت شبکه
  • امکان تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
  • امکان گزارش گیری از عملکرد کاربران
  • امکان خروجی اکسل در تمامی گزارشات
  • امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات هر پروژه به صورت دستی و اتوماتیک
  • نرم افزار چاپ چک
  • دارای قفل سخت افزاری
  • قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
  • پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و...

(حداقل سیستم عامل جهت استفاده از ماژول پیام کوتاه، Windows 7 SP1 می باشد.)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*