نرم افزار مخصوص شرکت های لوازم آشپزخانه آرپا
0

نرم افزار مخصوص شرکت های لوازم آشپزخانه آرپا

نرم افزار مخصوص شرکت های لوازم آشپزخانه آرپا از سیستم های نرم افزاری خرید , نرم افزار فروش ,انبارداری , حسابداری , خزانه داری , حقوق و دستمزد ,تولید , دارایی ثابت , کمیسیون , انتقال و امانی تشکیل شده است .

با خرید این محصول شما می توانید تا 1920000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 1920000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 384,000 تومان.


محتویات بسته

  • 1 x
    (0 رای)

    نرم افزار خرید و تدارکات آرپا , در تمامی مؤسسات و سازمانها، نرم افزار خرید و مدیریت برنامه ریزی خرید داخلی مواد اولیه و کالا، تغذیه کننده سایر بخشها به خصوص تولید، فروش و پروژه های در جریان سات است. ارتباط مناسب نرم افزار خرید و تدارکات با سایر بخشها و تأمین به موقع مواد و کالا نقطه قوت سیستم یکپارچه آرپا می باشد. 

  • 1 x
    (0 رای)

    عملیات سفارشات و خرید خارجی و گشایش اعتبارات اسنادی از جمله مواردی می باشد که در اکثر مؤسسات بازرگانی و تولیدی وجود داشته و محاسبات مربوط به آن پیچدگیهای خاصی را دارا می باشد. نرم افزار سفارشات خارجی آرپا با تمامی بخشهای برنامه ارتباط مستقیم دارد و این نرم افزار تمامی هزینه ها ی خرید و پیش پرداختها را به تفکیک هر اعتبار و محموله نگهداری کرده و محاسبات...

  • 1 x
    (0 رای)

         سيستم فروش و عوامل مؤثر در برنامه ريزي فروش به همراه مديريت توزيع و تحويل کالا و تسويه حساب با اشخاص در راستاي تأمين منابع نقدينگي و به دست آوردن اطلاعات آماري در مورد مناطق فروش و همچنين ميزان سود کالا و سود حاصل شده به تفکيک مشتري از اطلاعات سودمند سيستم فروش آرپا ميباشد.

  • 1 x
    (0 رای)

       انسجام و يکپارچي در سيستمهاي اطلاعات مديريت، معطوف به بخش مالي خواهد بود. براساس همين اصل، ساختار سيستم مالي قابل انعطافو سازگار با عمليات مالي شرکتهاي مختلف، محور اصلي طراحي و پياده‌سازي سيستم يکپارچه آرپا بوده است. علاوه بر ثبت و گزارش عمليات مالي متداول، امکان بررسي و چک کردن عمليات شعب و کنترلهاي لازم در بخشهاي مختلف سازمان از طريق سيستم مالي،...

  • 1 x
    (0 رای)

         تأمين منابع نقدينگي، وصول به موقع مطالبات ، پاسخگويي به تعهدات و جمع‌آوري اطلاعات خلاصه و مفيد، مورد نياز تمامي شرکتها بوده و از ويژگيهاي بارز اين سيستم مي‌باشد. کنترل وجوه نقد، اسناد دريافتني و اسناد پرداختني و نگهداري سوابق آنها، خصوصا در سازمانهايي که با حجم بالاي اطلاعات سر و کار دارند، اهميت به سزائي داشته و کليه اين موارد به راحتي با نرم‌افزار...

  • 1 x
    (0 رای)

         نرم افزار انبارداری در تمامی موسسات به خصوص در شرکتهای بازرگانی و تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.با نرم افزار انبارداری آرپا میتوانید کنترل ورود و خروج کالا و مواد اولیه در انبار به شرکت و نگهداری لحظه ای و به موقع موجودی تعدادی و ریالی به همراه شناسه ورود و اطلاعات آماری از آنها و شناسایی و ردیابی آنها از جمله ویژگیهای حائز اهمیت نرم افزار...

  • 1 x
    (0 رای)

    نرم افزار بهای تمام شده برای محاسبه و تعیین بهای تمام هزینه ها و کاهش هزینه ها و آنالیز سود آوری در تولید هر یک از محصولات است , نرم افزار بهای تمام شده آرپا مورد استفاده تمام شرکت ها و کارخانه ها قرار میگیرد . یکی از مهمترین مباحث در کارخانجات تولیدی، ثبت و تحلیل فرایند محصولات، نگهداری مستندات، نگهداری موجودی کالای نیمه ساخته، محاسبه بهای تمام شده...

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*