نرم افزار حسابداری تیزپرداز نسخه تکمیلی
12

نرم افزار حسابداری تیزپرداز نسخه تکمیلی

کار با نرم افزار حسابداری تیزپرداز بسیار آسان است و  آموزش صوتی و تصویری که در هر قسمت نرم افزار وجود دارد،

                                               محیط نرم افزار تیزپرداز                                                دانلود 1 ماه رایگان تیزپرداز    

                                    نمائی از نرم افزار                    دانلود نسخه 1 ماه رایگان 

با خرید این محصول شما می توانید تا 37000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 37000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 7,400 تومان.


  • 1 سال رایگان
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
370,000 تومان بدون مالیات.

امکانات نرم افزار حسابداری تیزپرداز سطح تکمیلی

  •     نصب سریع و آسان نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     آموزش پیشرفته صوتی،تصویری و متنی در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان ثبت اطلاعات فقط با کیبورد برای سرعت بیشتر (و استفاده هم زمان از ماوس)

  •     تهیه نسخه پشتیبان با حجم کم روی سی دی و حافظه های قابل حمل و امکان ذخیره اتوماتیک بر روی هارد

  •     سازگاری با کلیه چاپگرها (فکس صورت حسابها، فاکتورها، گزارشات) تماس تلفنی با مشتری از طریق نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان رمز گذاری برای ورود به نرم افزار حسابداری سطح پایه و انتقال اتوماتیک اطلاعات به سال جدید

  •     قابلیت اصلاح و حذف اسناد، فاکتورها و چکها و ... در صورت بروز اشتباه در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     محاسبه سود و زیان به تفکیک ماه های سال و دوره زمانی دلخواه به تفکیک هر کالا در نرم افزار حسابداری

  •     امکان ثبت قیمت پیش فرض خرید و سه پیش فرض فروش برای هر کالا

  •     امکان رویت و چاپ جزئیات فاکتورها و اسناد بانکی در حساب اشخاص نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     دفتر چک( انتقال چکها به بانک،تایید وصول چک ها، برگشت چک و نقد کردن چک)

  •     گزارش خالص اسناد پرداختنی،دریافتنی و در جریان وصول با امکان مرتب نمودن گزارش در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     گزارش موجودی ریالی کالا، صندوق، بانک ها و لیست فاکتورهای خرید و فروش

  •     راس گیری اتوماتیک از اسناد بانکی (چک ها) در صورت حساب اشخاص در نرم افزار حسابداری

  •     امکان انتقال اطلاعات گزارشات به نرم افزار Excel

  •     امکان ایجاد 3 دفتر مالی با تهیه پکیج 3 تایی روی همان رایانه

  •     صدور پیش فاکتور و صدور فاکتور برگشت از خرید و فروش

  •     معرفی کالا تا (10000000) و معرفی حساب اشخاص تا (100000) کد

  •     هشدار برای فروش با نرخ کمتر از پیش فرض خرید یا فروش یا میانگین آنها در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان ارتقاء برنامه به سطوح بالاتر با پرداخت مابه التفاوت قیمت برنامه ها

  •     امکان تهیه CD ریکاوری از برنامه (جهت سهولت در نصب مجدد برنامه)

  •     رویت نحوه محاسبه سود و زیان هر کالا در بخش محاسبه سود و زیان در نرم افزار حسابداری تیزپرداز

  •     امکان گروه بندی کالاها و اشخاص تا 20 گروه و امکان معرفی کالاهای خدماتی در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     راس گیری اسناد بانکی، کنترل برگه های دسته چک، جستجوی پیشرفته چک و بزرگنمایی صفحه نمایش

  •     مرتب نمودن فهرست انواع فاکتور بر اساس تاریخ، کد و نام شخص، شماره، مبلغ و مانده فاکتور

  •     ثبت نقطه سفارش کالا و گزارش کالاهایی که در نرم افزار حسابداری سطح پایه مقدارشان به نقطه سفارش رسیده است.

  •     هشدار برای کسری در صندوق و بانک هنگام برداشت یا نقد کردن چک و برداشت یا هزینه از صندوق

  •     هشدار برای میزان اعتبار اشخاص در فاکتور فروش و سند پرداخت و ...

  •     محاسبه و ثبت مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورهای نرم افزار حسابداری

  •     ثبت چند فاکتور همزمان از طریق کلید فاکتور باز در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     برنامه دفتر تلفن و یادآور با قابلیت پخش اذان در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     حواله خروج در فهرست فاکتور

  •     امکان گرفتن حواله از چند فاکتور

  •     امکان مرتب سازي گزارش آمار کالا براساس حروف الفبا

  •     نمايش گزارش خالص اسناد دريافتني و پرداختني و درجريان وصول به تفکيک هر بانک در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان مرتب سازي براساس مبلغ بدهي در بررسي وضعيت بدهکاران و گزارش اشخاص

  •     اتصال نرم افزار به دستگاه pc pos (آسان پرداخت يا پاسارگاد) در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان تاريخ تسويه براي فاکتور فروش

  •     امکان اضافه نمودن سیستم ارسال پيامک در نرم افزارهای حسابداری تیزپرداز (سيستم ماژول پيامکي)

  •     قابلیت شبکه نمودن تا دو نرم افزار حسابداری تیزپرداز با تهیه دو بسته نرم افزار تکمیلی

  •     امکان معرفی تا 5 کاربر با تعیین حدود دسترسی برای هر کاربر در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان معرفی تا 10 انبار و امکان انتقال کالا بین انبارها و امکان معرفی چند صندوق در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان گروه بندی کالاها (تا سه سطح) و اشخاص (دو تاسطح) تا 100 گروه

  •     بررسی وضعیت بدهکاران و مرتب سازی بر پایه راس تاریخ بدهی، نام و کد شخص در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     هشدار اسناد دریافتنی و پرداختنی و در جریان وصول و اقساط موعد رسیده و کالاهای کسری در انبار

  •     بررسی وضعیت بستانکاران و مرتب سازی بر اساس نام و کد شخص در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) و مرتب سازی بر اساس نام و کد شخص در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     تراز اسناد بانکی (تراز اسناد دریافتنی، پرداختنی، در جریان وصول به صورت ماهانه و محاسبه وضعیت مثبت یا منفی در هر ماه)

  •     گزارش آمار کل کالاها به تفکیک هر انبار یا گروه کالا در هر انبار در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     سیستم چند واحدی کالا و امکان معرفی واحد برای کالاها تا 50 واحد

  •     پرینت چک، معرفی انواع چک های جدید و گزارش چک های پرینت شده در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان طراحی و پرینت فاکتور(همراه 12 نمونه طراحی شده) و فاکتور رسمی در نرم افزار حسابداری

  •     هشدار برای چک ها و اسناد پرداختنی (آلارم چک)

  •     استفاده از شماره فنی برای هر کالا جهت صدور فاکتور در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان اضافه نمودن درصد و مبلغ ویزیتور در پشت فاکتور فروش

  •     امکان ثبت چک های باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی

  •     مشاهده اطلاعات کالا و اشخاص به صورت پیشرفته در همه قسمت های نرم افزار حسابداری سطح تکیمیلی

  •     دفتر روزنامه (مشاهده ثبت عملکرد روزانه به صورت دو طرفه)

  •     امکان رویت سود و زیان هر شخص و هر فاکتور در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     امکان رویت ریز حساب هر شخص به صورت تفکیکی (به عنوان مثال فقط پرداختی های نقدی یا دریافتی های نقدی یا چک های پرداختی و دریافتی و ...)

  •     مشاهده گزارش کالا و رویت ریز خرید و فروش کالا در همه قسمت های نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     مشاهده گزارش اشخاص و رویت ریز حساب اشخاص در همه قسمت های نرم افزار حسابداری

  •     محاسبه مساحت در فاکتور فروش برای کالاهایی که قیمت آن بر اساس مساحت محاسبه می شوند.

  •     امکان محاسبه تخفیف کالا در هر سطر انواع فاکتور در نرم افزار حسابداری سطح تکمیلی

  •     تراز حسابها 2 و 4 ستونی و تراز آزمایشی 2 ستونی

  •     نمايش راس طلب (مدت تاخيرطلب) در وضعيت بستانکاران

  •     گزارش ميزان فروش هر ويزيتور در گزارشات ويژه

  •     هشدار فاکتور موعد رسيده در اول برنامه

نحوه پشتیبانی محصولات تیزپرداز

هیچ برنامه ای بدون پشتیبانی کامل نیست و يکي از مهمترين پارامترهاي برنامه حسابداري خوب‌، وجود يک تيم پشتيباني قوی است که بتواند، رضايت و اعتماد مشتريان خود را از هر جاي دنيا که باشند جلب نمايد. شرکت نيک رايان نيز بر همين اساس با سياست هاي زير پارامترهای ذکر شده را کاملا  تامين نموده، تا آنجا که بارها مشتريان، رضايت خود را علاوه بر کارآمدي برنامه، از پشتيباني کامل و حسن برخورد تيم پشتيباني اعلام داشته اند که باعث افتخار می باشد.

  - پشتيبانی از طريق تلفن

تيم پشتيباني کننده در تمامي ايام سال در خدمت مشتريان عزيز بوده و با تلفنهاي زيربه تمام هوطنان در سراسر ايران خدمت رساني خواهد کرد. شايان ذکر است جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی خطوط تلفن پشتیبانی ویژه و دارای 30 خط می باشد.شماره تماس :7357-021

  

- پشتیبانی از طریق تلگرام

از طریق برنامه تلگرام و این لینک میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید.

 

 - پشتیباني توسط برنامه کنترل از راه دور (Team viewer)

در اکثر سيستم هاي حسابداري چنانچه مشکلي پديد آيد که کاربر نتواند آن را مرتفع نمايد ، به ناچار مجبور خواهد بود که کيس کامپيوتر خود را نزد واحد پشتيباني برده تا رفع اشکال شود و اين علاوه بر اتلاف وقت و هزینه باعث عقب ماندن از کار و زندگی روزمره خواهد شد.لذا این شرکت با استفاده از سیستم کنترل از راه دور و از طریق خط تلفن و یا اینترنت و با اجازه مشتری وارد سیستم حسابداری او شده و موارد مورد نیاز را انجام می دهد ضمن اینکه تمامی این عملیات توسط مشتری قابل رویت خواهد بود.

  - پشتيباني از طريق ارسال فایل بک آپ

با توجه به مزيت بسيار خوب بک آپ های برنامه تيزپرداز ، در صورت نياز به پشتيباني شما مي توانيد به سادگي و سهولت از طريق اينترنت درعرض چند دقيقه اطلاعات خود را براي شرکت فرستاده و پس از رفع اشکال ، از همان طريق دريافت و بازگرداني نماييد. بنابراين بوسيله دو قابليت فوق هميشه و همه جا تيم پشتيباني بصورت  کامل ، سريع و قوي در محل کارتان حضور دارد.

   - پشتيبانی از طريق دانلود فایل آپدیت

در صورت دارا بودن پشتیبانی میتوانید آخرین نسخه فایل آپدیت نرم افزار حسابداری را دانلود نموده و از امکانات جدید نرم افزار حسابداری بهره مند شوید

  - پشتیبانی از طریق سایت

در صورت داشتن سوال می توانید از طریق منوی تماس با ما، وارد منوی تماس با ما شده و یا از طریق فرم موجود در قسمت پایین سایت، با ما در ارتباط باشید.

 - پشتیباني حضوري

چنانچه در مواردي نادر هيچ يک از روشهاي بالا جواب ندهد شرکت آمادگي دارد در ساعت اداري پس از هماهنگي به صورت حضوري در خدمت مشتريان عزيز بوده و پاسخگوي آنها باشد.

شايان ذکر است نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان نیز شامل پشتيبانی رایگان می باشد.

لوازم جانبی

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-08609-023385
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : win xp /vista / 7 / 8 / 10
مناسب مشاغل : کلیه فروشگاه ها ، خدماتی و ....

اطلاعات پایه

امکان ورود اطلاعات بدون ماوس (با کیبورد جهت سهولت و سرعت) و با ماوس :
امکان ثبت قیمت پیش فرض خرید و پیش فرض فروش برای هر کالا : 3 قیمت ییش فرض فروش
امکان معرفی کالا به تعداد : 10000000
معرفی حساب اشخاص به تعداد : 100000
امکان چاپ بارکد :
ثبت کد پستی، کد ملی، ایمیل، کد اقتصادی و ...در معرفی اطلاعات کامل اشخاص :
تعیین نام واحد ارز :
امکان معرفی کالاهای خدماتی :
امکان معرفی کاربر و رمز گذاری جهت ورود به برنامه : 5
امکان گروه بندی کالاها :
امکان گروه بندی اشخاص : 100 گروه
سیستم چند واحدی کالا :
معرفی واحد برای کالاها :
امکان معرفی زیر گروه اصلی و فرعی برای کالا :

فاکتور ها

قابلیت اصلاح و حذف اسناد، فاکتورها، چکها و ...در صورت بروز اشتباه :
رویت و چاپ جزئیات فاکتورهاو اسناد بانکی در حساب اشخاص :
صدور پیش فاکتور وصدرو فاکتور برگشت از خرید و فروش :
هشدار برای فروش با نرخ کمتر از پیش فرض خرید یا فروش یا میانگین آنها :
امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان :
استفاده ازشماره فنی برای هرکالا جهت صدور فاکتور :
امکان اضافه نمودن درصد ومبلغ حق ویزیتور درپشت فاکتور فروش :
مبلغ به حروف در فاکتورها، اسناد و هزینه ها :
محاسبه و ثبت ابعاد کالا در فاکتورها :
ثبت شماره سریال کالا در فاکتورها :
ثبت تاریخ انقضاء کالا در فاکتورها :
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای هر کالا در فاکتورها :
محاسبه تخفیف کالا در هرسطر فاکتور :
محاسبه سود و زیان هرفاکتور دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
هشدار برای میزان اعتبار اشخاص درفاکتور فروش و سند پرداخت :
امکان طراحی و پرینت فاکتور رسمی :
امکان طراحی فاکتورهمراه با نمونه های طراحی شده :
ثبت چند فاکتور همزمان از طریق کلید فاکتور باز :
فاکتور باز :
امکان افزایش یا کاهش درصدی قیمت خرید و قیمت پیش فرض فروش برای یک گروه یا کلیه گروهها :
امکان درج 2 کد فاکتور در فاکتور فروش و خرید :
امکان مرتب نمودن فهرست فاکتورها و پیش فاکتورها بر اساس تاریخ , کد شخص, نام شخص, شماره فاکتور , مبلغ و مانده فاکتور و کد صندوق :
قابليت طراحي براي فاکتور خريد ، پيش فاکتور فروش ، برگشت از فروش ، برگشت از خريد :

انبارداری

امکان انتقال کالا بین انبارها :
گزارش آمار کل انبارها به تفکیک هرانبار ویا گروه کالا درهر انبار :
ثبت نقطه سفارش کالا و گزارش کالاهایی که مقدارشان به نقطه سفارش رسیده است :
معرفی انبار : 10 انبار
قابليت طراحي براي حواله خروج کالا :

عملیات بانک و چک

کنترل برگه های دسته چک :
راس گیری اتو ماتیک از اسناد بانکی(چکها) در صورتحساب اشخاص :
دفتر چک(انتقال چکها به بانک، تایید وصول چکها، برگشت چک، نقد کردن چک و رویت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن) :
چستجوی پیشرفته چک :
تراز اسناد بانکی(تراز اسناد دریافتنی،پرداختنی،درجریان وصول به صورت ماهانه ومحاسبه وضعیت مثبت یا منفی درهر ماه) :
پرینت چک، معرفی انواع چک های جدید وگزارش چک های پرینت شده :
هشداربرای چک ها واسناد پرداختنی(آلارم چک) :
امکان ثبت چکهای باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی :
لیست چکهای برگشتی :
هشدار برا ی کسری بانک، هنگام نقد کردن یا تایید وصول اسناد پرداختنی و یا هزینه بانکی :
امکان واریز از بانک به شخص در حواله انتقال حساب :
هشدار در حواله بانک به شخص وقتی میزان پرداخت از موجودی بانک بیشتر باشد :
امکان تنظیم کردن عدم ثبت پرداخت از بانک یا صندوق در صورت کسری :
امکان درج شماره کارت و توضیحات در معرفی حسابهای بانکی :
قابليت طراحي براي چک باطله :
قابليت طراحي براي چک تضميني دريافتي :
قابليت طراحي براي چک تضميني پرداختي :

امکانات حسابرسی

بررسی وضعیت بدهکاران و مرتب سازی برپایه راس تاریخ بدهی، نام و کد شخص :
بررسی وضعیت بستانکاران و مرتب سازی براساس نام و کد شخص :
بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) و مرتب سازی براساس نام و کد شخص :
ثبت سند آزاد :
معرفی چند صندوق و استفاده از سیستم چند صندوقه :
روئیت و چاپ ریز حساب اشخاص به صورت تفکیکی :
تراز آزمایشی دو ستونی :
تراز آزمایشی چهار ستونی :
موجودی ریالی هر گروه کالا :

گزارشات

تراز چهار ستونی :
چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ،حواله خروج از انبار، گزارشات و ... با کلیه چاپگرها و چاپ رولی فاکتور (8cm) :
محاسبه سودوزیان به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و به تفکیک هر کالا :
گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق، بانکها و لیست فاکتورهای خرید و فروش :
گزارش خالص اسناد دریافتنی ، پرداختنی و در جریان وصول :
امکان انتقال اطلاعات (گزارشات) به نرم افزار Excel :
گزارش عملکرد کاربران بصورت کلی و جداگانه :
گزارش میزان فروش کالای مورد نظر به هر شخص یا گروه اشخاص در هرماه :
گزارش میزان خرید و فروش هر کالابه صورت روزانه، ماهانه و دوره زمانی دلخواه :
گزارش خالص آمار کالادر کلیه انبارهاتا تاریخ دلخواه به تفکیک انبار و گروه کالا :
روئیت ریز خرید و فروش کالا :
گزارش سریالهای موجود برای هر کالا :
گزارش تعداد کالاهایی که اعتبارشان رو به اتمام است :
گزارش موجودی هر کالا براساس تاریخ های انقضاء آن کالا :
محاسبه سود و زیان هر شخص دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
نمایش حق ویزیتور و فیش های دریافتی و پرداختی در گزارشات تفکیکی :
امکان مرتب نمودن گزارش خالص اسناد در جریان وصول :
امکان مرتب نمودن گزارش خالص اسناد پرداختنی :
امکان مرتب نمودن گزارش خالص اسناد دریافتنی :
امکان تيک دار کردن حسابها در گزارش اشخاص و روئيت وضعيت حسابها :

تولید

امکان ثبت سند تولید و فرمول تولید :
محاسبه قیمت تمام شده اجناس تولیدی :

سایر امکانات

آموزش پیشرفته بصورت صوتی و تصویری و همچنین به صورت مکتوب :
تهیه نسخه پشتیبانی با حجم بسیار کم :
امکان ارسال بک آپ از طریق خط تلفن با سرعت بالا(به دلیل حجم کم) :
فکس صورتحساب و فاکتور و تماس تلفنی با مشتری از طریق برنامه :
انتقال اتوماتیک اطلاعات به سال مالی جدید :
امکان ایجاد سه دفتر مالی با تهیه پکیج سه تایی روی همان رایانه :
امکان ارتقاء برنامه به سطوح بالاتر با پرداخت ما به التفاوت قیمت برنامه ها :
امکان تهیه نسخه پشتیبانی بر روی CDو دیسکت و حافظه قابل حمل به طور مستقیم از برنامه :
قابلیت شبکه نمودن تا2 نرم افزار با تهیه 2 بسته نرم افزاری :
جستجوی پیشرفته(چک، نقد، هزینه، اشخاص، بانکها، کالا و جستجوی کلی) :
اقساط :
مالیات بر ارزش افزوده :
برچیدن و نصب مجدد برنامه :
جستجوی کالا در کل سیستم(Ctrl+Q) :
جستجوی اشخاص در کل سیستم(Ctrl+S) :
هشدار برای کسری صندوق، هنگام برداشت یا هزینه از صندوق :
قابلیت شبکه نمودن بیش از 2 نرم افزار (با تهیه چند بسته نرم افزاری) :
برنامه دفتر تلفن و یادآور با قابلیت پخش اذان :
امکان تغییر کاربر بدون خروج از برنامه :
نمایش کلام روز در کلیه قسمت های برنامه :
آلارم اسناد دريافتني :
آلارم اسناد درجريان وصول :
آلارم کالاهايي که مقدارشان به مقدار سفارش رسيده :
آلارم اقساطي که موعد آنها رسيده :
قابليت طراحي براي گزارش اشخاص :
قابليت طراحي براي معرفي کالا :
قابليت طراحي براي سند آزاد :

سوالات متداول :

   سوالات متداول در مورد نرم افزار تیزپرداز

نرم افزار حسابداری یک ماه رايگان به چه معناست؟

يک ماه رايگان بدين معني است که شما مي توانيد اطلاعات يک ماه از حسابداري خود را (بصورت فرضي يا واقعي) بدون در نظر گرفتن تعداد اسناد در بازه ی زمانی یک ماه وارد برنامه نماييد، تا بتوانيد از اين طريق کارايي و پشتيباني برنامه را بطور دقيق و کامل بررسي نموده و براي خريد برنامه راحت تر تصميم گيري نماييد. ضمنا اگر اطلاعات وارد شده واقعي باشند بعد از خريد و کامل کردن برنامه مي توانيد ادامه آنرا وارد نماييد. برنامه يکماه رايگان، دارای هر سه سطح پایه ،تکمیلی و پیشرفته ميباشد.

اگر بعد از نصب نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان و گرفتن کد عبور فونتهاي برنامه علامت سوال شود، چه کاری انجام دهیم؟

فونت هاي فارسي هنوز در ويندوز شما راه اندازي نشده است.براي راه اندازي فونتهاي فارسي وقتي در صفحه اصلي نرم افزار حسابداري هستيد  با زدن کليد F1 کليد «روش راه اندازي فونتهاي فارسي در ويندوز» را بفشاريد تا فيلم آموزشي آن پخش شود.

آيا نرم افزار حسابداری رايگان قابل کپي روي سي دي و نصب مکرر در سيستمهاي مختلف مي‌باشد؟

بله هر سی دی نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان قابليت اين را دارد که بصورت مکرر در سيستمهاي مختلف نصب شود و حتي سی دی نصب یک ماه رایگان قابل کپي و رايت نيز مي باشد.

دليل ارائه نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان چيست؟

دلیل این امر فقط اطمينان دادن به مشتري از کارآيي نرم افزار حسابداري و پشتيباني برنامه قبل از خريد مي باشد. به دليل اينکه «بهترين راه براي اطمينان از کارايي و کيفيت يک محصول استفاده از آن محصول است».  البته در اين مدت هم کاربر به راحتي مي تواند با ملاحظه فيلم هاي آموزشي داخل برنامه و تماس با گروه پشتيباني با سيستم آشنا شود و بعد از خريد، ساده تر و بهتر از برنامه استفاده نمايد.

زمان پاسخ گویی به سوالات کاربران به چه صورت مي باشد؟

شنبه تا چهارشنبه ها از ساعت 9 صبح الي 18  و پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح الي 17 مي توانيد با شماره تلفن هاي 7357-021  تماس حاصل فرمائيد.

پشتيباني نرم افزارهای شرکت تیزپرداز چگونه انجام مي شود؟

طراحي نرم افزار حسابداري تيزپرداز بصورتي انجام شده است که سوالات و اشتباهات احتمالي کاربر به راحتي با استفاده از بخش سوالات متداول رفع مي شود. در ضمن شما مي توانيد سوالها و يا موارد خاص خود(که در بخش سوالات متداول جواب آنها موجود نمي باشد) را از طريق تلفن با گروه پشتيباني در ميان بگذاريد و اگر تلفنی حل نشد ، از طریق ارسال بک آپ و یا Team viewerمشکل بررسی می شود.

تا چند سال نرم افزار حسابداری را پشتيباني مي نماييد؟

نرم افزار حسابداری تیزپرداز در يک سال اول به طور رايگان تحت پشتيباني مي باشد و در سالهاي بعدي هزينه پشتيباني طبق مصوبه سال جاری ميباشد.که در صورت پايان يافتن مدت آبونمان از پشتيباني خارج مي شويد و براي قرار گرفتن مجدد تحت پشتيباني مي بايست هزینه پشتیبانی سال جاری را پرداخت نمایید.براي اطلاع از مصوبه هزينه پشتيباني به بخش مديريت،عمليات آبونمان  و یا به سایت شرکت مراجعه نماييد.
نکته:در صورتی که برنامه شما چندین سال است که از پشتیبانی خارج شده ، برای قرار گرفتن مجدد تحت پشتیانی می بایست هزینه پشتیبانی سال های معوقه را طبق مصوبه سال جاری پرداخت نمایید. برای اطلاع کافی از این موضوع با شماره 7357 - 021 تماس حاصل فرمایید.

براي مشترکين خارج از کشور که هزينه تلفن زياد است پشتيباني به چه صورت است؟

براي مشترکين خارج از کشور، پشتيباني از طریق ایمیل و تلگرام می باشد.

تلگرام : @Tizpardaz_Software

ایمیل : info@tas.ir

آيا در فروشگاه شباهنگ بخشي براي خدمات سخت افزاري و نرم افزاري مانند نصب ويندوز ويا برنامه هاي ديگر غيراز حسابداري و غيره وجود دارد؟

بله ،خدمات مرتبط با نرم افزار مانند نصب ویندوز ،نصب درایورهای پرینتر و ...،طراحی فاکتور ، تنظیمات پرینت بارکد و...با دریافت هزینه انجام می شود.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره 32281921 - 071 تماس حاصل فرمایید.

آيا نرم افزار حسابداری تیزپرداز شبکه تحت وب هم هست؟

خیر ، امکان تحت وب در نرم افزار حسابداری تیزپرداز در برنامه های آتی این شرکت می باشد.

آيا امکان شبکه کردن در نرم افزار حسابداری وجود دارد؟

بله، البته جهت شبکه کردن ابتدا مي بايست رايانه هاي شما از نظر سخت افزاري و نرم افزاري شبکه شده باشند و در هر سیستم نيز يک نرم افزار حسابداري تيزپرداز سطح پيشرفته همراه با قفل به صورت مجزا نصب گردد .و در برنامه سطح تکميلي شما ميتوانيد تا دو رايانه را باهم شبکه نماييد ودر سطح پايه امکان شبکه نمودن وجود ندارد. آموزش شبکه کردن برنامه حسابداري را مي توانيد در بخش سوالهاي خاص مشتريان دائم ملاحظه فرمائيد.

آيا در سيستم شبکه نيازي به نصب ويندوز سرور روي رايانه اصلي مي باشد؟

خير براي استفاده از نرم افزار حسابداری تیزپرداز بصورت شبکه اصلا احتياج به نصب ويندوز سرور نيست.

در نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه، چند کاربر به صورت همزمان میتوانند کار کنند؟

محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد اما قابل ذکر است به تعداد کامپیوترهایی که شبکه هستند و مي خواهند با نرم افزار حسابداری کار کنند به همان تعداد،نرم افزار حسابداری تیزپرداز بايد خريداري شود.

آيا کلاس هاي آموزشي براي نرم افزارهای حسابداری وجود دارد؟

وجود آموزش صوتي وتصويري در تمام قسمتهاي برنامه (که با فشردن کليد f1 پخش مي شود) و آموزش کامل متني و همچنين تماس تلفني با گروه پشتيباني شما کاربران گرامي را از کلاس آموزشي بي نياز مي سازد. در صورت نیاز به آموزش حضوری با شرکت تماس خاصل فرمایید.
کلید Ctrl+F1 به صورت متنی و کلید F1 به صورت صوتی تصویری میتوانید از آموزش استفاده نمایید.
نکته: در صورت سفید بود صفحه راهنما باید برنامه Flash player در ویندوز نصب شود.

نرم افزار حسابداری در چه ویندوز هایی قابل نصب می باشد؟

نرم افزار حسابداری تیزپرداز در ویندوزهای XP,7,8,10,VISTA, Windows Server 2008 قابل نصب می باشد.

اطلاعات چند فروشگاه را مي توان بصورت مجزا در اين نرم افزار حسابداری وارد نمود؟

در برنامه کامل تنها يک فروشگاه، ولي درصورت تهيه پکيج سه تايي مي توان اطلاعات فروشگاهاي ديگر را در همين برنامه بطور همزمان ومجزا ثبت ونگهداري نمود.(با تهيه هر پکيج امکان اضافه نمودن اطلاعات 3 فروشگاه فراهم مي شود.) براي کسب اطلاعات بیشتر و تهيه پکيج سه تايي ميتوانيد با شرکت تماس حاصل نمائيد.

نحوه تهیه نرم افزار حسابداری تیزپرداز چگونه است؟

برای تهیه نرم افزار حسابداری دو روش وجود دارد:

1- مراجعه حضوری به فروشگاه شباهنگ ( نمایندگی حسابداری تیزپرداز )

2- خرید اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی شباهنگ www.shac.ir

چگونه تصویری از پیغام های نرم افزار را برای اطلاع به گروه پشتیبانی ارسال نمایم؟

در حالی که پیغام در صفحه نرم افزار دیده می شود، روی کلید PrtScr کلیک کرده و وارد نرم افزار paint در ویندوز شده(Start-allprograme-accessories-paint) و روی فضای خالی نرم افزار paint کلیک راست کرده و گزینه paste را  انتخاب نمایید ، تا تصویر پیغام در این نرم افزار بیاید سپس روی گزینه file کلیک کرده و save را انتخاب نمایید سپس این عکس را به ایمیل info@tas.ir را ارسال نمایید و یا از طریق فرم ارسال فایل در سایت استفاده نمایید.

نرم افزار حسابداری کامل تیزپرداز قابلیت نصب روی چند سیستم را دارد؟

نرم افزار حسابداری کامل به دلیل داشتن قفل سخت افزاری فقط روی یک سیستم قابل نصب و استفاده می باشد . در صورت نیاز می توانید برنامه از روي رايانه اول حذف نموده و در رایانه دیگری برنامه را نصب و استفاده نمایید.

اگر روزي ويندوز خراب شود تمام اطلاعات از بين مي رود و بايد دوباره آنها را ثبت نمود؟

درصورت داشتن نسخه پشتيبان مي توان پس از نصب ويندوز و نصب مجدد نرم افزار حسابداری، اطلاعات را بازگرداني نمود.

آیا امکان انتقال اطلاعات از یک نرم افزار حسابداری به حسابداری تیزپرداز وجود دارد؟

بله . می بایست از اطلاعات کالا و اشخاص در سیستم حسابداری قبلی یک فایل اکسل تهیه نموده و برای تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و یا ارسال فایل در سایت شرکت ارسال شود. ایمیل : info@tas.ir

آيا مي توان سطح دسترسی به قابلیت های نرم افزار حسابداری تعریف نمود؟

بله، در نرم افزار حسابداری تیزپرداز در  قسمت مديريت، معرفي کد مديريت، مي‌توان با معرفي کاربران جديد، حدود دسترسي برای هر کاربر را به صورت جداگانه تعیین نمایید.

آیا نرم افزار حسابداری به دستگاه pos هم متصل می شود؟

بله این امکان در نرم افزار حسابداری تیزپرداز وجود دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک نمایید.

نحوه ایجاد چند انبار در نرم افزار حسابداری تیزپرداز چگونه می باشد؟

هنگامي که در بخش« معرفي» قسمت« معرفي انبارها» بيش از يک انبار معرفي نماييد بصورت اتوماتيک سيستم چند انباره فعال و در برنامه تغييراتي ايجاد مي شود.در فاکتور هاي خريد وفروش ستوني براي درج کد انبار براي هرکالا اضافه مي شود و در گزارشات بخشي باعنوان «گزارش آمار کالا» به تفکيک هر انبار نمايان مي‌شود . در امکانات نيز بخش انتقال کالا بين انبارها اضافه مي‌شود. (لازم بذکر است معرفی انبار در برنامه سطح پایه وجود ندارد.)

حق ويزيتور را در نرم افزار حسابداری توضیح دهید؟

براي فعال نمودن حق ويزيتور ابتدا در بخش« معرفي» قسمت «معرفي هزينه ها» هزينه اي با عنوان حق ويزيتور معرفي نماييد سپس درقسمت معرفي اشخاص و حسابها ويزيتور هاي خود را شخص به شخص معرفي نماييد .در نهايت در بخش تنظيمات  قسمت مديريت آيتم پنجم در کادر مربوطه کد هزينه حق ويزيتور را ثبت نموده و کليد F9 را بفشاريد . اکنون سيستم حق ويزيتور فعال مي باشد و شما مي توانيد در پشت هر فاکتور فروش براي ويزيتوري که  آنرا صادر نموده مبلغي به صورت عدد يا درصدي از فاکتور منظور نماييد. (لازم بذکر است حق ویزیتور در برنامه سطح پایه وجود ندارد.)

کالاهای خدماتی را چگونه معرفی نمایم؟

ابتدا در بخش « معرفی » گزینه « معرفی کالا ها » را باز نمایید و خدماتی را که ارائه میدهید مثل کالاها معرفی نمایید به طور مثال (خدمات تایپ) سپس برای خدماتی شدن آنها در بخش « مدیریت » گزینه « معرفی کالاهای خدماتی » را باز نمایید و کالای معرفی شده را در آن وارد نمایید . در این صورت برای کالا های معرفی شده در بخش « معرفی کالای خدماتی »  تنها میتوانید فاکتور فروش صادر نمایید. و مبلغی را که در فاکتور فروش براي کالاهای خدماتی درج می نمایید در محاسبه سود و زیان سیستم،  سود به حساب می آید.

نحوه گروه بندي کالا را توضیح دهید؟

در بخش معرفي قسمت« معرفي گروههاي کالا در صورت نياز» مي توانيد براي کالاهاي خود گروه معرفي نماييد . بعد از معرفي گروه خواهيد ديد در بخش معرفي کالا ابتدا نام گروه هاي کالا ظاهر شده است . براي مشخص کردن گروه کالاهايي که قبل از معرفي گروه معرفي کرده بوديد با يد وارد قسمت کليه گروه ها شويد و در قسمت گروه کالاي هرکدام گروه مربوط به آن کالا را مشخص نماييد. براي معرفي کالاهاي جديد نيز مي توانيد ابتدا وارد گروه کالاي مورد نظر شويد سپس کالاي جديد را وارد نماييد.در نهايت بازدن کليد F9 آن را ثبت نماييد.

روش اطمينان از سالم بودن قفل سخت افزاري چگونه می باشد؟

در هنگام اجراي برنامه اگر با پيغام «قفل شناسايي نشد» مواجه شديد ابتدا قفل را از پورت خود جدا نماييد سپس به پورت ديگري متصل نماييد. سپس CD اصلي (شماره سريال دار) را داخل CD ROM قراردهيد وکليد «نصب قفل usb» را بفشاريد.سپس وارد controlpanel شويد و در بخش regionalandlanguage از راه اندازي بودن فونتهاي فارسي مطمئن شويد اگر فونتهاي فارسي بطور کامل راه اندازي نشده بود آنرا مجددا راه اندازي نماييد .حال برنامه را مجددا اجرا نماييد. در صورتي که دوباره پيغام «قفل شناسايي نشد» ظاهر شد بايد از نصب بودن داريورهاي مادر بورد مطمئن شويد . درصورتي که درايورهاي مادربورد سيستم رايانه شما نصب بود در اين صورت قفل خراب است وبراي تعويض قفل با شرکت تماس حاصل فرمائيد.

روش وارد نمودن يارانه واريزي دولت در برنامه حسابداري چگونه می باشد؟

ابتدا در بخش معرفي قسمت معرفي اشخاص و حسابها يک حساب با نام يارانه معرفي نماييد سپس هر زمان که يارانه به حساب شما واريز شد در بخش صدور سند دريافت / قسمت واريز به جاري، مبلغ يارانه واريزي را از حساب رايانه که قبلا معرفي نموده ايد دريافت نماييد با اين عمل حساب رايانه بستانکار ميشود که براي صفر کردن حساب يارانه و محاسبه سود، در بخش صدور سند هزينه / قسمت تخفيف دريافتني مبلغ يارانه را وارد نماييد به اين ترتيب يارانه واريز شده به حساب شما در برنامه به سود تبديل ميشود.

دلیل وجود چند چک (معمولا 2 تا) با يک شماره در سيستم چیست؟

اين عمل ناشي از مخدوش شدن سابقه يک چک در سيستم توسط اشتباه کاربر ويا اشکالات سيستمي مي باشد. .در اين حالت بايد کل سابقه چک حذف شود و دوباره از ابتدا تمام سوابق آن مرحله به مرحله ثبت شود. براي اين کار ابتدا از بخش اسناد دريافتني در گزارشات رويت وضعيت حسابها براساس تاريخ سابقه اين چک را تا مقداري که موجود هست در يک برگه يادداشت نماييد.سپس در صفحه اصلي برنامه کليدهاي ctrl+f5 را زده و فرم شماره 2 را کليک نماييد سپس در بخش حذف کليه چکهاي خاص شماره آن چک را نوشته و ctrl+Enter را بفشاريد  در صورت ظاهر شدن پيغام (ok comp  ) چک حذف مي شود .پس از حذف ، دوباره اطلاعات وسابقه اين چک را ثبت نماييد.

مانده حساب يک شخص با مانده ريز حساب آن مطابقت ندارد؟

سه حالت وجود دارد:
حالت اول : در بخش امکانات بازسازي اطلاعات را انجام دهيد.اگر مشکل حل نشد حالت دوم را انجام دهيد.
حالت دوم :از تاريخ اول سال تا آخر سال را براي گزارش ريز حساب انتخاب نماييد. اگرمشکل حل نشد حالت سوم را بررسی نماييد.
حالت سوم : سيستم شما تراز نيست وبايد وارد بخش ترازکل حسابها از منوی مدیریت شده و طبق پیغام ظاهر شده عمل نمایید.

درصورت فراموش کردن کد عبور مديريت چه بايد کرد؟

با همراه داشتن داشتن کارت پشتيباني با شرکت تماس حاصل فرماييد و بعداز اعلام شماره سريال برنامه و شماره محرمانه از گروه پشتيباني کد ديگري براي ورود به برنامه ( با سطح دسترسي مديريت ) دریافت نمایید.

کاربرد بخش «سيستم حسابداري تيزپرداز» در قسمت مديريت چيست؟

اگر سيستم شما در بخش مديريت قسمت تراز کل حسابها تراز نباشد از اين قسمت استفاده مي‌نماييم .در اين حالت  فاکتورهاي معوق خريد ويا فروش ويا اسناد معوق که به صورت کامل در سيستم ثبت نشده اند را پيدا کرده ودر اصلاح وحذف فاکتور ويا سند ثبت آنها را دوباره تاييد مي نماييم تا سيستم تراز شود.

چرا قفل مي سوزد و اگر بسوزد کاربر می بایست چه کاری انجام دهد؟

قفل برنامه يک قطعه الکترونيکي است که ممکن پس از مدتي به دليل استفاده ناصحيح ويا مشکلات سخت افزاري رايانه و يا خود قفل خراب شود. در هنگام خراب شدن قفل با ارسال آن به شرکت در صورتي که سيستم شما تحت پشتيباني شرکت باشد قفل بصورت رايگان تعويض شده و ارسال مي گردد. لازم بذکر است تعويض  قفلهايي که در اثر بي احتياطي کاربر خراب یا شکسته مي شوند شامل هزينه مي باشد.

چگونه برنامه حسابداری را آپديت (بروز رساني) نماییم؟

ابتدا با مراجعه به سايت www.TAS.ir با ورود به قسمت (امورمشترکين و دانلودها) فایل آپدیت را دانلود نمایید. بعد از اتمام دانلود، فايل مربوطه را که با نام (upk) ذخيره شده است را اجرا نمایید و در صفحه اي که باز مي شود گزينه (انجام عمليات update) را انتخاب نمایید و یا می توانید از طریق عملیات آبونمان در برنامه های حسابداری، بروزرسانی برنامه را انجام دهید. در انتها برای اطلاع از امکانات جدید اضافه شده به برنامه در صفحه اصلی برنامه حسابداری کلید F1 را بزنید و گزینه ( امکانات جدید) را باز نمایید.

چگونه کالاها را از اکسل به نرم افزار حسابداری تیزپرداز انتقال دهم؟

جهت انتقال کالاها از فایل اکسل به نرم افزار حسابداری تیزپرداز، ابتدا با کارشناسان پشتیبانی جهت ارسال نمونه فایل اکسل برای اشخاص و کالاها تماس بگیرید. ایمیل:info@tas.ir تلگرام:@nikrayan تلفن:7357 -021

دیدگاه کاربران
1

  • 1395-09-15

    سلام.من این نرم افزارو سه ساله دارم استفاده میکنم.واقعا عالی و ساده هست.تازه من اصلا اطلاعاتی در مورد حسابداری نداشتم.واسه مغازه موبایل فروشی استفاده میکنم.خیلی عالیه
    پشتیبانی خیلی خوبی هم داره

نظر خود را بنویسید

*
*