سیستم خدمات پس از فروش

ارائه خدمات و سرویس به موقع و مطلوب به مشتریان موجب افزایش فروش و به طبع درآمد حاصل از خدمات خواهد بود. مدیریت خدمات پس از فروش با افزایش تعداد مشتری و پیگری آنها بصورت مطلوب بسیار مشکل بوده و نیازمند نرم افزاری جامع که ارتباط را بین بخشهای مختلف برقرار نماید، می باشد. سیستم آرپا با نگهداری مشخصات مورد نیاز از زمان فروش و صدور کارت گارانتی تا مراحل شناسایی و شرایط گارانتی می تواند گزارشان متنوعی را اختیار کاربر قرار دهد.

با خرید این محصول شما می توانید تا 500000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 500000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 100,000 تومان.


سيستم خدمات پس از فروش آرپا  به عنوان سیستم يكپارچه با  ایجاد ارتباط بین سیستمهای خرید ، فروش، انبار، CRM،  خزانه داري و حسابداري و با جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری و ثبت سوابق و نتایج می تواند نیاز های موسسات را به نحو مطلوبی مرتفع نماید.

 

برخی امکانات سیستم خدمات پس از فروش آرپا

     

•    ثبت و تحویل کالا به همراه چک نمودن موارد شامل گارانتی و توضیحات ایراد و اعتبار گارانتی

•    امکان صدور برگه درخواست کالا از انبار عطف به برگه تعمیر و محاسبه موارد شامل گارانتی و مابه التفاوت هزینه

•    ثبت برگه تعمیرگاه داخلی و ارجاع کار به اشخاص مختلف و ثبت گزارش نتایج کار

•    ثبت برگه تعمیر در محل مشتری به همراه ریز اقلام مصرفی و هزینه های دریافت شده
•    امکان اعمال شرایط گارانتی و تاریخ اعتبار جهت انجام کار های مختلف

•    امکان تجمیع صورت حساب، کارهای انجام شده و اقلام مصرفی از بخشهای مختلف تحت صورتحساب جامع

•    ارتباط مستقیم با انبار، فروش و خزانه و حسابداری مالی و درج اسناد حسابداری اتومات بر اساس شابلون قابل انعطاف

•    امکان صدور کارت گارانتی و سرویس دوره ای و همچنین بارکد سریال و چک کردن اتومات آن و ثبت سوابق فروش و خرید آن

•    امکان ثبت سوابق مراجعه بر اساس سریال محصول و مشتری

•    امکان ارسال اتوماتیک نتایج کار بصورت sms

•    امکان صدور فاکتور گارانتی و فاکتور خدمات و محاسبه سود و زیان هر فاکتور

•    امکان گشایش پرونده جهت هر مشتری و تنظیم مراحل تعمیر و ارجاع و مختومه نمودن و ارسال به حسابداری

•    امکان ثبت کالای امانی به سرویس کاران و عطف به فروش و گارانتی و نگهداری موجودی کالای امانی به تفکیک سرویس کاران

•    گزارش کارتابل عملکرد سرویس‌کاران و کارشناسان تعمیرگاه

•     ثبت و رهگیری سریالهای گارانتی و مشاهده گردش آنها

•   امکان الصاق شماره رهگیری و اعلام به مشتری

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*