سیستم CRM مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM , استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان کمک خواهد کرد.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند چرخه فروش را کوتاهتر نماید، به جذب مشتریان جدید و برقراری ارتباط نزدیکتر به مشتریان جاری کمک نماید و در نتیجه به افزایش درآمد همراه با رضایت مشتریان بیانجامد.نرم افزار CRM جامع آرپا عنوان برترین و کارامد ترین نرم افزار را به خود اختصاص داده است و تمام مشتریانی که از نرم افزار سی ار ام آرپا استفاده کرده اند از رضایت کاملی برخوردار هستند. 
نرم افزار CRM آرپا میتواند با توجه به پارامتریک بودن کلیه اطلاعات ورودی، امکان استفاده از تعاریفی مانند گروه بندی مشتریان، درجات اهمیت، احتمال موفقیت، پستهای سازمانی، انواع وظایف مانند ارسال فکس، قرار ملاقات، ارسال پیش فاکتور و ... در سیستم به راحتی صورت میگیرد.
ویژگی های منحصر سیستم های آرپا رابط کاربری زیبا و آسان نصب و استقرار نرم افزار , آموزش و پشتیبانی آنلاین نرم افزار CRM است .

با خرید این محصول شما می توانید تا 150000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 150000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 30,000 تومان.


 

 برخي از خصوصيات سیستم CRM مدیریت ارتباط با مشتری آرپا  

  • امکان تعریف همه افراد، سازمانها و مراجع مرتبط با شرکت (این اطلاعات فقط شامل مشتریان نمی باشد. کاربر میتواند همه عواملی را که به نوعی با آنها در ارتباط می باشد در سیستم تعریف نموده و در صورت نیاز از آنها استفاده نماید) در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف پارامترهای موردنظر به عنوان خصوصیات افراد و سازمانهای مرتبط شامل انواع فیلدهای انتخابی، توضیحی، عددی، تاریخی و ... با توجه به تعاریف داخلی سازمان و نیازهای خود کاربر در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف اشخاص مربوطه در هر سازمان و تعریف نوع ارتباط به همراه مشخصات مورد نیاز با تعریف پارامتریک و دلخواه در نرم افزار CRM
  • امکان معرفی آلارمهای مورد نیاز با روشهای مختلف تکرار با تعیین روز دفعات تکرار آلارم در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف پرونده های مرتبط مانند پرونده فروش، پرونده بازاریابی، پرونده خدمات پس از فروش و ... با توجه به نیاز داخلی سازمان در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف پارامترهای موردنظر به عنوان خصوصیات پرونده ها شامل انواع فیلدهای انتخابی، توضیحی، عددی، تاریخی و ... با توجه به تعاریف داخلی سازمان و نیازهای کاربر در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف وظایف محوله به تفکیک شخص، پرونده، پرسنل و ... به همراه ثبت اطلاعات موردنظر مانند زمان شروع و پایان، فرد یا افراد مسئول و ... در راستای برقراری ارتباط بهینه بین پرسنل و گروههای کاری در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف پارامترهای موردنظر به عنوان خصوصیات وظایف شامل انواع فیلدهای انتخابی، توضیحی، عددی، تاریخی و ... با توجه به تعاریف داخلی سازمان و نیازهای خود کاربر در نرم افزار CRM
  • امکان ارسال E-Mail و فکس گروهی در نرم افزار CRM
  • امکان تهیه و تعریف گزارشهای موردنیاز به صورت کاملاً پارامتریک با توجه به نیاز داخلی سازمان و با توجه به اطلاعات ثبت شده در هرکدام از قسمتهای طرف حسابها، پرونده ها و وظایف در نرم افزار CRM
  • امکان تعیین گزارشهای خود اجرا که در ابتدای ورود به برنامه اجرا شده و به کاربر کمک نماید در نرم افزار CRM
  • امکان تعریف کاربران و سطوح دسترسی برای اشخاص، پرونده ها، وظایف و ... در نرم افزار CRM
  • اولویت بندی وظایف برای اجرا از نظر اهمیت آنها در نرم افزار CRM
  • اختصاصی بودن کارتابل برای هر کاربر و عدم دسترسی سایر کاربران به کارتابل همکاران خود در نرم افزار CRM
  • امکان دسترسی مدیریت به کارتابل تمامی کاربران زیر دست و مشاهده و بررسی لحظه به لحظه نحوه عملکرد آن در نرم افزار CRM
  • امکان ثبت ضمیمه و فا کتورهای ثبت شده به عنوان مثال (فاکتور فروش ، پیش فاکتور... ) در پرونده هر شخص یا سازمان در نرم افزار CRM
  • ارجاع دادن وظایف به کاربر دیگر و ثبت شدن در کارتابل و سرعت بخشیدن به امور داخلی سازمان در نرم افزار CRM

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*