نرم افزار دبیرخانه و نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی از مجموعه نرم افزارهای آرپا که راهکاری نوین برای تمام سازمان های دولتی و بخش خصوصی است , دبیرخانه واحد سازمانی مشخصی است که اداره امور دفتری سازمان را بر اساس روشهای تدوین شده و معین عهده دار گردیده و گردش مکاتبات و مراسلات اداری را انجام میدهد و مراقبت و نظارت بر حسن جریان گردش نامههای وارده و صادره را در داخل و خارج سازمان تقبل مینماید.
نرم افزار دبیرخانه و دفاتر مدیریتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظیفه می نمایند و در واقع این نرم افزار مرکز کنترل و هماهنگ کننده سیستم اموردفتری و گردش نامه و کارتابل های اداری می باشد و برای جمع کردن سیستم کاغذی در شرکت ها میباشد ونرم افزار دبیر خانه و اتوماسیون اداری آرپا با نصب و راه اندازی و پشتیبانی دائم مناسب تمام شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی است.
با خرید این محصول شما می توانید تا 150000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 150000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 30,000 تومان.
• تعريف اطلاعات پايه شامل چارت سازماني، جايگاهها ، پست ها، کاربران، تقويم سازماني و ..
• تعريف محدوده عمليات هر کاربر و انتصاب سمت هاي مختلف به يک کاربر
• ايجاد و مشاهده کارتابل پيام ، پيام هاي ارسالي، پيام هاي حذف شده به تفکيک کاربران
• تعريف دبيرخانه هاي متعدد و اطلاعات پايه هر کدام شامل انواع نامه، شيوه هاي ارسال، کليد واژه، انواع کار، انواع يادداشت اداري و تعيين مقادير پيش فرض قسمت هاي مختلف سيستم
• تعريف دفاتر انديکاتور مختلف به ازاي هر دبيرخانه و قالب شماره نامه (وارده، صادره، داخلي)
• معرفي طرف مکاتبه در قالب اشخاص حقيقي و حقوقي
• تعريف اطلاعات پايه دبيرخانه شامل الگوهاي شماره گذاري، الگوهاي چاپ، موضوعات پر تکرار، انواع نامه، شيوه هاي ارسال، دفاتر بايگاني
• ثبت مشخصات نامه شامل تصوير، ضمائم، رونوشتها، سوابق و اطلاعات ارسال و دريافت
• قابليت کنترل کاربران دبيرخانه و دسترسي آنها بر حسب سطح دسترسي و امکانات سيستم
• گزارش عملکرد دبيرخانه بر حسب تاريخ هاي مشخص و گزارش دفتر انديکاتور
• امکان تفکيک محتويات کارتابل بر اساس انواع ورودي و خروجي و تفويض کارتابل به ديگران
• امکان جستجو در کارتابل بر اساس انواع ويژگي هاي ورودي ها
• امکان ارجاع يک ورودي به چندين پست و ارسال همزمان رونوشت هاي متعدد از آن
• امکان تعييين محدوده زماني و مهلت انجام کار و بازپس گيري ارجاع براي ارجاع دهنده
• امکان مشاهده چرخه ارجاعات ورودي هاي داخل کارتابل و دريافت گزارش از آن
• تعريف سطوح امنيت مکاتبات(عادي، محرمانه، سري) و انواع اولويت مکاتبات
• امکان نگهداري يک نسخه از مکاتبات ارجاع شده در بايگاني شخصي
• امکان درج نامه هاي عطف و پيرو، جهت تسهيل در پيگيري
• مشاهده درختواره گردش نامه باتوجه به دسترسي هاي مختلف
• تعريف جانشين و تفويض وظايف مشخص و درخواست نامه از بايگاني
• امکان به گردش انداختن نامه هاي بايگاني شده و تاييد الکترونيکي نامه
• تعريف چندين بايگاني در سيستم و شماره پرونده با فرمت دلخواه
• امکان بازگرداندن نامه جهت اصلاح و امکان ارسال يادداشت و ارسال فايل ضميمه
• امکان ارسال پيرو، عطف و ارجاعات قبلي نامه همراه ارجاع