سیستم پیمانکاری
0

سیستم پیمانکاری

نرم افزار پیمانکاری , نرم افزار حسابداری پیمانکاری و نرم افزار انبار از زیر سیستم نرم افزار حسابداری آرپا میباشند پیمانکاران در تلاش هستند  که با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند بهترین نتیجه را گرفته و علاوه بر سادگی امکان ثبت ، طبقه بندی و گزارش دهی را جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه با دقت و سرعت فراهم آورند . سیستم جامع حسابداری پیمانکاری آرپا از نرم افزارهای انبار داری ,حسابداری , حقوق و دستمزد , بهای تمام شده تشکیل میشود.

با خرید این محصول شما می توانید تا 120000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 120000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 24,000 تومان.


محاسبه بهاي تمام شده پروژه در شرکتهاي پيمانکاري به همراه نگهداري موجودي انبار و ثبت تمامي ريز هزينه هاي انجام شده وکالاهاي ارسال شده به تفکيک پروژه و همچنين محاسبه سودوزيان بر اساس درصد پيشرفت کار از مشخصات کلي سيستم پيمانکاري آرپا مي باشد. سيستم با قراري ارتباط بين پروژه ها و پروسه خريد ، انبار و خزانه و حقوق و دستمزد مي تواند تمامي عمليات را به تفکيک نگهداري نمايد.و با استفاده از اطلاعات کامل قرارداد ها، ميتواند صورت وضعيت رابصورت تجمعي و توضيحات کامل را  درسيستم نگهداري نموده و تنخواه هاي مرتبط را مديريت نمايد.

 

برخي از مشخصات پيمانکاري نرم‌افزار آرپا 

 

•  معرفي پروژه هايدر حال اجراي موسسه

• امکان ارتباط مراکز هزينه حسابداري با پروژه هاي تعريف شده

• معرفي قراردادهاي پيمانکار و کارفرما

• ليست اقلام مورد نياز پروژه و تهيه گزارش مقايسه اي از اقلام مصرفي و اقلام مورد نياز پيش بيني شده

• گزارشات متنوع از اقلام ارسال شده در پروژه با انواع فيلتر هاي مورد نياز

• گزارش وضعيت قرادادهاي پيمانکار و کارفرما به تفکيک صورت وضعيت

• معرفي نامحدود اضافات و کسور پيش فرض قراردادهاي پيمانکار به صورت درصدي و مبلغي

• معرفي نامحدود کسورات پيش دريافت/پيش پرداخت/علي الحساب قراردادهاي پيمانکار (مانند بيمه، ماليات، پيش دريافت، علي الحساب و ...) به صورت درصدي و مبلغي به همراه درصد استهلاک پيش فرض

• معرفي نامحدود اضافات و کسور پيش فرض قراردادهاي کارفرما به صورت درصدي و مبلغي

• معرفي نامحدود کسورات پيش دريافت/پيش پرداخت/علي الحساب قراردادهاي کارفرما (مانند بيمه، ماليات، پيش دريافت، علي الحساب و ...) به صورت درصدي و مبلغي به همراه درصد استهلاک پيش فرض

• ثبت صورت وضعيتهاي دريافتي از پيمانکار به همراه مبالغ تجميعي فعلي و قبلي و عوامل افزاينده و کاهنده قرارداد به همراه ثبت اتوماتيک اسناد حسابداري

• ثبت صورت وضعيتهاي ارسالي به کارفرما به همراه مبالغ تجميعي فعلي و قبلي و عوامل افزاينده و کاهنده قرارداد به همراه ثبت اتوماتيک اسناد حسابداري

• ثبت افتتاحيه قراردادهاي پيمانکار و کارفرما به همراه ثبت اتوماتيک اسناد حسابداري

• ثبت دريافتهاي صورت گرفته به صورت نقد/چک/حواله به همراه ريز هزينه هاي تنخواه با ثبت اتوماتيک اسناد حسابداري به تفکيک پروژه

• ثبت پرداختهاي صورت گرفته به صورت نقد/چک/حواله به همراه ريز هزينه هاي تنخواه با ثبت اتوماتيک اسناد حسابداري به تفکيک پروژه

• گزارشهاي متنوع و کاربردي از پروژه ها، هزينه ها و ...

• ثبت هزينه هاي حقوقي پرسنل به تفکيک مراکز هزينه و پروژه ها

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*