بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، کنترل موجودی انبار و محاسبهی سود و زیان کالا را برای شما ساده میکند؛ با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیقتری بر موجودی انبار داشته باشید؛ همچنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبهی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالاهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را افزایش دهید. این بسته با 5 سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار،دارایی ثابت، پاسخگوی شرکتهای بازرگانی است.
با خرید این محصول شما می توانید تا 3220000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 3220000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 644,000 تومان.
وجه نقد مهمترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد اساس تجارت است. علاوه بر این، یادآوری سررسید چکهای پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد جهت تهیه صورت مغایرت بانکی از دغدغههای مدیریت است. شما برای کاهش ریسک، صرفهجویی در زمان و مدیریت وجه نقدتان، نیازمند سیستمی قوی و در عین حال ساده و روان هستید. استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای...
محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهمترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخشهای مالی و اداری هر شرکتی است. اگر بتوانید دستمزد کارکنان را به صورتی منظم و با رویهای یکسان پرداخت کنید و همچنین اطلاعات عوامل را به گونهای بایگانی کنید که علاوه بر دسترسی آسان، بتوانید گزارش های متنوعی هم از آنها تهیه کنید، از یک سو میزان رضایت کارکنانتان...
سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیتهای بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. این سیستم به شما کمک میکند فعالیتهای فروش و پاسخ گویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاهترین زمان سامان بدهید. با استفاده از اين سيستم شما مي توانيد اطلاعات و سوابق مشتريانتان را آرشيو كنيد و به گروه بندي آنها بپردازيد. همچنين ميتوانيد گزارش هاي مختلفي...
اطلاعات به هنگام مالی، تاثیر عمدهای در تصمیم گیریهای صحیح و به موقع بنگاهها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار میتواند علاوه بر نگهداری و کنترل حسابهای مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست،...