نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی

logo-samandehi

کاتالوگ

فیلترهای فعال:
شاخه‌ها
وضعیت
آخرین خبرها

اپلیکیشن مشاغل

تولید کننده‌ها

امروزه موبایل ها وتبلت ها نقش پر رنگی را در زندگی روزمره افراد،ایفا می کند و نیز در تجارت امروزی اهمیت بسیاری دارد. همچنین می دانیم دنیای تکنولوژی روز به روز گسترش پیدا می کند که باعث شده تا ارتباط بین تجارت ها آسانتر و سریع تر از قبل شده است.
داشتن یک اپلیکیشن موبایل برای هر کسب و کاری یک امر ضروری و هدف می باشد و طراحی اپلیکیشن موبایل در مقایسه با مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
 با داشتن اپلیکیشن این امکان را به مشتریان می دهید تا بتوانند شما را ببینند و بهترین قابلیت برای شرکت ها قابلیت ارسال اعلان یا پوش نوتیفیکیشن (push notification)  می باشد که می توانید محصولات و خدمات جدیدتان را بطور مستقیم به اطلاع مشتریان برسانید  و بطور مداوم با آنها در ارتباط باشید.
کاربران از پیچیدگی های خرید اینترنتی رها می شوند و از طریق اپلیکیشن به سادگی خرید خود را انجام میدهند.همچنین شما قادر به دریافت و بررسی آمارهای کاربران می باشید،اینکه چه تعداد اپلیکیشن شما بر روی گوشی های موبایل نصب شده است و چه تعداد کاربرانی در آن فعالیت دارد، چه تعداد در ماه خرید انجام شده و ... را می توانید دسترسی داشته باشید.
با داشتن اپلیکیشن،کاتولوگ شما دیجیتالی می شود و دیگر نیازی نمی باشد تا هر چند وقت یک بار هزینه ای بابت تبلیغات و چاپ کاتولوگ پرداخت نمایید و این کار در اپلیکیشن فقط برای یک بار هزینه پرداخت می نمایید.

شما دوست گرامی در صورت تمایل به ساخت و راه اندازی اپلیکیشن و تبدیل شغل سنتی خود به مدرن و رسیدن به درآمد عالی حتماًٌ با ما مشاوره نمائید .

فیلتر محصولات
25 - 36 از 55
25 - 36 از 55