برند ها 32 برند وجود دارد

  • شرکت نرم افزاری آرپا

         شرکت آرپا یکی از شرکتهای فعال و پویا در صنعت تولید نرم افزارهای مالی، اداری و بازرگانی در ایران بوده که از سال1384 با آناليز، طراحي و پياده سازي نرم افزارهاي MIS ، کار خود را آغازکرده و پس از 3سال فعالیت غیر رسمی، با به کارگیری تکنولوژی های روزنرم افزاری و استفاده نمودن از کارشناسان و مشاوران مالی و فراهم سازی زمینه های مساعد جهت افزایش سرعت و دقت در تولید محصولات توانسته یک محصول جامع و کامل را به بازار نرم افزار ایران ارائه نماید. 

  • شرکت نرم افزاری سازه حساب

     شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت با اتکا به مشاوران زبده حسابداری و تیم فوق العاده قوی برنامه نویسی خود به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران  خویش شناخته میشود.

    این شرکت در ابتدا  با دو نیروی متخصص  با رویکرد تولید و ارائه نرم افزار های تخصصی  مالی در قالب بازرگانی آغاز  به کار کرد. به شکرانه حمایت و استقبال مشتریان و با اتکا بر نیروهای جوان و متخصص  خود تا کنون موفق به  پوشش زمینه های صنعتی، بارزگانی و تجاری در غالب 17 ورژن نرم افزار حسابداری در سطوح مختلف شده است.

    شایان ذکر است که نرم افزار حسابداری سازه حساب علاوه بر کارآمد بودن دارای رابط کاربری ساده (User Friendly)  است . به طوریکه با آشنایی با نیازمندی های خاص  کاربران در صنایع مختلف سعی در  افزایش هر چه بیشتر سهولت کاربری برنامه کرده است.

    هم اکنون مفتخریم ، گستره فعالیت نرم افزاری خود را به 11 نمایندگی در سراسر کشور گسترش داده تا در جهت ارتقا توان نرم افزاری کشور عزیزمان گام موثری برداشته باشیم خشنودیم که علاوه بر توسعه توان داخلی سهم بسزایی در بازار نرم افزاری کشورهای همسایه ایفا می کنیم .

     

    مدیران این شرکت ، همواره  حسن شهرت و اعتبار بالای مجموعه سازه حساب را مدیون مشتریان وفادار و ارزشمند و  همچنین همت و تلاش فراوان پرسنل خلاق و متعهد خویش میدانند. 
    این شرکت در سایه الطاف پرودگار مهربان و تلاش واحد تحقیق و توسعه خویش ، همواره به دنبال  تولید محصولاتی کارآمد ، همراه با خدماتی شایسته  براي مشتریان بزرگوار خویش است و مشتاقانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای سازنده خانواده بزرگ مشتریان خود  می باشد.

  • شرکت نرم افزاری شاهکار

    گروه نرم افزاری شاهکار اصفهان فعالیت خود را در سال 1385، با وجود تعدادی از متخصصین نرم افزار و برنامه نویسی در محیط های توسعـه یافته ویندوز و وب، به همــراه متخصصـین مالـی و حسابداری در زمینه تولید نرم افزار های حسابـداری، به صـورت گسترده آغاز نموده است . استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ، بهره گیری از دانش متخصصان ، تحلیل بازار و نیاز سنجی دقیق مشتریان ، ایجاد ساختار های پویا و وجـود مراکز ساختار یافتـه در درون شرکـت و... شاهکار را اکنون در رده پیشگـامان این عرصه در ایران قرار داده است.

  • شرکت نیک رایان ( تیزپرداز )

    شرکت نیک رایان تیزپرداز با هدف تولید و ارائه خدمات در زمینه نرم افزارهای حسابداری آغاز به کار نمود و با تحلیل نیاز های بازار و کاربران تصمیم به ارائه نرم افزار هایی گرفت که کاربران برای کارکردن با آن ها به دانش حسابداری نیاز نداشته و به راحتی بتوانند با نرم افزار کار کنند . از جمله این نرم افزار ها ، نرم افزار حسابداری تیزپرداز (در سه سطح پایه ، تکمیلی ، پیشرفته) است که دارای یک ماه استفاده رایگان در هر سه سطح می باشد .این نوع نرم افزارها (یک ماه رایگان) نمایشی (demo) نیستند و در واقع یک برنامه کامل است که در بازه ی زمانی یک ماهه کار می کند.محصول دیگر این شرکت ، نرم افزار حقوق و دستمزد است. این محصول جهت مدیریت و محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان یک مجموعه می باشد.هم اکنون این شرکت دارای کاربران زیادی می باشد که در اصناف و مشاغل مختلف مشغول به کار هستند و جهت رفاه حال مشتریان محترم حدود ۱۴۰ مرکز نمایندگی در سراسر کشور دایر است و آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد.

  • شرکت همکاران سیستم

    همکاران سیستم در یک نگاه

    همکاران سیستم در سال ۱۳۶۶، با ۱۲۰ هزار تومان سرمایه و توسط جمعی سه نفره کار خود را آغاز کرد. امروز، همکاران سیستم بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی است؛ شرکت مسلط بر بازار نرم‌افزار ایران با بیش از ۲۹۰۰۰ مشتری در كسب و كارهای بزرگ، متوسط و كوچك و ۱۱۰۰ نفر سرمایه‌ی انسانی. سود همکاران سیستم در سال ۹۳، پس از کسر مالیات ۳۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان بوده است.

    همکاران سیستم با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد. تجربه‌ی ۲۸ ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع مالی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.

    در سال‌های اخیر، همکاران سیستم توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم. همکاران سیستم در سال ۹۰ به فرابورس پیوسته است.

  • گروه صنعتی صدر

    گروه صنعتی صدر تولیدکننده و ارائه دهنده انواع سیستم های توزین (ترازو باسکول دیجیتال) و تجهیزات فروشگاهی (ترازوی لیبل پرینتر، صندوقهای مکانیزه فروش ، پرینتر و بارکدخوان ) از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را بر مبنای صنعت تولید بدون کارخانه با برند صاایران آغاز نمود و به مدت ۱۰سال تولید خود را براصل کیفیت طراحی شده شرکت صا ایران (تولید محصولات با کیفیت نظامی) بنا نهاد ، بنابراین کیفیت در محصولات گروه صنعتی صدر از ابتدا نهادینه گردید.

  • گروه نرم افزاری تحلیلگر

    گروه نرم افزاری  تحلیلگر با به کارگیری نیروهای متخصص و استفاده از تجارب و دانش اساتید دانشگاه،با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری و مدیریتی  از سال 1375 شروع به فعالیت نموده است.در همین راستا،ارائه سیستم های متنوع و متناسب با نیاز مشتری و ضرورت بازار،اصلی ترین تلاش کارشناسان این شرکت است و امپراتوری مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.با این باور گروه نرم افزاری تحلیلگر خود را شریک موفقیت مشتریان خویش دانسته و موفقیت خود را در گرو موفقیت مشتریانش می داند.

     

    0 محصول

  • گروه نرم افزاری کاوش فردا

    گروه نرم افزاری کاوش فردا با سالها تجربه در زمینه طراحی، پیاده سازی و ارائه مجموعه نرم افزارهای مالی، اداری و مدیریتی، افتخار این را دارد تا با تولید نرم افزارهای تخصصی مانند نرم افزار حسابداری پیمانکاری/ساختمانی/پروژه ای، نرم افزار حسابداری آسانسور، نرم افزار حسابداری بیمه، نرم افزار حمل و نقل، نرم افزار سهام، نرم افزار اتحادیه و... خدمات وسیعی به صنوف مربوطه در اقصی نقاط کشور ارائه دهد و مراتب رضایتمندی کاربران خود را فراهم نماید.