برند ها 32 برند وجود دارد

  • STAR

    0 محصول

  • ارقام گستران هوش افزای شرق

    شرکت با تکیه بر دانش فنی جمعی، استفاده از فارغ التحصیلان معتبر ترین دانشگاه های ایران و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است تا حد زیادی نیازهای مالی و مدیریتی مشتریان گرامی را رفع نماید. با این حال بزرگترین افتخار ما رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی صادقانه ما است.

  • شرکت اتحاد برکت (یونبکو)

      شركت اتحاد بركت « یونبكو » در سال 1371 با چشم انداز صادرات و واردات تجهیزات الكترونیكی و اتوماسیون اداری و فروشگاهی تاسیس شد. با گردهمایی كارشناسان الكترونیك، كامپیوتر، ‌بازرگانی، حسابداری و حقوق تصمیم مجموعه به گسترش فعالیت در زمینه اتوماسیون های الكترونیكی و نرم افزاری قوت گرفت. در سال 1378 با تحلیل میزان تقاضای بازار در ارتباط با نرم افزار های فروشگاهی و اتوماسیون های اداری وارد عرصه تولید نرم افزار های مبتنی بر سیستم فروش، حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری گردید. اكنون این مجموعه با استفاده از پرسنل مجرب در واحدهای بازرگانی و فناوری اطلاعات آماده ارائه خدمات سخت افزاری در قالب تجهیزات اتوماسیون فروشگاهی، باشگاهی، اداری می باشد و خدمات نرم افزاری خود را در قالب سیستم های فروشگاهی، سیستم های مبتنی بر باركد، سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CMR/CMS) و همچنین سیستمهای مدیریت مشتركین ارئه می دهد. 

    همچنين ارائه دهنده صندوق مكانيزه فروشگاهي و رستوراني لمسي، باركدخوان، چاپگر باركد، كشو پول و فراخوان مي باشد.

  • شرکت رازی افزار سیستم

    سنگ بنای اصلی شرکت رازی افزار سیستم در سال 1370 توسط مدیریت آن با هدف تولید نرم افزار های کاربردی تحت Dos در محیط فاکس پرو با رابط کاربری بسیار ساده نهاده شد . و سرانجام در سال 1386 شرکت رازی افزار سیستم ( سهامی خاص ) در اداره ثبت شرکت ها به شماره 311421 به ثبت رسید . از آن تاریخ به بعد این شرکت با بهره گیری از پتانسیل های نسل جوان و تجربیات نسل گذشته خود با بیش از دو دهه تجربه و همچنین مشاوره با حسابداران و صاحبان مشاغل موفق به عرضه نرم افزار هایی با امکانات کاربردی مناسب در زمینه سیستم های فروشگاهی ، تولیدی ، انبار ، حقوق و دستمزد و حسابداری شد . درصد نفوذ این برنامه ها در بازار داخلی و استقبال و رضایت مشتریان موید این مسئله می باشد که مدیران این شرکت با سرلوحه قرار دادن شعار اصلی خود توانسته اند علاوه بر هگام شدن با تکنولوژی های روز در فازهای تحلیل ، طراحی و تولید همچنان سادگی نرم افزار های خود را حفظ نمایند . ما علاوه بر رعایت اصول فنی و توجه به راحتی مشتریان در تولید نرم افزار ها ، پشتیبانی از محصولات خود و ارتقا دائمی جهت رفع مشکلات احتمالی و یا ارائه امکانات جدید را نیز به عنوان یک اصل غیر قابل انکار در صنعت نرم افزار پذیرفته ایم و باز هم در این زمینه داشتن مشتریانی با بیش از دو دهه سابقه استفاده مستمر از محصولات ما موید این مسئله می باشد .

  • شرکت طرفه نگار

    شرکت طرفه نگار از سال 1377 با هدف نهادینه نمودن استفاده از تکنولوژی اطلاعات در روندهای شغلی گام به عرصه طراحی و تولید نرم افزار نهاد. این شرکت با بیش از 357.000 کاربر و 500 نمایندگی فروش بزرگترین خانواده نرم افزاری کشور می باشد و در حال حاضر محصولات این شرکت در مراكز تجاری و بازرگانی كوچك و بزرگ، فروشگاه ها، شركت ها، تولیدی ها، سازمان های دولتی و خصوصی، بازار و واحدهای مختلف صنفی و صنعتی مورد استفاده قرارمی گیرد. این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان در زمینه طراحی، تولید، فروش، پشتیبانی و آموزش نرم افزار، ارائه بسته های آموزشی، عرضه کالا و خدمات سخت افزاری، ارائه تجهیزات و مکانیزاسیون مشاغل مانند پوز فروشگاهی ، بارکدخوان وغیره فعالیت می نمایند. نگاه علمی و تیزبین مدیران این مجموعه به کارآفرینی، آموزش و فرهنگ سازی، سبب احراز عنوان های برترین های آموزش، کارآفرین برتر، برترین های صنعت آی تی و ... بوده است، همچنین سمینارها و کارگاه های علمی و آموزشی متنوعی که متخصصین این شرکت در محافل دانشگاهی، علمی و صنفی و صنعتی برگزار کرده اند، مبین نگاه ویژه مدیران شرکت طرفه نگار به مقوله آموزش، کارآفرینی، اشتغال زایی و ارتقاء دانش جامعه می باشد.

    گروه شركت های طرفه نگار همواره اصل مشتری مداری را سرلوحه فعالیتهای خود داشته و با پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان گام های بلندی را در راستای رسیدن به اهداف CRM استراتژیك، عملیاتی، تحلیلی و مشاركتی برداشته است.

  • شرکت فناوری اطلاعات فراگستر (وینا)

    فعاليت خود را از سال 1383با اين نيت که بتواند مجموعه اي کامل از نرم افزار هاي کاربردي مهم و ضروري شامل نرم افزار هاي مالي ، اداري ,اطلاعاتي را تهيه کند ونيز نياز هاي فوق الذکر را تامين نمايد و همچنين استفاده بهينه از صنعت IT در کليه بعد هاي صنعتي،بازرگاني،خدماتي و اداري با بکارگيري نيروهاي مجرب و متخصص آغاز نموده است. همچنين بخش R&D شرکت با استفاده از تيم تحقيقاتي مجرب و بکارگيري دانش پيشرفته روز،نتايج ارزشمند تحقيقات خود را در اختيار کارشناسان خود قرار داده و توانسته است محصولات متنوعي را توليد و به بازار عرضه کند.
    شرکت فراگستر با محوريت مشتري مداري،هدف اصلي خود را کسب رضايت مشتري،ارايه خدمات و پشتيباني هر چه بيشتر وبهتر،بهبود مداوم کيفيت و ارايه نوآوري در محصولات خود قرار داده است.
    اساسا گذاشتن ابزار کار خوب در اختيار کاربران و حذف تنگنا ها از اصلي ترين مواردي است که شرکت در راستاي آن به فعاليت پرداخته است و افتخارمان اين است که بگوييم نرم افزاري راحت و کارآمد را به کاربران ارايه دهيم. 

    شرکت فناوري اطلاعات فراگستر(سهامي خاص) در سال 1383 با شماره 15582 به ثبت رسيده است. 

  • شرکت مهندسی کامپیوتر پژواک

    شرکت مهندسی کامپیوتر پژواک در سال 1378 تاسیس و از ابتدای شروع به کار در دو زمینه طراحی نرم افزارهای مالی و تجاری و همچنین فروش سخت افزارهای خاص فعالیت خود را آغاز نمود.

    تیم مهندسی نرم افزار این شرکت با تهیه محصولات نرم افزاری مالی، حسابداری، انبارداری، بانک، حقوق و دستمزد- نرم افزارهای گویا – نرم افزار ارسال اس ام اس و ... گام های اولیه خود را برداشته و در راستای آن گام های بعدی را جهت ارائه یک سیستم قوی نرم افزاری استوارتر نهاد، تا آنجا که امروز تولیدات نرم افزاری شرکت پژواک در اختیار بیش از 10000 کاربر در پهنای گسترده ایران می باشد.

    تولیدات نرم افزاری شرکت پژواک با هدف عرضه به کلیه صنوف فعال در کشور و با رویکرد سادگی در کنار امکانات پیاده سازی شده اند. لذا نظر اکثریتی کاربران محصولات شرکت پژواک بر این امر استوار است که همه ی محصولات ضمن رعایت زیبایی و کاربرپسندی، سادگی و سرعت عمل کاربر، امکانات بسیار قابل توجهی در اختیار کاربر قرار می دهد.
    پشتیبانی دائمی و سراسری از کاربران و آموزش های جامع اولیه و دوره ای دومین وظیفه پرسنل خدمتگزار شرکت پژواک است و با هدف کاربری هر چه بهتر نرم افزار صورت می گیرد.
    سومین هدف واحد تولید و مهندسی نرم افزار شرکت پژواک بر تخصص گرایی و انعطاف پذیری نرم افزارها تأکید دارد، لذا برای بسیاری از صنوف نرم افزارهای تخصصی و کاملاً مطابق با ویژگی های آن شغل طراحی و ارائه گردیده است. نرم افزار زعفران ویژه ی کلیه اغذیه فروشی ها (رستوران، فست فود، بیرون بر، کافی شاپ و ...)، نرم افزار تخصصی مشاورین املاک پرنس، نرم افزار تخصصی تشریفات مجالس پرنس، نرم افزار تخصصی فروشندگان طلا و جواهر اونس و البته نرم افزار جامع حسابداری بازرگانی پرنس با صدها قابلیت ویژه و بسیار انعطاف پذیر برای هماهنگی و همسویی با مشاغل و سلایق مختلف در اصناف گوناگون.

    واحد تولید و مهندسی نرم افزار شرکت پژواک با استفاده از جدیدترین متد برنامه نویسی روز دنیا و با بهره مندی از ده ها سال تجربه، دانش علمی و آکادمیک قوی ترین امکانات و بروزترین قابلیت ها را در نرم افزارهای تولیدی شرکت پژواک پیاده سازی کرده و خواهند کرد.
    شرکت مهندسی کامپیوتر پژواک با تعامل بسیار سازنده و دو سویه با کلیه همکاران، مشاورین محترم و گرانقدر از کلیه صنوف و اتحادیه ها و سازمان های دولتی و همچنین با هماهنگی کامل با وزارت خانه های مرتبط از جمله وزارت بازرگانی در هر مرحله کلیه استانداردهای لازم را پیاده سازی نرم افزار رعایت و کلیه اعتبارسنجی ها را پیموده و کلیه مجوزها را اخذ کرده است.

    نرم افزار پرنس قویترین نرم افزار این حیطه در ایران می باشد که در تولید این نرم افزار از متدهای روز برنامه نویسی و آخرین تکنولوژی ها استفاده شده است. این نرم افزار قابل استفاده در مجموعه هایی نظیر:

     فروشگاه های عرضه مواد غذایی                                                شرکت های خدماتی  

     هایپر مارکت ها                                                                            شرکت های ساختمانی 

      فروشگاههای پوشاک                                                                 لوازم یدکی 

      لوازم خانگی                                                                               صوتی و تصویر

     موبایل فروشی                                                                            آهن آلات 

     لوازم یدکی                                                                                  و ...

     

  • شرکت نرم افزار جامع مالی نیکان

     نرم افزار جامع مالی نیکان توسط گروه برنامه نویسی شرکت کیمیا تحلیل جنوب در شیراز  طراحی و تولید شده است. نسخه‌های مختلف آن در مشاغل و صنایع گوناگون مانند شرکتهای بازرگانی، شرکت‌های پیمانکاری، شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های پخش و شرکت‌های تولیدی کاربرد دارد.