نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی

logo-samandehi

کاتالوگ

فیلترهای فعال:
موجود بودن
وضعیت
آخرین خبرها

تولید کننده‌ها

کسب و کارها و اصناف مختلف، با هر اندازه‌ای و فعال در هر زمینه‌ای، نیازهای متفاوتی دارند. عملیات فروش و صدور فاکتور، سیستم مدیریت حقوق و دستمزد، عملیات مالی و خزانه‌داری، ارائه خروجی‌های موردتایید اداره دارایی، مدیریت منابع، فرایندهای انبارداری و انبارگردانی، مدیریت پروژه‌ها و موارد بسیار دیگری هستند که اجرا و مدیریت آن‌ها در مشاغل گوناگون متفاوت است. چرا باید برای امکاناتی هزینه کنید که هیچ نیازی به آن‌ها ندارید و فقط باعث سردرگمی شما و شلوغی سیستم و نرم افزار حسابداری اصناف می‌شود؟

بر همین اساس، گروه نرم افزاری محک اقدام به تفکیک امکانات نرم افزار حسابداری اصناف نموده و با توجه به نیازهای اصلی صنوف مختلف، سطوح مختلفی برای کاربران تعریف کرده است. نرم افزار حسابداری اصناف محک به گونه‌ای طراحی شده تا پاسخگوی نیازهای بیش از 200 صنف و گروه شغلی مختلف از جمله رستوران‌ها، فست فودها و کافی شاپ‌ها، فروشندگان لوازم یدکی خودرو، فروشندگان لوازم جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر، مشاوران املاک، قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها، آهن فروشان، پارچه فروشان، آجیل فروشی‌ها، فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر، سوپر مارکت‌ها، تولیدکنندگان، بنکداران و فعالان در صنعت پخش و غیره باشد. شما می‌توانید با توجه به نیازهای کسب و کار خود نرم افزار حسابداری صنفی مرتبط و مناسب را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، مشاوران گروه نرم افزاری محک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فیلتر محصولات
37 - 48 از 85
  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری شوفاژ و تهویه مطبوع هوا محک برحسب نیازهای این صنف طراحی شده است و امکاناتی از قبیل فروش خدمات و قطعات، اعزام تکنسین و فاکتور کردن قطعه، محاسبه‌ی کارمزد تکنسین، محاسبه‌ی سود برحسب محصولات و خدمات و … را فراهم کرده است. این نرم افزار در کنار انجام امور حسابداری، خدماتی از قبیل انبارداری و انبارگردانی، تعریف روش‌های مختلف تسویه حساب، تهیه...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری شیشه بری محک در راستای رفع نیاز افراد فعال در این حوزه طراحی شده است. اگر شما نیز صاحب شیشه بری هستید و می خواهید محاسبات مالی خود را ساده و کم خطا انجام دهید،بهتر است از نرم افزار حسابداری شیشه بری محک استفاده کنید.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری صرافی محک متناسب با نیازها و شرایط صرافی ها طراحی شده و به صاحبان آن‌ها کمک می‌کند تا محاسبات مالی خود را با تمرکز و سرعت بیشتری انجام دهند.این نرم افزار علاوه بر دارا بودن ویژگی های سری عمومی، دارای امکانات تخصصی می باشد که به توضیح آن خواهیم پرداخت.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری صنایع دستی محک مناسب تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع دستی می‌باشد که در این نرم افزار امکانِ خرید و فروش قسطی، پورسانت دهی به پرسنل فروش، استعلام موجودی انبار و فروشگاه، محاسبه‌ی سود و زیان ناشی از فروش هر محصول و… را برای شما فراهم کرده‌ایم.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری صوتی و تصویری محک مخصوص فروشندگان لوازم صوتی و تصویری مانند: تلویزیون، رادیو، سیستم‌های صوتی حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای، محصولات جانبی مربوط به آن و … طراحی و تولید شده است.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری طباخی محک راه کاری مناسب برای صاحبان طباخی ها و کسانی است که می‌خواهند محاسبات مالی و مدیریت دخل و خرجشان را با سرعت بالا و کمترین میزان خطا انجام دهند و به مشتریان بیشتری خدمت رسانی کنند. نرم افزار حسابداری طباخی محک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به طور دقیق‌تر و آسان‌تر امور را مدیریت کرده و به طور موثر با مشتریان...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری طراحی لباس محک دارای امکاناتی از قبیل: امکان تعریف کالا و خدمات، امکان گروه بندی محصولات، صدور فاکتور خرید و فروش و برگشتی‌ها، استعلام موجودی انبار، محاسبه‌ی سود و زیان، مدیریت عملیات بانکی، بررسی وضعیت چک‌ها و… می‌باشد. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری طراحی لباس محک نیازی به حسابدار نخواهید داشت زیرا این نرم افزار تمامی فاکتورهای...

  • (0 رای)

    گروه نرم افزار حسابداری محک با بررسی و درنظرگرفتن نیازها و محدودیت‌های صنف طلافروشی اقدام به تولید بسته‌ی نرم افزار حسابداری مخصوص طلا فروشی ‌ها کرده است. نرم افزار حسابداری طلا فروشی محک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به طور دقیق‌تر و آسان‌تر امور مربوط به طلا فروشی خود را مدیریت کنید و در حین کار با نرم افزار از محیط ساده و کاربرپسند و...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری ظروف یک بار مصرف محک به‌عنوان نرم افزار یکپارچه مالی شناخته می‌شود که مخصوص صنف پلاستیک و نایلون و باتوجه‌به نیازهای این صنف شامل چاپ و صدور فاکتور (خرید، فروش، مرجوعی‌ها و …)، انبارداری، ثبت و مدیریت چک و فرآیندهای بانکی، حسابداری و … طراحی و تولید شده است.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری عطاری محک دارای امکاناتی از قبیل: اتصال به ترازو، تعریف نامحدود کالا، محاسبه‌ی بهای تمام شده، کنترل موجودی محصولات، محاسبه‌ی هزینه‌ها و… می‌باشد. گروه نرم افزار حسابداری محک با بررسی نیازها و شرایطی که عطاری ها برای انجام فعالیت‌های حسابداری خود دارند و با هدف رفع نیازهای این صنف طراحی و تولید شده است.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری عینک فروشی محک مخصوص عینک فروشی ها و مشاغل مرتبط با آن مانند ساخت و تعمیر عینک، طراحی و ساخته شده است که به این صنف کمک می‌کند تا عملیات حسابداری خود را به‌صورت متمرکز و با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری عینک فروشی محک نیازی به حسابدار نخواهید داشت، زیرا این نرم افزار به طور اتوماتیک تمامی فاکتورهای...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید محک علاوه انجام کلیه عملیات فروش و حسابداری امکاناتی از قبیل: فروش خدمات، ثبت هزینه‌ها و محاسبه‌ی سود و زیان، تعریف انواع کالا به همراه چند سطح قیمتی و… را فراهم کرده است. نرم‌افزارهای حسابداری محک با داشتن محیط کاربری آسان و امنیت بالا به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار تبدیل شده است.

37 - 48 از 85