نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی

logo-samandehi

کاتالوگ

فیلترهای فعال:
موجود بودن
وضعیت
آخرین خبرها

تولید کننده‌ها

کسب و کارها و اصناف مختلف، با هر اندازه‌ای و فعال در هر زمینه‌ای، نیازهای متفاوتی دارند. عملیات فروش و صدور فاکتور، سیستم مدیریت حقوق و دستمزد، عملیات مالی و خزانه‌داری، ارائه خروجی‌های موردتایید اداره دارایی، مدیریت منابع، فرایندهای انبارداری و انبارگردانی، مدیریت پروژه‌ها و موارد بسیار دیگری هستند که اجرا و مدیریت آن‌ها در مشاغل گوناگون متفاوت است. چرا باید برای امکاناتی هزینه کنید که هیچ نیازی به آن‌ها ندارید و فقط باعث سردرگمی شما و شلوغی سیستم و نرم افزار حسابداری اصناف می‌شود؟

بر همین اساس، گروه نرم افزاری محک اقدام به تفکیک امکانات نرم افزار حسابداری اصناف نموده و با توجه به نیازهای اصلی صنوف مختلف، سطوح مختلفی برای کاربران تعریف کرده است. نرم افزار حسابداری اصناف محک به گونه‌ای طراحی شده تا پاسخگوی نیازهای بیش از 200 صنف و گروه شغلی مختلف از جمله رستوران‌ها، فست فودها و کافی شاپ‌ها، فروشندگان لوازم یدکی خودرو، فروشندگان لوازم جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر، مشاوران املاک، قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها، آهن فروشان، پارچه فروشان، آجیل فروشی‌ها، فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر، سوپر مارکت‌ها، تولیدکنندگان، بنکداران و فعالان در صنعت پخش و غیره باشد. شما می‌توانید با توجه به نیازهای کسب و کار خود نرم افزار حسابداری صنفی مرتبط و مناسب را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، مشاوران گروه نرم افزاری محک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فیلتر محصولات
25 - 36 از 85
  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری خوراک دام و طیور محک برای فعالان در این زمینه طراحی شده است تا پاسخگوی نیازهای حسابداری و مالی و مدیریتی این صنف باشد. همچنین با ایجاد محیط کاربری آسان بستری را فراهم کرده‌ایم تا صاحبان کسب‌وکار و افرادی که دانشی از علم حسابداری ندارند به‌راحتی بتوانند اطلاعات مالی خود را در نرم‌افزار ثبت و تحلیل کنند.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری خیاطی محک با بررسی نیازهای مالی و حسابداری صنف خیاطی و با هدف ایجاد کاربری آسان و امنیت بالا، طراحی و تولید شده است. این نرم افزار ضمن دارا بودن ویژگی‌های سری تولیدی نرم افرار حسابداری محک، دارای امکانات تخصصی چون: تعریف قیمت دوخت، اندازه گیری، سفارش گیری، حقوق و دستمزد و … می‌باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری داربست فلزی محک دارای امکاناتی چون: تعریف انواع خدمات مانند: نصب و اجاره داربست، محاسبه‌ی سود و زیان هر پروژه، قابلیت ثبت هزینه‌ها و درآمدهای جاری، کنترل کامل انبارها و… می‌باشد. سادگی این نرم افزار باعث شده است حتی افرادی که دانش حسابداری و کامپیوتری ندارند به راحتی از آن استفاده کنند.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری داروخانه محک با توجه به نیازهای این صنف و با هدف رفع نیازهای مدیریتی و حسابداری داروخانه ها طراحی و تولید شده است. این نرم افزار حسابداری یکپارچه ضمن داشتن کاربری آسان و امنیت بالا با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده است.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری دباغی محک با بررسی نیازهای مالی و حسابداری صنف دباغی و با هدف ایجاد کاربری آسان و امنیت بالا، طراحی و تولید شده است. این نرم افزار ضمن دارا بودن ویژگی‌های سری تولیدی نرم افرار حسابداری محک، دارای امکانات تخصصی چون: تعریف انواع واحدهای اندازه گیری، استعلام مانده انبارتعریف فرمول چند مرحله ای و… می‌باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری در و پنجره سازی محک دارای امکاناتی از قبیل: ثبت خرید و فروش، استعلام موجودی انبار، محاسبه‌ی سود و زیان، بررسی وضعیت چک‌ها و… می‌باشد. همچنین انواع واحدهای اندازه گیری مانند: دانه‌ای، متر مربع و… در این نرم افزار تعریف شده است.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری رنگ فروشی محک متناسب با ظرافت ها و نیازهای مغازه‌های رنگ فروشی طراحی شده است. اگر مغازه رنگ فروشی دارید و می‌خواهید محاسبات مالی ساده و با خطای کم را در کنار سایر امکانات کاربردی تجربه کنید، می توانید از نرم افزار حسابداری رنگ فروشی محک استفاده کنید.م می‌کنید تا بتوانید کسب‌وکار خود را مدیریت و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری ساعت فروشی محک عین ساعت کار می‌کند. ما در گروه نرم افزار حسابداری محک اقدام به تولید نرم‌افزاری کرده‌ایم که تمامی نیازهای صنفی ساعت فروشی ها را رفع کرده و با ارائه امکانات ویژه آنان را در انجام فعالیت‌های حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتریان یاری می‌رساند.

  • (1 رای)

    نرم افزار حسابداری سخت افزار محک برای فروشندگان انواع مختلف محصولات سخت افزاری، کامپیوتر، موبایل و ماشین های اداری مناسب است و با هدف رفع نیاز مشاغل فعال در این زمینه توسط گروه نرم افزار حسابداری محک طراحی شده است و یکی از بهترین نرم افزار های موجود در بازار به شمار می‌رود که امکان تعریف قیمت هر محصول به همراه دستمزد آن را فراهم کرده است.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری سنگ بری و سنگ فروشی محک برحسب نیازهای این صنف طراحی شده است تا فعالیت‌های مربوط به انبار از قبیل: صدور رسید انبار، موجودی انبار، انبارگردانی، حواله انبار را برای صاحبان کسب و کار تسهیل کند. این نرم افزار در کنار انجام امور حسابداری امکاناتی از قبیل تعریف فرمول تولید، روش‌های مختلف تسویه حساب، تعریف انواع سنگ ها به همراه جزئیات و … را...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری سوپر مارکت محک، با در نظر گرفتن نیازهای مالی و حسابداری سوپر مارکت ها در مدیریت فروش خود طراحی و تولید شده است. این نرم افزار که کاری از گروه مشاوره نرم افزار محک است، علاوه بر دارا بودن ویژگی های سری فروشگاهی نرم افزار حسابداری محک، دارای امکاناتی است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری سیسمونی محک از جمله نرم افزار های یکپارچه مالی است که در طراحی این بسته‌ی نرم افزاری، نیازها و شرایط فروشگاه های لباس و سیسمونی کودک به دقت در نظر گرفته شده است و این نرم افزار مناسب تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک کودک و لوازم سیسمونی می‌باشد. در نرم افزار حسابداری سیسمونی محک امکانِ خرید و فروش نقدی و قسطی، پورسانت دهی به پرسنل فروش،...

25 - 36 از 85