نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی

logo-samandehi

کاتالوگ

فیلترهای فعال:
موجود بودن
وضعیت
آخرین خبرها

تولید کننده‌ها

کسب و کارها و اصناف مختلف، با هر اندازه‌ای و فعال در هر زمینه‌ای، نیازهای متفاوتی دارند. عملیات فروش و صدور فاکتور، سیستم مدیریت حقوق و دستمزد، عملیات مالی و خزانه‌داری، ارائه خروجی‌های موردتایید اداره دارایی، مدیریت منابع، فرایندهای انبارداری و انبارگردانی، مدیریت پروژه‌ها و موارد بسیار دیگری هستند که اجرا و مدیریت آن‌ها در مشاغل گوناگون متفاوت است. چرا باید برای امکاناتی هزینه کنید که هیچ نیازی به آن‌ها ندارید و فقط باعث سردرگمی شما و شلوغی سیستم و نرم افزار حسابداری اصناف می‌شود؟

بر همین اساس، گروه نرم افزاری محک اقدام به تفکیک امکانات نرم افزار حسابداری اصناف نموده و با توجه به نیازهای اصلی صنوف مختلف، سطوح مختلفی برای کاربران تعریف کرده است. نرم افزار حسابداری اصناف محک به گونه‌ای طراحی شده تا پاسخگوی نیازهای بیش از 200 صنف و گروه شغلی مختلف از جمله رستوران‌ها، فست فودها و کافی شاپ‌ها، فروشندگان لوازم یدکی خودرو، فروشندگان لوازم جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر، مشاوران املاک، قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها، آهن فروشان، پارچه فروشان، آجیل فروشی‌ها، فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر، سوپر مارکت‌ها، تولیدکنندگان، بنکداران و فعالان در صنعت پخش و غیره باشد. شما می‌توانید با توجه به نیازهای کسب و کار خود نرم افزار حسابداری صنفی مرتبط و مناسب را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، مشاوران گروه نرم افزاری محک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فیلتر محصولات
13 - 24 از 85
  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری باتری فروشی محک متناسب با نیازها و ظرافت های باتری فروشان سراسر کشور طراحی شده است. اگر شما هم باتری فروش هستید و می خواهید محاسبات مالی ساده و با خطای کم را در کنار سایر امکانات کاربردی تجربه کنید، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار حسابداری باتری فروشی محک می باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری باشگاه ورزشی محک علاوه انجام کلیه عملیات فروش و حسابداری امکاناتی از قبیل: فروش خدمات، ثبت هزینه‌ها و محاسبه‌ی سود و زیان، مدیریت امور شعبات، مدیریت امور بوفه و… را فراهم کرده است. نرم‌افزارهای حسابداری محک با داشتن محیط کاربری آسان و امنیت بالا به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار تبدیل شده است.

  • (0 رای)

    مدیریت یک تالار پذیرایی شامل کارهای مختلفی از جمله زمانبندی مشتریان، مدیریت پرسنل برای ارائه خدمات به میهمانان، مدیریت هزینه‌های انجام شده در بخش‌های مختلف مجالس و تالار و بسیاری موارد دیگر می‌شود. استفاده از یک نرم افزار حسابداری یکپارچه و کاربردی با قابلیت‌های مخصوص صنف تالارهای پذیرایی باعث سهولت و پیشبرد امور تالار پذیرایی می‌شود. شرکت مشاور نرم افزار...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تجهیزات مخابراتی محک متناسب با نیازهای فروشندگان تجهیزات مخابراتی طراحی شده است. این نرم افزار ضمن داشتن کاربری آسان و امنیت بالا  در سطوح مختلف و یا قیمتی مناسب جهت رفع نیاز کاربران عرضه شده است. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری تجهیزات مخابراتی محک نیازی به حسابدار نخواهید داشت زیرا این نرم افزار به طور خودکار تمامی فاکتورهای فروش...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی محک در راستای رفع نیاز فروشندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی سراسر کشور طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید محاسبات مالی خود را ساده و با کمترین خطا انجام دهید. نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی محک به طور اتوماتیک تمام فاکتورهای فروش شما را به سند حسابداری تبدیل می‌کند.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تعمیرات کامپیوتر محک دارای امکاناتی چون: ثبت تاریخ دریافت کالا، ثبت عیوب کالا، محاسبه‌ی هزینه‌ی تعمیرات، گردش موجودی کالا، گزارش تکنسین و مواردی از این قبیل است تا امور مالی و حسابداری این کسب و کارها سریع‌تر و با کمترین میزان خطا انجام شود.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تولیدی لباس و پوشاک محک با بررسی نیازهای مالی و حسابداری صنف تولیدی لباس و پوشاک و با هدف ایجاد کاربری آسان و امنیت بالا، طراحی و تولید شده است. این نرم افزار ضمن دارا بودن ویژگی‌های سری تولیدی نرم افزار حسابداری محک، دارای امکانات تخصصی چون: تعریف فرمول تولید، تعریف اشخاص (پارچه فروش، خرازی و …)، تعیین ضایعات تولید، صدور فاکتور رسمی و...

  • (0 رای)

    گروه نرم افزار حسابداری محک در راستای تولید نرم‌افزارهای تخصصی مشاغل اقدام به نیازسنجی و سپس طراحی و تولید نرم‌افزاری با قابلیت‌های ویژه تحت عنوان نرم افزار حسابداری تولیدی مانتو محک کرده است که ضمن داشتن کاربری آسان بتواند پاسخگوی نیازهای صنفی تولیدکنندگان مانتو باشد و عملیات مالی و حسابداری را با بالاترین دقت و سرعت انجام دهد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تولیدی پارچه محک با بررسی نیازهای مالی و حسابداری صنف تولیدی پارچه و با هدف ایجاد کاربری آسان و امنیت بالا، طراحی و تولید شده است. این نرم افزار ضمن دارا بودن ویژگی‌های سری تولیدی نرم افرار حسابداری محک، دارای امکانات تخصصی چون: تعریف طاقه و عدل برای پارچه، وارد کردن متراژ و یارد پارچه، تعریف کالیته‌ی رنگ، ارائه‌ی گزارش موجودی کالا بر...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری جوراب فروشی محک برحسب نیازهای این صنف تولید شده است و دارای امکاناتی از قبیل: تعریف انواع محصولات، محاسبه‌ی سود و زیان، پورسانت دهی به پرسنل فروش، استعلام موجودی انبار و فروشگاه، امنیت بالا، کاربری آسان و … می‌باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک ضمن داشتن امکانات تخصصی حسابداری، دارای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز می باشد تا شرکت های بازرگانی و خدماتی بتوانند ارتباط بیشتری با مشتریان خود برقرار کرده و آن را بهبود بخشند. وقتی مشتری از خدمات شما راضی باشد، مجددا خرید کرده و کسب و کار شما را به سایرین معرفی می‌کند.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری خرازی محک کاری از گروه نرم افزار حسابداری محک است که با در نظر گرفتن ویژگی‌های این صنف مانند تنوع زیاد کالاها و قیمت آن‌ها طراحی شده است. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری خرازی محک نیازی به حسابدار نخواهید داشت، زیرا این نرم افزار به طور اتوماتیک تمامی فاکتورهای فروش شما را به سند حسابداری تبدیل می‌کند.

13 - 24 از 85