سامانه خدمات الکترونیکی همراه من
سامانه خدمات الکترونیکی 'همراه من'، خدمتی جدید از همراه اول است که از طریق آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال my.mci.ir و یا دریافت اپلیکیشن، به صورت آنلاین از خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول بهره مند شوند.
دسترسی سریع و آسان به خدمات غیرحضوری، صرفه جویی در زمان و امکان دریافت خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری از مزایای سامانه خدمات الکترونیکی همراه من بوده و مشترکین
هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.
می توانند با مراجعه به این سامانه خدمات به شرح ذیل را دریافت نمایند؛
- مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره
- مشاهده موجودی و خرید شارژ
- دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد
- فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های نوترینو
- فعال / غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا
- مشاهده و فعالسازی بسته های تخفیفی و هدایا
- مشاهده تاریخچه پرداخت قبض و خرید طرح ها
- انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری
- انتخاب و فعالسازی آوای انتظار
- نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN/PUK)
- دسترسی آنلاین به پشتیبانی
- دسترسی به کدهای دستوری و پرسشهای متداول
- امکان تقسیط بدهی
- ثبت درخواست ردیابی گوشی
- امکان قطع و وصل خط
- شرکت در نظرسنجی و اعلام نظرات و پیشنهادات
- مشاهده سیم کارتهای به نام مشترک
- دسترسی به باشگاه فیروزه ای - باشگاه مشتریان همراه اول
- امکان ورود کارت شارژ مخدوش
و ...
راهنمای نصب و استفاده از اپلیکیشن:
پس از نصب نرم افزار، ابتدا لازم است مشترک از طریق دکمه ثبت نام، در سامانه ثبت نام نماید. بدین منظور پس از ورود شماره تلفن همراه و تصویر امنیتی، کد فعالسازی به شماره تلفن مشترک پیامک خواهد شد. با ورود کد فعالسازی، مشترک می تواند یک رمز منتخب برای ورود به سامانه تعریف نماید.
با ورود شماره تلفن و رمز منتخب، امکان دریافت خدمات متنوع غیرحضوری از طریق اپلیکیشن و یا پرتال همراه من به نشانی my.mci.ir برای مشترکین فراهم خواهد گردید.
از طریق طراحی اپلیکیشن قادر به نمایش و معرفی محصولات و خدمات خود هستید ، با بازدید کردن از آن مشتری شما راحت تر قادر به تصمیم گیری و در نتیجه خرید می باشد. شما همچنین بصورت روزانه و البته راحت می توانید اپلیکیشن خود را بروز رسانی کنید. همچنین پیشنهاد تخفیف دوره ای از طریق اپلیکیشن موجب معرفی شما توسط مشتریان به دوستان آنها شده و احتمال بازدید آنها از اپ شما در همان زمان به شدت بالا می رود.
اپلیکیشن موبایل ، کاربردهای بسیاری را برای فروشنده و مشتری ایجاد می کنند از جمله: اطلاعات کلی یک کسب و کار ، قیمت محصولات و خدمات ، فرمهای رزرواسیون ، جستجو ، حساب کاربری ، پیام رسانی ، خبر رسانی و بسیاری از کاربردهای دیگر. یکی از بزرگترین مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این است که می توانید هر نوع اطلاعاتی را که می خواهید در اختیار مشتری قرار دهید به عنوان مثال فروشهای ویژه و تخفیفات ، تنها به فاصله لمس صفحه گوشی همراه مشتری در دسترس او قرار می گیرد. به علاوه می توانید با ارسال نوتیفیکیشن به مشتری نزدیکتر شده و به آسانی مشتری را در جریان آخرین اطلاعات واخبار کسب و کار خود قرار دهید.