نرم افزار اتوماسيون جامع رستوران وينا
0

نرم افزار اتوماسيون رستوران وينا (نگارش 3)

استفاده از تکنولوژي در رستوران ها امروزه يک ضرورت به حساب مي آيد زيرا باعث سرعت در ارائه سرويس به مشتري و افزايش کيفيت خدمات مي شود ، ما با بهره گيري از تجهيزات سخت افزاري و نرم افزارهاي تخصصي اين امکان را براي شما فراهم مي کنيم تا با مديريت هوشمندانه به کسب و کار خود رونق دهيد .
ما به شما پيشنهاد مي کنيم کسب و کار خود را با تکنولوژي هاي نوين مديريت کنيد
.

با خرید این محصول شما می توانید تا 48500 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 48500 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 9,700 تومان.


  • 6 ماه پشتیبانی رایگان ، 5 ساعت آموزش رایگان در محل شرکت فراگستر ، پشتیبانی تلفنی ، ارتباط و رفع مشکل از طریق اینترنت
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
485,000 تومان بدون مالیات.

با استفاده از نرم افزار جامع رستوران وینا شما می توانید:

  • به امور داخلی رستوران نظم بخشیده و مدیریت نمایید.
  • بهره وری رستوران و رضایت مندی مشتریان را داشته باشید.
  • ارائه سریع تر خدمات به مشتریان را داشته باشید.
  • کنترل عملیات فروش و تهیه گزارش های مربوطه
  • کنترل دقیق تری روی عملیات مالی رستوران خود را داشته باشید.
  • امنیت مالی بیشتری را با کنترل فرایندهای فروش داشته باشید.
  • و مزیت های بسیاری دیگر

نرم افزار جامع رستوران وینا

 

امکانات نرم افزار حسابداری رستوران وینا:

- صدور فیش

- کنترل صندوق 

- حسابداری

- انبارداری

- امکان استفاده چند کاربر

- تعیین سطح دسترسی به کاربر و حساب ها

- صدور فاکتور از طریق صفحه کلید، ماوس، صفحه کلید مخصوص رستوران و مانیتور لمسی

- انجام کلیه عملیات خرید و فروش،ثبت ضایعات، ظرفیت و مصارف آشپزخانه

- ثبت چک های دریافتی/پرداختی و فروش چک

- تعریف طرف حساب(مشترکین - پیک - طرف حساب موقت)

- امکان اتصال به Caller ID جهت انتخاب اشتراک اتوماتیک در فاکتور فروش

- انواع فاکتور سرو یا پارسل

- امکان تعریف میز و کنترل وضعیت میزها

- تعریف تخفیف و سرویس برای گروه خاصی از مشترکین

- امکان تغییر قیمت برای گروه خاصی از  طرف حساب ها

- امکان چاپ فاکتور از چندین پرینتر(آشپزخانه، بوفه و ...)

- دریافت سفارش از طریق سفارش گیر سیار

- کنترل موجودی انبار

- ثبت خودکار اسناد حسابداری

- ثبت هزینه پارسل در فاکتور(به تعداد پرس)

- پشتیبانی از انواع پرینتر

- قابلیت استفاده از تجهیزات رستوران (مانیتور لمسی - دستگاه کارتخوان - نمایشگر مخصوص مشتری )

- نمایش شماره و مشخصات تماس گیرنده

- ثبت حقوق و دستمزد پرسنل و چاپ فیش حقوقی

 

 

سامانه سفارش سیار وینا 

یکی دیگر از امکانات اتوماسیون جامع رستوران وینا، سامانه سفارش سیار وینا می باشد. که با محیط کاربری شاده و روان، بهره وری و رضایتمندی مشتریان را افزایش می دهد. با سامانه سفارش سیار وینا بیشتر آشنا شوید.

 

سامانه سفارش سیار

 

گزارش های نرم افزار حسابداری رستوران وینا:

- گزارش موجودی و شاخص کالا

- موجودی ریالی انبار

- صورتحساب افراد

- لیست ژتون های یک طرف حساب

- خلاصه وضعیت فروش روزانه

- میزان کارکرد اپراتور

- لیست بدهکاران و بستانکاران

- مشاهده اسناد حسابداری و فاکتورهای وابسته

- ترازنامه و صورتحساب سود و زیان

- وضعیت گردش کلیه حساب ها

- گزارش خرید و فروش

- و سایر گزارش های دیگر

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-22679-053502
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : win xp ,win vista , win 7 ,win8
مناسب مشاغل : مدیریت رستوران ، فست فود ، بیرون بری ، کافی شاپ

اطلاعات پایه

امکان صدور فاکتور از طريق صفحه کلید ، ماوس و صفحه کلید مخصوص رستوران :
انجام کلیه عملیات مربوط به خريد / فروش و ثبت ضايعات ، ظرفیت و مصارف آشپزخانه :
قابلیت استفاده بوسیله مانیتور لمسی ، POS ،نمايشگر مخصوص مشتری ودارای امکانات مخصوص اين کار :
امکان تعريف طرف حساب ها بصورت مشترکین، پیک، طرف حساب موقت، تعريف ژتون وغذاهای گروهی :
امکان دريافت سفارشات توسط Pocket pc :

فاکتور ها

امکان مشخص نمودن سرو يا پارسل بودن فاکتور و ثبت هزينه پارسل با توجه به تعداد پرس غذا :
مشاهده فاکتورهای صادره :
امکان حذف و اصلاح فاکتور :

انبارداری

موجودی کالا :
شاخص کالا :
موجودی ريالی انبار :

امکانات حسابرسی

کنترل صندوق و فروش روزانه شامل باز و بسته کرن صندوق با ثبت تاريخ وساعت، صفرکردن صندوق، ثبت کسرو اضافه صندوق، پرداخت هزينه :
امکان تعريف درصد تخفیف و سرويس برای گروه خاصی از مشترکین و امکان تغییر قیمت غذا براساس ي ک گروه از طرف حساب ها :
تنظیم خودکار اسناد حسابداری :

گزارشات

مشاهده میزان عملکرد هر اپراتورو خلاصه وضعیت فروش :
قابلیت مشاهده وضعیت میزها ، ثبت میز و غذاهای رزروی برای تاريخ و ساعت مشخص :
موجودی انبار ، کنترل موجودی و تهیه غذا بر اساس مواد مصرفی (فرمول تولید) :
امکان نمايش شماره و مشخصات تماس گیرنده ( Caller ID ) :
گزارش اسناد حذف و اصلاح شده توسط اپراتور :
وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه) :
وضعیت گردش يک حساب کل (دفتر کل) :
وضعیت گردش يک حساب (دفتر معین) :
ترازنامه و صورت حساب سود و زيان :
میزان فروش گروههای غذائی :
تراز دوستونی :
خلاصه وضعیت فروش روزانه :
صورت حساب افراد :
گزارش خريد و فروش :
میزان کارکرد اپراتورها :
گزارشات تکمیلی حسابداری :
لیست ژتونهای يک طرف حساب :

سایر امکانات

پشتیبانی انواع چاپگر )حرارتی ، لیزری (و ارسال فاکتور به پرينتر صورتحساب و آشپزخانه :
امکان پشتیبانی از کارت هوشمند :
قابلیت کنترل سهمیه و يارانه :
امکان تعريف محدوديت دسترسی صندوق دار :
قابل استفاده به صورت شبکه :

سوالات متداول :

   سوالات متداول در مورد نرم افزار  رسنوران وینا



1- در صورتیکه بخواهیم برای تعداد خاصی از مشتریان تخفیف یا حق سرویس در نظر بگیریم باید از کدام قسمت این موارد را ثبت کنیم که با تعیین این طرف حسابها سیستم به صورت اتوماتیک تخفیف یا حق سرویس را در نظر بگیرد؟
 ابتدا از منوی اطلاعات گزینه گروه طرف حسابها را انتخاب کنید. گروهی با عنوان مورد نظر برای این طرف حسابها در نظر بگیرد و در پائین کادر درصد تخفیف یا حق سرویس این اشخاص را تعیین کنید. سپس با تعریف هر طرف حساب در قسمت طرف حساب جدید مشخص کنید که آیا این طرف حساب شامل این گروه می شود یا خیر؟ با انجام این مراحل در زمان صدور فاکتور فروش با انتخاب هر طرف حسابی که جزء این گروه تعریف شده باشد سیستم درصد تخفیف یا حق سرویس را به صورت اتوماتیک اعمال می کند.

 


2- اگر غذای ما دارای توضیح خاصی باشد (مثل رنگ نوشابه)چگونه می توان این توضیح را در لیستی که برای آشپزخانه چاپ می شود درج کرد؟
در منوی فروش برروی آیکونی که مقابل شماره فاکتور قرار دارد کلیک کنید و گزینه توضیحات را تیک بزنید. با انتخاب این گزینه هر زمان که غذائی را ثبت می کنید از شما توضیحات خواسته می شود و غذا با این توضیحات برای آشپزخانه چاپ می شود.



3- کلیه تنظیمات چاپگر انجام شده است و فیش ها در آشپزخانه چاپ می شود ولی صورتحساب مشتری چاپ نمی شود این مشکل را چگونه برطرف کنیم ؟
در منوی فروش در قسمت گزینه های چاپ تیک صورتحساب مشتری را بزنید. در صورتیکه مجدد برای شما پرینت گرفته نشد از منوی تنظیمات گزینه سایر تنظیمات را انتخاب کنید. در این قسمت چاپگر صورتحساب را انتخاب کنید. در صورتیکه هر دو قسمت درست باشد صورتحساب مشتری برای شما چاپ می شود. اگر قسمت گزینه های چاپ در فرم فروش دیده نمی شود برروی آیکونی که مقابل شماره فاکتور قرار دارد کلیک کنید و گزینه مشاهده انتخابهای چاپ را فعال کنید.

 


4- روزانه مواد اولیه خود را از انبار اصلی به آشپزخانه انتقال می دهیم ولی زمانی که فروش انجام می دهیم مواد از انبار اصلی کم می شود نه آشپزخانه ؟
برای اینکه مواد از آشپزخانه کم شود پس از ارسال مواد از انبار اصلی به آشپزخانه باید آشپزخانه را به عنوان انبار فعال در نظر بگیرید در غیر اینصورت مواد از انبار فعال یا همان انبار اصلی کم می شود.

 



5- در صورتیکه بخواهیم طبخ روز هر غذا را مشخص کنیم که در صورت تمام شدن آن غذا فروشی نداشته باشیم از کدام گزینه استفاده کنیم ؟
از منوی پرونده گزینه ظرفیت آشپزخانه را انتخاب کنید. تعداد طبخ روز را در این قسمت مشخص کنید که با فروش هر غذا از تعداد تعیین شده در این فرم کم می شود. در صورتیکه گزینه هشدار ظرفیت آشپزخانه از منوی تنظیمات را تیک زده باشید و در فرم ظرفیت آشپزخانه تعداد مصرف شده با طبخ روز برابر شود سیستم به شما هشدار می دهد که آشپزخانه برای این غذا ظرفیت ندارد.

 


6- برای ثبت موادی که روزانه به عنوان ضایعات در آشپزخانه وجود دارند در سیستم از کدام فرم استفاده کنیم ؟
از منوی پرونده گزینه ضایعات/ مصارف آشپزخانه را انتخاب کنید. مصارف یا ضایعات آشپزخانه را مانند یک فاکتور وارد کنید در انتها با زدن کلید تأیید از شما پرسیده می شود که مبلغ این ضایعات از چه حسابی کسر شود حساب کل و معین را انتخاب کرده و کلید تأیید را فشار دهید.

 


7- در صورتی که رستوران مهمان افتخاری داشته باشد چگونه باید سفارش مربوطه را وارد کرد که از حساب هزینه پرداخت شود؟
در فرم فروش نام خریدار را مهمان ENT گذاشته و پس از دریافت سفارشات مبلغ نقد را صفر کنید تا به حساب هزینه گذاشته شود.برای دیدن کل هزینه هایی که تاکنون برای اینگونه مهمانان در نظر گرفته شده از منوی گزارشات گزینه گزارشات حسابداری را انتخاب کنید. حساب کل را هزینه های جاری و حساب معین را مهمان ENT قرار دهید در قسمت تاریخ نیز بازه زمانی را مشخص کنید،سپس کلید مشاهده را فشار دهید.

 


8- در صورتی که بخواهیم در هر بار اجرای برنامه کادر انتخاب دوره مالی فعال ظاهر نشود چگونه باید عمل کرد؟
از منوی تنظیمات گزینه تعیین دوره مالی پیش فرض را انتخاب کرده و در کادر باز شده دوره مالی مورد نظر را انتخاب کنید و کلید دوره مالی پیش فرض را فشار دهید.

 


9 – در صورتیکه بخواهیم مبلغ اجناس خریداری شده در سیستم ثبت شود ولی موجودی آن به انبار اضافه نشود چگونه عمل کنیم ؟
از منوی پرونده گزینه خرید های متفرقه را انتخاب کنید سپس در فرم مربوطه نام طرف حساب ، کل مبلغ خرید را وارد کنید و در انتها مشخص کنید که چه میزان از مبلغ به صورت نقد پرداخت شده ، چه میزان به صورت چک و چه مبلغی به عنوان مانده در نظر گرفته شده است در انتها کلید تأیید را فشار دهید.

 


10 – چگونه یک صندوق جدید تعریف کنیم ؟
از منوی حسابداری گزینه شماره حساب جدید (حساب معین ) را انتخاب کنید سپس در فرم باز شده حساب کل را موجودی نقد و بانک قرار دهید و در کادر عنوان حساب نام صندوق را وارد کنید و کلید تأیید را فشار دهید.

 


11 – چگونه یک کاربر جدید تعریف کنیم ؟
 از منوی کاربر گزینه کاربر جدید را انتخاب کنید در کادری که باز می شود نام و نام خانوادگی اپراتور را وارد کنید (لازم بذکر است نام و نام خانوادگی در بالای قبض آشپزخانه چاپ می شود) سپس نام اپراتوری یا همان نام کاربری را وارد کرده و سطح دسترسی مورد نظر را اعمال می کنید و در آخر هم کلمه عبور را وارد کنید.



12- چگونه می توانیم به هر کاربر یک صندوق اختصاص دهیم که با هر بار وارد شدن به برنامه همان صندوق فعال شود ؟
با نام کاربری مورد نظر وارد برنامه شده سپس از منوی پرونده گزینه تعیین صندوق فعال را انتخاب کنید و از فرم مربوطه صندوق مورد نظر را به کاربر جاری نسبت دهید. سپس با کاربر ارشد وارد شده و این گزینه را غیر فعال کنید.

 


13- چگونه می توان تعداد میزهای تعریف شده در برنامه را تغییر داد؟
از منوی اطلاعات گزینه 'مشاهده میزهای فعال ' را زده سپس در کادری که باز می شود تعداد ردیفهای مورد نیاز را وارد کرده سپس در کادر بعدی تعداد میزهای مورد نظر را وارد می کنیم.

 


14- در صورتیکه مشتریان یک میز بخواهند میز خود را تغییر دهند چگونه این انتقال میز را به سیستم اعلام کنیم ؟
برروی میز مورد نظر کلید سمت راست ماوس را فشار داده و گزینه 'انتقال میز' را انتخاب کنید. کادری مبنی بر اینکه میز به کدامیک از میزها انتقال داده شود باز می شود شماره میز را وارد کرده و کلید تأیید را فشار دهید. میز به همراه کلیه سفارشات به میز انتخابی انتقال داده می شود.

 


15- در صورتیکه یکی از مشتریان بخواهد میزی را برای یک ساعت خاص رزرو کند چگونه این رزرو را در سیستم ثبت کنیم که سفارش دیگری در آن ساعت برای میز مورد نظر ثبت نشود ؟
برروی میز مورد نظر کلید سمت راست ماوس را فشار داده و گزینه 'رزرو میز' را انتخاب کنید. فرمی برای شما باز می شود در این فرم نام شخص رزرو کننده ، تاریخ رزرو میز ، مدت و توضیحات لازم را وارد کنید و کلید تأیید را فشار دهید. با ثبت این فرم در صورتیکه برروی میز کلیک کنید پیغامی مبنی بر اینکه این میز رزرو است به شما داده می شود در صورت درست بودن کلید بلی فشار داده و سفارشات را وارد نمائید.

 


16- برای انصراف از رزرو یک میز چگونه عمل کنیم ؟
برروی میز مورد نظر کلید سمت راست ماوس را فشار داده و گزینه 'رزرو میز' را انتخاب کنید. ردیف مورد نظر را انتخاب کرده و کلید سمت راست ماوس را فشار دهید و گزینه حذف را برای لغو این رزرو فشار دهید.

 


17- تعداد میزهای مورد نظر را تعریف کرده اما هر میزی را که باز می کنیم به اشتباه میز دیگری بازمی شود ؟
یکبار از برنامه خارج شوید و مجدداً وارد برنامه شوید.

 


18-    چگونه می توان غذایی که روزانه برای پرسنل مصرف می شود را در سیستم ثبت کرد؟
از منوی پرونده گزینه 'ضایعات / مصارف آشپزخانه را انتخاب کرده سپس مقدار غذای مورد را نظر را در فرم مربوطه ثبت کرده سپس گزینه تایید را زده و در کادری که باز می شود حساب کل را هزینه و معین آن را هزینه های پرسنلی می گذاریم .



19-    چگونه می توان موادی را که در اثر سهل انگاری شخصی از بین رفته است به حساب گذاشت ؟
از منوی پرونده گزینه 'ضایعات / مصارف آشپزخانه' را انتخاب کرده سپس مقدار غذای مورد نظر را در فرم مربوطه ثبت کرده سپس گزینه تایید را زده و در کادری که باز می شود نام شخص را انتخاب می کنیم.

 


20- صورت حساب چاپ می شود اما فقط شماره قبض نمایش داده می شود؟
از منوی تنظیمات گزینه 'شماره قبض بجای صورت حساب 'را غیر فعال نمایید.

 


21- چگونه می توان هزینه بسنه بندی هر پرس غذا را در سیستم ثبت نمود؟
از منوی اطلاعات گزینه 'گروه غذاها' را انتخای کرده سپس در فرم که باز می شودیک گروه  جدید را تعریف کرده . گزینه ' دارای هزینه پارسل ' را انتخاب می کنیم سپس در فرم معرفی غذاهی قابل طبخ از منوی اطلاعات غذاهای مربوطه را تعریف کرده و در کادر نوع گروهی را که تعریف کرده بودیم را انتخاب می کنیم پس از آن در فرم فروش بر روی هزینه های متفرقه رفته و از کادری که باز می شود هزینه بسته یندی هر پرس غذا را وارد می نماییم .
نکته : برای سهولت کار می توانید به لیست فروش خود هزینه بسته بندی را اضافه کرده و به سفارش مشتریان اضافه نماییم.

 


22- در صورتی که سندی از روز های قبل مانده باشد چگونه می توان به تاریخ همان روز سند را ثبت کرد ؟
از منوی پرونده گزبنه 'تنظیم تاریخ' را انتخاب کرده و در کادری که باز می شود ناریخ مربوطه را وارد نموده و سپس اسناد مربوطه را ثبت می کنیم .
نکته : در صورت خروج از برنامه و اجرای مجدد آن تاریخ برنامه به تاریخ روز سیستم باز می گردد.

 


23- چگونه می توان یک کالا را از انبار مرکزی خارج و به انبار مصرفی انتقال داد؟
از منوی پرونده گزینه 'ارسال به سایر انبارها' را انتخاب کرده سپس در کادری که باز می شود اجناسی را که می خواهیم انتقال دهیم را با مقدار آن ثبت کرده سپس در قسمت پایین صفحه مشخص می کنیم که کالاها به کدام انبار انتقال یابد.
نکته : مواد فقط از انبار فعال خارج می شود.

 


24-  چگونه می توان مبلغ خرید را ثبت کرده بدون اینکه موجودی به انبار اضافه شود ؟
از منوی پرونده گزینه ' خرید های متفرقه' را انتخاب کرده سپس در کادری که باز می شود نام فروشنده و میلغ آن را وارد می نماییم و در آخر هم مشخص می نماییم که وجه نقدی بوده یا غیر نقدی.
در صورتیکه مبلغی به صورت چک دریافت کرده اید این مبلغ را جزء بستانکاری شخص در نظر گرفته و سپس چک آن را ثبت کنید.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*