نرم افزار حسابداری پرنس +A



اگر به دنبال کوتاه ترين مسير براي رسيدن به يک نرم افزار حسابداري کامل ، سريع ، زيبا و قابل اعتماد هستيد ، ما آن را به شما هديه مي دهيم !

دانلود نسخه رایگان نرم افزار حسابداری و انبارگردانی و بانک پیوسته برای کلیه فروشگاه ها برای ویندوزهای XP , Vista , 7 , 8 ورژن های 32 و 64 بیتی

با خرید این محصول شما می توانید تا 30500 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 30500 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 6,100 تومان.


  • نصب و راه اندازی و آموزش رایگان در محل + استفاده از کلاس های آموزشی رایگان + پشتیبانی کاملاٌ رایگان در دفتر پشتیبانی شرکت
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
305,000 تومان بدون مالیات.

معرفی نرم افزار پرنس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس، نرم افزاری کامل و جامع جهت انجام کلیه کارهای مالی، حسابداری، اتوماسیونی و انبارداری فروشگاه‌هاست.

نرم افزار حسابداری پرنس دارای بخش‌های مختلفی می باشد  ازجمله:

  • گروه گزارشات انبارداری
  • گروه هزینه و درآمد
  • گروه بانک و چک و صندوق
  • گروه گزارشات سرمایه ها
  • گروه پیش فاکتور و سفارشات
  • گروه معامله کالا
  • گروه گزارش دفاتر
  • گروه سیستم حقوق و دستمزد
  • گروه گزارشات زمانی کالا
  • گروه گزارشات تحلیل آماری
  • گروه اسناد حسابداری

نرم افزار حسابداری پرنس همچنین دارای امکانات پیشرفته‌ای مانند: صفحه‌ی فروش سریع (ویژه هایپرمارکت‌ها)، فروش اقساطی و چاپ دفترچه اقساط، ثبت فاکتور امانی بهمراه گزارشات، کارت خرید، اشانتیون، اتصال به ترازوهای هوشمند و بارکدهای وزنی، اتصال به دستگاه کالر آی‌دی، عملیات انتقال انبار به انبار، تعیین خصوصیت کالا، تعریف چندبارکد برای هر کالا، ترازنامه، نقطه سفارش کالا، تقسیم سود انباشه، مانیتور دوم، فرمول تولید (برای کارگاه‌های تولیدی) می‌باشد.

از امکانات جانبی دیگر نرم افزار حسابداری پرنس می‌توان به پنل پیامک، سیستم قرعه‌کشی و امکانات تخفیفات دوره‌ای (بصورت درصدی و ریالی)، امکان اتصال به اکثر دستگاه های پوز بانکی و ارسال قیمت بر روی دستگاه پوز اشاره نمود.

از ویژگی‌های دیگر پرنس می‌توان از قابلیت "مرکز-شعب" نام برد. این ویژگی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای که دارای شعب مختلف در مناطق و یا شهرهای دیگر هستند کاربرد دارد. نحوه‌ی کار سیستم مرکز و شعبه به اینصورت است که تمامی کالاها در مرکز تعریف و قیمت گزاری می‌شوند و شعب در صورت اتصال به مرکز آخرین اطلاعات را دریافت و بروزرسانی می‌کنند. شعب بصورت مستقل کار می‌کنند و نیازی به برقراری ارتباط دائمی با مرکز نخواهند داشت.

سیستم گزارشگیری در مرکز به گونه‌ای است که با برقراری ارتباط با هر یک از شعب، آخرین گزارشات ازجمله: گزارش موجودی کالاها در انبار هر یک از شعب، گزارش معاملات، گزارش اشخاص، گزارش بانک و صندوق و سایر گزارشات مربوط به شعب، بصورت جداگانه به مرکز ارسال شده و ذخیره می‌گردد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر نرم افزارهای حسابداری باشد، درصورتی که شما از نرم افزار حسابداری دیگری استفاده می‌کنید و قصد دارید نرم افزار پرنس را جایگزین آن نمایید، می‌توانید اطلاعات مربوط به مشتریان و کالاها را بصورت فایل Excel ذخیره و در نرم افزار پرنس بارگزاری نمایید.

نرم افزار پرنس به دو روش اینترنتی و آفلاین بروزرسانی می‌گردد و شما می‌توانید درصورت خرید نرم افزار پرنس از بخش بروزرسانی سایت اقدام به دریافت فایل بروزرسانی و اجرای آن بر اساس فایل راهنمای موجود در سایت نمایید.



    نرم‌افزار پرنس برای چه مشاغلی مناسب است؟

باتوجه به گستردگی ویژگی‌های نرم افزار پرنس، تمامی فروشگاه‌ها ازجمله: هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک، قنادی و خشکبار فروشی‌ها، فروشندگان لبنیات و سوپر پروتئین، فروشگاه‌های کفش، فرش فروشی‌ها، فروشندگان ابزار و یراق، و بطور کلی تمامی خرده فروشی‌ها می‌توانند از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس استفاده نمایند.





      برخی از امکانات نرم افزار پرنس

 قابلیت تعریف مرکز و شعبه

امکان استفاده کلاینت و سرور و همچنین پیاده سازی سیستم مرکز و شعبه و ارتباط بین نقاط جغرافیایی در فواصل دور و شهرهای مختلف.

 سازگاری با انواع سخت افزار

قابلیت مشارکت در فروش برای برندها و مراکز تجاری بزرگ که می‌خواهند سهمی از فروش را به صاحب برند و یا مالک اختصاص دهند.

 قابلیت های مدیریتی گسترده

داشبورد مدیریتی با قابلیت های گسترده شامل ارسال جزئی ترین گزارشات فعالیت نرم افزار بصورت آنلاین و از طریق اینترنت.

 امکان تعریف تخفیف

قابلیت پیشرفته تعریف اشانتیون و کارت تخفیف و همچنین برگزاری تخفیفات دوره ای برای مشتریان فروشگاه بصورت ریالی و درصدی.

لوازم جانبی

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-22600-052133
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : win xp-vista-7-8-10
مناسب مشاغل : کلیه فروشگاهها و مراکز خدماتی و ...

اطلاعات پایه

امکان معرفی کالا به تعداد : بینهایت
معرفی حساب اشخاص به تعداد : بینهایت
امکان گروه بندی کالاها :
امکان گروه بندی اشخاص :
معرفی واحد برای کالاها :

فاکتور ها

صدور پیش فاکتور وصدرو فاکتور برگشت از خرید و فروش :
امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان :
استفاده ازشماره فنی برای هرکالا جهت صدور فاکتور :
ثبت شماره سریال کالا در فاکتورها :
محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای هر کالا در فاکتورها :
محاسبه تخفیف کالا در هرسطر فاکتور :
محاسبه سود و زیان هرفاکتور دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
هشدار برای میزان اعتبار اشخاص درفاکتور فروش و سند پرداخت :
صدور فاکتور فروش سریع و با استفاده از بارکد خوان ویژه سوپر مارکت ها :
مشاهده فاکتورهای صادره :
امکان حذف و اصلاح فاکتور :

انبارداری

ثبت نقطه سفارش کالا و گزارش کالاهایی که مقدارشان به نقطه سفارش رسیده است :

عملیات بانک و چک

کنترل برگه های دسته چک :
دفتر چک(انتقال چکها به بانک، تایید وصول چکها، برگشت چک، نقد کردن چک و رویت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن) :
چستجوی پیشرفته چک :
پرینت چک، معرفی انواع چک های جدید وگزارش چک های پرینت شده :
هشداربرای چک ها واسناد پرداختنی(آلارم چک) :
امکان ثبت چکهای باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی :
لیست چکهای برگشتی :
هشدار برا ی کسری بانک، هنگام نقد کردن یا تایید وصول اسناد پرداختنی و یا هزینه بانکی :

امکانات حسابرسی

بررسی تعهد اشخاص (چکی و دفتری) و مرتب سازی براساس نام و کد شخص :
معرفی چند صندوق و استفاده از سیستم چند صندوقه :
روئیت و چاپ ریز حساب اشخاص به صورت تفکیکی :
موجودی ریالی هر گروه کالا :
مشاهده مانده صندوق به صورت لحظه ای :

گزارشات

چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ،حواله خروج از انبار، گزارشات و ... با کلیه چاپگرها و چاپ رولی فاکتور (8cm) :
محاسبه سودوزیان به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و به تفکیک هر کالا :
گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق، بانکها و لیست فاکتورهای خرید و فروش :
محاسبه سود و زیان هر شخص دربخش مدیریت قسمت سود و زیان :
امکان پشتیبان گیری از برنامه به صورت اتوماتیک و دستی و امکان بازگرداني :
وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه) :

سایر امکانات

هشدار برای کسری صندوق، هنگام برداشت یا هزینه از صندوق :

سئوالات متداول

  

آیا نرم افزار پرنس به تمدید نیاز دارد؟ در این صورت هزینه تمدید چقدر است؟

هزینه آبونمان سالیانه نرم افزار پرنس مبلغ 300,000 ریال می باشد که پرداخت این هزینه بصورت اختیاری بوده و کاربر با پرداخت هزینه آبونمان سالیانه ، میتواند از امتیاز بروزرسانی نرم افزار بهره مند گردد. اما درصورتیکه کاربر تمایلی به پرداخت هزینه های سالیانه نداشته باشد، تنها امتیاز بروزرسانی نرم افزار را نخواهد داشت و نرم افزار با آخرین نسخه بروزرسانی شده در دوره گارانتی کار خواهد کرد و کاربر از سایر امتیازات نرم افزار ازجمله پشتیبانی های تلفنی همانند قبل برخوردار خواهد بود.

سیستم کامپیوتری که جهت کار با نرم افزار پرنس کاربر نیاز دارد، باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

باتوجه به منابع سخت افزاری کمی که نرم افزار پرنس جهت نصب و اجرا نیاز دارد، به کاربران جهت انتخاب یک سیستم مناسب حق انتخاب زیادی می دهد. شما می توانید از یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی تا یک کامپیوتر بدون کیس (All In One) و یا یک کامپیوتر صنعتی برای کار با نرم افزار پرنس استفاده کنید. نکته قابل توجه در این میان سالم بودن سخت افزارها می باشد که به مراتب از ظرفیت و مدل آنها مهمتر است.

آیا نرم افزار پرنس فایل آموزشی و راهنمای استفاده ی جامع ای دارد ؟

باتوجه به ارائه نسخه های بروزرسانی نرم افزار پرنس بصورت منظم و در فواصل زمانی معین و جهت جلوگیری از بوجود آمدن مغایرت در فایل های آموزشی و نرم افزار، بهترین روش جهت ایجاد فایل های آموزشی ، روش تولید فایل های آموزشی در درون نرم افزار است. در تولید فایل راهنما برای نرم افزار پرنس نیز از همین روش استفاده شده است. بنحوی که کاربر در هر یک از فرم های نرم افزار پرنس با فشردن کلید F1 میتواند به راهنمای آموزشی مربوط به همان فرم دست یافته و از آن استفاده نماید.

آیا میتوان از نرم افزار پرنس بعنوان نرم افزار صندوق مکانیزه فروش استفاده نمود؟

یکی از قابلیت های نرم افزار پرنس تولید فایل مالیاتی بر اساس آخرین مقررات سازمان امور مالیاتی می باشد. و با توجه به امکان تهیه گزارش موجودی کالاها در انبار ، امکان ثبت مشخصات خریداران و فروشندگان بصورت کامل و در صورت نیاز صدور فاکتورهای رسمی ، امکان نگهداری مانده حساب بدهکاری و بستانکاری مشترکین اعتباری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، نرم افزار پرنس مورد تایید اداره دارایی بوده و کاربران می توانند نرم افزار پرنس را بعنوان صندوق مکانیزه فروش به سازمان مربوطه معرفی نمایند.

سخت افزارها و نرم افزارهای جانبی که جهت کار با نرم افزار پرنس می بایست تهیه گردد چه مواردی هستند؟

جهت صدور فاکتور فروش و یا فیش مربوط به خریداران شما می توانید یکی از پرینترهای حراراتی و یا چاپگرهای معمولی موجود در بازار را تهیه نمایید و نرم افزار محدودیتی جهت چاپ بر روی انواع پرینتر ندارد. جهت استفاده از قابلیت نمایش شماره تلفن در داخل نرم افزار و شناسایی مشترک شما میتوانید دستگاه کالر آی دی T-Line را از بخش فروشگاه سایت تهیه نمایید. درصورتیکه تمایل به استفاده از قابلیت ارسال پیام کوتاه برای مشترکین خود از داخل نرم افزار را دارید ، شما می توانید بهمراه نرم افزار پرنس پنل ارسال پیامک را از شرکت پژواک تهیه فرمایید.

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*