با خرید این محصول شما می توانید تا 33000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 33000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 6,600 تومان.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس، نرم افزاری کامل و جامع جهت انجام کلیه کارهای مالی، حسابداری، اتوماسیونی و انبارداری فروشگاههاست.
نرم افزار حسابداری پرنس دارای بخشهای مختلفی می باشد ازجمله:
نرم افزار حسابداری پرنس همچنین دارای امکانات پیشرفتهای مانند: صفحهی فروش سریع (ویژه هایپرمارکتها)، فروش اقساطی و چاپ دفترچه اقساط، ثبت فاکتور امانی بهمراه گزارشات، کارت خرید، اشانتیون، اتصال به ترازوهای هوشمند و بارکدهای وزنی، اتصال به دستگاه کالر آیدی، عملیات انتقال انبار به انبار، تعیین خصوصیت کالا، تعریف چندبارکد برای هر کالا، ترازنامه، نقطه سفارش کالا، تقسیم سود انباشه، مانیتور دوم، فرمول تولید (برای کارگاههای تولیدی) میباشد.
از امکانات جانبی دیگر نرم افزار حسابداری پرنس میتوان به پنل پیامک، سیستم قرعهکشی و امکانات تخفیفات دورهای (بصورت درصدی و ریالی)، امکان اتصال به اکثر دستگاه های پوز بانکی و ارسال قیمت بر روی دستگاه پوز اشاره نمود.
از ویژگیهای دیگر پرنس میتوان از قابلیت "مرکز-شعب" نام برد. این ویژگی برای فروشگاههای زنجیرهای که دارای شعب مختلف در مناطق و یا شهرهای دیگر هستند کاربرد دارد. نحوهی کار سیستم مرکز و شعبه به اینصورت است که تمامی کالاها در مرکز تعریف و قیمت گزاری میشوند و شعب در صورت اتصال به مرکز آخرین اطلاعات را دریافت و بروزرسانی میکنند. شعب بصورت مستقل کار میکنند و نیازی به برقراری ارتباط دائمی با مرکز نخواهند داشت.
سیستم گزارشگیری در مرکز به گونهای است که با برقراری ارتباط با هر یک از شعب، آخرین گزارشات ازجمله: گزارش موجودی کالاها در انبار هر یک از شعب، گزارش معاملات، گزارش اشخاص، گزارش بانک و صندوق و سایر گزارشات مربوط به شعب، بصورت جداگانه به مرکز ارسال شده و ذخیره میگردد.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس میتواند جایگزین مناسبی برای سایر نرم افزارهای حسابداری باشد، درصورتی که شما از نرم افزار حسابداری دیگری استفاده میکنید و قصد دارید نرم افزار پرنس را جایگزین آن نمایید، میتوانید اطلاعات مربوط به مشتریان و کالاها را بصورت فایل Excel ذخیره و در نرم افزار پرنس بارگزاری نمایید.
نرم افزار پرنس به دو روش اینترنتی و آفلاین بروزرسانی میگردد و شما میتوانید درصورت خرید نرم افزار پرنس از بخش بروزرسانی سایت اقدام به دریافت فایل بروزرسانی و اجرای آن بر اساس فایل راهنمای موجود در سایت نمایید.
باتوجه به گستردگی ویژگیهای نرم افزار پرنس، تمامی فروشگاهها ازجمله: هایپرمارکتها، سوپرمارکتها، فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک، قنادی و خشکبار فروشیها، فروشندگان لبنیات و سوپر پروتئین، فروشگاههای کفش، فرش فروشیها، فروشندگان ابزار و یراق، و بطور کلی تمامی خرده فروشیها میتوانند از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس استفاده نمایند.
امکان استفاده کلاینت و سرور و همچنین پیاده سازی سیستم مرکز و شعبه و ارتباط بین نقاط جغرافیایی در فواصل دور و شهرهای مختلف.
قابلیت مشارکت در فروش برای برندها و مراکز تجاری بزرگ که میخواهند سهمی از فروش را به صاحب برند و یا مالک اختصاص دهند.
داشبورد مدیریتی با قابلیت های گسترده شامل ارسال جزئی ترین گزارشات فعالیت نرم افزار بصورت آنلاین و از طریق اینترنت.
قابلیت پیشرفته تعریف اشانتیون و کارت تخفیف و همچنین برگزاری تخفیفات دوره ای برای مشتریان فروشگاه بصورت ریالی و درصدی.
هزینه آبونمان سالیانه نرم افزار پرنس مبلغ 300,000 ریال می باشد که پرداخت این هزینه بصورت اختیاری بوده و کاربر با پرداخت هزینه آبونمان سالیانه ، میتواند از امتیاز بروزرسانی نرم افزار بهره مند گردد. اما درصورتیکه کاربر تمایلی به پرداخت هزینه های سالیانه نداشته باشد، تنها امتیاز بروزرسانی نرم افزار را نخواهد داشت و نرم افزار با آخرین نسخه بروزرسانی شده در دوره گارانتی کار خواهد کرد و کاربر از سایر امتیازات نرم افزار ازجمله پشتیبانی های تلفنی همانند قبل برخوردار خواهد بود.
باتوجه به منابع سخت افزاری کمی که نرم افزار پرنس جهت نصب و اجرا نیاز دارد، به کاربران جهت انتخاب یک سیستم مناسب حق انتخاب زیادی می دهد. شما می توانید از یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی تا یک کامپیوتر بدون کیس (All In One) و یا یک کامپیوتر صنعتی برای کار با نرم افزار پرنس استفاده کنید. نکته قابل توجه در این میان سالم بودن سخت افزارها می باشد که به مراتب از ظرفیت و مدل آنها مهمتر است.
باتوجه به ارائه نسخه های بروزرسانی نرم افزار پرنس بصورت منظم و در فواصل زمانی معین و جهت جلوگیری از بوجود آمدن مغایرت در فایل های آموزشی و نرم افزار، بهترین روش جهت ایجاد فایل های آموزشی ، روش تولید فایل های آموزشی در درون نرم افزار است. در تولید فایل راهنما برای نرم افزار پرنس نیز از همین روش استفاده شده است. بنحوی که کاربر در هر یک از فرم های نرم افزار پرنس با فشردن کلید F1 میتواند به راهنمای آموزشی مربوط به همان فرم دست یافته و از آن استفاده نماید.
یکی از قابلیت های نرم افزار پرنس تولید فایل مالیاتی بر اساس آخرین مقررات سازمان امور مالیاتی می باشد. و با توجه به امکان تهیه گزارش موجودی کالاها در انبار ، امکان ثبت مشخصات خریداران و فروشندگان بصورت کامل و در صورت نیاز صدور فاکتورهای رسمی ، امکان نگهداری مانده حساب بدهکاری و بستانکاری مشترکین اعتباری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، نرم افزار پرنس مورد تایید اداره دارایی بوده و کاربران می توانند نرم افزار پرنس را بعنوان صندوق مکانیزه فروش به سازمان مربوطه معرفی نمایند.
جهت صدور فاکتور فروش و یا فیش مربوط به خریداران شما می توانید یکی از پرینترهای حراراتی و یا چاپگرهای معمولی موجود در بازار را تهیه نمایید و نرم افزار محدودیتی جهت چاپ بر روی انواع پرینتر ندارد. جهت استفاده از قابلیت نمایش شماره تلفن در داخل نرم افزار و شناسایی مشترک شما میتوانید دستگاه کالر آی دی T-Line را از بخش فروشگاه سایت تهیه نمایید. درصورتیکه تمایل به استفاده از قابلیت ارسال پیام کوتاه برای مشترکین خود از داخل نرم افزار را دارید ، شما می توانید بهمراه نرم افزار پرنس پنل ارسال پیامک را از شرکت پژواک تهیه فرمایید.