نرم افزار اتوماسيون حضور وغياب وينا پیشرفته
0

نرم افزار اتوماسيون حضور وغياب وينا پیشرفته

دستگاه های حضور وغیاب عموما وظیفه ثبت اطلاعات تردد پرسنل را برعهده دارند ولی این اطلاعات کاملا خام، تا قبل از پردازش قابل استفاده نخواهد بود. سامانه نرم افزاری حضور وغیاب وینا، با اتصال به دستگاه وتبادل اطلاعات با دستگاه، قدرت دستگاه حضور و غیاب شما را چندین برابر خواهد ساخت.

برخی از قابلیت های نرم افزار حضور وغیاب وینا عبارت اند از:

  • برقراری ارتباط زنده با دستگاه و مشاهده آنلاین نام و تصویر افراد درحال تردد
  • امکان مانیتورینگ وضعیت حضور افراد
  • امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی
  • امکان تخلیه اطلاعات دستگاه و ذخیره سازی بر روی کامپیوتر
  • امکان تهیه انواع گزارشات متنوع کارکرد, اضافه کار و کسر کار

.

با خرید این محصول شما می توانید تا 56500 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 56500 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 11,300 تومان.


  • 6 ماه پشتیبانی رایگان ، 5 ساعت آموزش رایگان در محل شرکت فراگستر ، پشتیبانی تلفنی ، ارتباط و رفع مشکل از طریق اینترنت
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
565,000 تومان بدون مالیات.

 امکانات کلی نرم افزارحضوروغیاب وینا نگارش پیشرفته

  •  کلیه امکانات نسخه پایه
  • امکان مشاهده لیست پرسنل فعال / غیرفعال
  • امکان ثبت کلیه عملیات مربوط به مرخصی، ماموریت، تایید کارکرد، تغییر شیفت کاری کارکنان
  • امکان صدور کارت برای هر پرسنل ثبت شده از طریق نرم افزار (تعریف کارت در سیستم )
  • محاسبه کارکرد خالص پرسنل قرارداد ساعتی
  • پرداخت کارانه و محاسبه مدت حضور فیزیکی جهت افزایش تولید
  • امکان استفاده از چندین دستگاه به طور همزمان
  • ساخت  هرگونه گزارش با استفاده از سیستم گزارش ساز
  • تعریف کاربران و تعیین سطوح اختیارات هر کاربر
  • امکان تعیین حداقل و حداکثر اضافه کار
  • امکان ثبت اضافه کار ثابت       
  • امکان گرفتن فایل خروجی در فرمت اکسل
  • امکان تعریف ستون محاسباتی در گزارش ها (با امکان تعریف فرمول بر اساس ستون های موجود در هر کدام از گزارش ها)
  • بانک اطلاعاتی SQL
  • و  امکانات تکمیلی دیگر

 

 

​تردد های روزانه:

  •  انواع مجوزهای ورود و خروج کارکنان ، مجوز اضافه کاری ، شبکاری و ....
  • کنترل و اصلاح  نقص در ورود  و خروج های ناقص
  • امکان ویرایش اطلاعات ورود  و خروج  با ثبت نام کاربر ویرایشگر  و زمان  ویرایش
  • امکان اصلاح ساعت ورود و خروج و همچنین نوع ورود و خروج
  • امکان اصلاح  ورود و خروج های زائد

 

 

 

شیفت و گروه های کاری:

  • امکان تعریف و ویرایش انواع شیفت های کاری شامل چرخشی، شبکاری و ...
  • امکان تعریف اضافه کارها، شبکاری ها، ورود و خروج های زائد و کلیه مشخصه های اطلاعات برای هرگروه کاری
  • امکان تعریف محدوده کاری شیفت، نحوه ورود و خروج در شیفت، تعیین و محاسبه تعجیل و تاخیر در شیفت  و انجام کلیه امور محاسباتی شیفت
  • امکان تخصیص دادن و تنظیم کردن برخی از دستگاه ها فقط برای یکسری از گروه های کاری
  • امکان تعریف گروه های کاری با دوره تناوب تا 31روز با ترکیب شیفت های مختلف
  • امکان تغییر شیفت پرسنل (در یک محدوده یا آزاد )
  • تعریف تعطیلات خاص برای آن دسته از گروه های کاری که از تقویم سازمانی استفاده نمی کنند
  • امکان تعریف شیفت برای مدیران
  • نمایش عنوان گروه کاری در پنجره تعیین ساعت موظفی

 

 

مرخصی و ماموریت:

  • امکان تعریف انواع مرخصی های روزانه
  • امکان تعریف انواع ماموریت های روزانه
  • امکان تعیین مرخصی ساعتی و معادل سازی آن با مرخصی روزانه
  •  امکان ثبت مرخصی و ماموریت ساعتی اول وقت و آخر وقت در دستگاه و تائید توسط اپراتور در نرم افزار
  • امکان تعیین مانده مرخصی هر پرسنل و نمایش آن

 

 

گزارش های کاربردی و آماری نرم افزار :

  • گزارش کارکرد افراد به صورت فردی یا کل پرسنل در تاریخ های مشخص
  • گزارش کارکرد، کسر کار، مرخصی، ماموریت، تعجیل در ورود و خروج، تاخیر، اضافه کاری، ساعت شبکاری و سایر موارد برای هر پرسنل
  • گزارش از اضافه کاری  براساس تک تک فیلدهای اضافه کاری : کل اضافه کاری بدون در نظر گرفتن انواع آن، تعداد روزهای اضافه کاری، میزان اضافه کاری تایید شده
  • گزارش از اضافه کاری بر اساس انواع : اضافه کاری اول وقت، وسط وقت، آخر وقت
  •  محاسبه حداقل و حداکثر اضافه کاری در روزهای تعطیل
  • گزارش انواع مرخصی و ماموریت های ساعتی برای هر فرد و کل افراد در سیستم
  • گزارش وضعیت فعال و غیر فعال پرسنل
  • گزارش پرسنل حاضر در یک شیفت در یک روز
  • گزارش پرسنل حاضر در یک شیفت در یک روز
  • امکان گزارش ساز دستی کاربر براساس فیلدهای دلخواه
  • ارائه انواع گزارش های نموداری اعم از : نمودار کارکرد،  تاخیر، اضافه کاری و شبکاری پرسنل
  • انواع گزارش های روزانه ، فردی ، انتخابی و غیره مربوط به ورود و خروج  پرسنل براساس محل خدمت ، شماره کارت و نوع عضویت
  •  و گزارش های کاربردی دیگر

 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-22679-053502
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعات پایه

امکان تعريف ساعت های کاری هر گروه :
امکان تعريف پرسنل به طور نامحدود :
امکان نسبت دادن پرسنل به يک گروه کاری :
تعیین فعال يا غیر فعال بودن پرسنل :
امکان ثبت ورود و خروج پرسنل به صورت دستی از طريق نرم افزار :
امکان ثبت مرخصی و ماموريت ساعتی و روزانه از طريق نرم افزار :
امکان تعريف و ويرايش انواع شیفت های کاری شامل چرخشی ، شبکاری و ... :
امکان تعريف اضافه کارها ، شبکاری ها ، ورود و خروج های زائد و کلیه مشخصه های اطلاعات برای هرگروه کاری :
امکان تعريف محدوده کاری شیفت ، نحوه ورود و خروج در شیفت ، تعیین و محاسبه تعجیل و تاخیر در شیفت و انجام کلیه امور محاسباتی شیفت :
امکان تعريف انواع مرخصی های روزانه :
امکان تعريف انواع ماموريت های روزانه :
امکان تخصیص دادن و تنظیم کردن برخی از دستگاه ها فقط برای يکسری از گروه های کاری :
امکان تعريف گروههای کاری با دوره تناوب تا 13 روزبا ترکیب شیفتهای مختلف :
امکان ثبت کلیه عملیات مربوط به مرخصی، ماموريت ، تايید کارکرد :
امکان ثبت تغییر شیفت کاری کارکنان انواع مجوزهای ورود و خروج کارکنان ، مجوز اضافه کاری ، شبکاری و .... :
امکان تعیین مرخصی ساعتی و معادل سازی آن با مرخصی روزانه :

امکانات حسابرسی

محاسبه کارکرد خالص پرسنل قرارداد ساعتی :
پرداخت کارانه و محاسبه مدت حضور فیزيکی جهت افزايش تولید :
کنترل و اصلاح نقص در ورود و خروج های ناقص :
امکان تعیین مانده مرخصی هر پرسنل و نمايش آن :
امکان تعیین حداقل و حداکثر اضافه کار :
محاسبه حداقل و حداکثر اضافه کاری در روزهای تعطیل :

گزارشات

گزارش خام تردد و کارکرد پرسنل :
گزارش ويژه تردد و کارکرد پرسنل (کارکرد کل ، کارکرد کل با ضريب ، اضافه کاری به تفکیک اول وقت و آخر وقت ، کسر کار به تفکیک و ....) :
گزارش ويژه تردد و کارکرد کل افراد در محدوده تاريخی معین :
گزارش مرخصی و ماموريت های روزانه و ساعتی (برای يک فرد و کل ) :
گزارش ورود و خروج های ناقص :
گزارش مرخصی و ماموريت های ناقص :
لیست حضوروغیاب پرسنل درتاريخ های مشخص :
امکان مشاهده لیست پرسنل فعال / غیرفعال :
ساخت هرگونه گزارش با استفاده از سیستم گزارش ساز :
تعريف تعطیلات خاص برای آن دسته از گروههای کاری که از تقويم سازمانی استفاده نمیکنند . :
گزارش کارکرد افراد بصورت فردی يا کل پرسنل در تاريخهای مشخص :
گزارش کارکرد ، کسر کار، مرخصی ، ماموريت ، تعجیل در ورود و خروج ، تاخیر ، اضافه کاری، ساعت شبکاری و ساير موارد برای هر پرسنل :
گزارش از اضافه کاری بر اساس تک تک فیلدهای اضافه کاری :
گزارش کل اضافه کاری بدون در نظر گرفتن انواع آن ، تعداد روزهای اضافه کاری ، میزان اضافه کاری تايید شده :
گزارش از اضافه کاری بر اساس انواع : اضافه کاری اول وقت / وسط وقت / آخر وقت :
گزارش انواع مرخصی و ماموريت های ساعتی برای هر فرد و کل افراد در سیستم :
گزارش وضعیت فعال و غیر فعال پرسنل :
گزارش پرسنل حاضردر يک شیفت در يک روز :
امکان گزارش ساز دستی کاربر بر اساس فیلدهای دلخواه :
ارائه انواع گزارشات نموداری اعم از : نمودار کارکرد ، تاخیر ، اضافه کاری و شبکاری پرسنل :
انواع گزارشهای روزانه ، فردی ، انتخابی و .....مربوط به ورود و خروج پرسنل براساس محل خدمت ، شماره کارت و نوع عضويت :

سایر امکانات

امکان صدور کارت برای هر پرسنل ثبت شده، از طريق نرم افزار (تعريف کارت در سیستم ) :
امکان استفاده از چندين دستگاه به طور همزمان :
امکان تغییر شیفت پرسنل ( در يک محدوده يا آزاد ) :
امکان ويرايش اطلاعات ورود و خروج با ثبت نام کاربر ويرايشگر و زمان ويرايش :
تعريف کاربران و تعیین سطوح اختیارات هر کاربر :
امکان اصلاح ساعت ورود و خروج و همچنین نوع ورود و خروج :
امکان اصلاح ورود و خروج های زائد :
امکان ثبت اضافه کار ثابت :
امکان تعريف شیفت برای مديران :

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*