نرم افزار حسابداری آسانسور کاوش (نسخه طلائی)

مدیران محترم شرکتهای آسانسور، پله برقی، درب اتوماتیک

تصور کنید، فقط با یک کلیک، از وضعیت پروژه ها و قراردادهای خود مطلع شوید و برای آینده کسب و کارتان، برنامه ریزی بهتری داشته باشید...

تصور کنید، در یک نگاه از هزینه ها و میزان سود و زیان پروژه های خود آگاه شوید...

تصور کنید، با کمک نمودار، وضعیت تک تک پروژه های خود را مقایسه کنید...

تصور کنید، در هر لحظه از تاریخ سررسید سرویس و نگهداری قراردادهای خود مطلع شوید...

تصور کنید، با یک کلیک بتوانید گردش مالی کارگران، سرویس کاران، پیمانکاران خود در هر پروژه را مشاهده کنید...

تصور کنید، با فشردن یک دکمه از میزان خرید، فروش، مصرف، موجودی قطعات و مواد مصرفی در هر پروژه مطلع شوید...

تصور کنید  ...

پس همین حالا، برای تبدیل تصورات به واقعیت، خرید کنید ...

با خرید این محصول شما می توانید تا 710000 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 710000 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 142,000 تومان.


7,100,000 تومان بدون مالیات.

نرم افزار حسابداری آسانسور

نرم افزار حسابداری آسانسور کاوش، شامل دو بخش می باشد:
مدیریت پروژه ها و قراردادها (نصب و راه اندازی- نگهداری و پشتیبانی)
مدیریت خرید و فروش قطعات آسانسور

نسخه های نرم افزار حسابداری آسانسور

         

   
لیست امکانات نرم افزار حسابداری آسانسور

      • امکان تعریف قراردادها و پروژه های متعدد (نامحدود) به صورت مجزا
      • امکان تعریف فازهای مختلف پروژه ها به صورت نامحدود
      • امکان ثبت اطلاعات هر پروژه
      • امکان یادآوری در حالت اتمام بیمه آسانسور، اتمام قرارداد، مانده حساب کارفرما و...
      • امکان ثبت خرابی های هر پروژه
      • امکان تعریف و دسته بندی هزینه های قراردادها
      • ارائه سرفصلهای حسابداری مخصوص دفاتر آسانسور و امکان اصلاح و حذف آنها
      • امکان دسته بندی و تعریف حسابهای جدید در سه سطح کل، معین و تفضیلی
      • امکان تعریف اشخاص به تفکیک کارفرمایان، پیمانکاران، سرویس کاران، کارمندان، کارگران، فروشندگان قطعات آسانسور، شرکا، خریداران و...
      • امکان ثبت قرارداد کارفرمایان، سرویس کاران، پیمانکاران، کارگران و سایر اشخاص و اعلام هشدار قبل از به پایان رسیدن قرارداد آنها
      • امکان ثبت کارکرد سرویس کاران، پیمانکاران و کارگران برای چندین قرارداد و پروژه به صورت همزمان
      • امکان ارسال پیام کوتاه به سرویس کار در خصوص اعلام خرابی ها
      • امکان تعریف تنخواه گردانها و ثبت هزینه های انجام شده توسط آنها به تفکیک پروژه ها
      • امکان انتقال بین حسابهای بانکی، تنخواه گردانها، صندوق و...
      • امکان دسته بندی و تعریف انواع قطعات آسانسور در سه سطح رسته، گروه، کالا
      • امکان ثبت قطعات آسانسورخریداری شده و مصرف شده برای هر پروژه
      • امکان ثبت سند خودکار در هنگام صدور فاکتور
      • ثبت و ویرایش انواع فاکتورهای خرید، مصرفی، فروش، مرجوعی قطعات آسانسور برای هر پروژه
      • امکان محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده در هنگام صدور فاکتور
      • امکان دریافت و پرداخت علی الحساب برای هر پروژه
      • امکان ثبت انواع هزینه ها به تفکیک هزینه های پروژه در دست اجرا، هزینه های اداری عمومی، هزینه های فروش و...
      • امکان تعریف انواع حساب های بانکی و دسته چکهای آنها
      • امکان ثبت سند خودکار در هنگام ثبت دریافت/ پرداخت وجه نقد و یا چک
      • امکان ثبت انواع چک های بانکی دریافتی، پرداختی و گردش آنها (وصول، برداشت، برگشت، واگذار، ابطال و...)
      • امکان ثبت انواع وجوه نقد دریافتی و پرداختی
      • امکان چاپ فرم رسید دریافت و پرداخت برای وجوه نقد و چکها
      • امکان تعریف صورت سود و زیان برای هر پروژه به صورت مجزا
      • امکان محاسبه سود و زیان هر پروژه به تفکیک
      • امکان مشاهده نمودار هزینه های هر پروژه
      • امکان مشاهده نمودار سود و زیان هر پروژه
      • امکان مقایسه هزینه ها و سود و زیان پروژه ها به صورت نموداری
      • امکان مشاهده سود و زیان پروژه ها به صورت درصدی
      • امکان گزارش دفتر روزنامه
      • امکان تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران به تفکیک پروژه ها
      • امکان تهیه گزارش از ریز هزینه های انجام شده در هر پروژه به تفکیک
      • امکان تهیه گزارش از فازهای مختلف پروژه ها
      • امکان تهیه گزارش گردش حسابها (کارفرمایان، پیمانکاران، سرویس کاران، کارمندان، کارگران، تنخواه گردانها، خریداران و...) در هر پروژه
      • امکان تهیه گزارش از چکهای برگشتی و ابطال شده دریافتی و پرداختی برای هر پروژه
      • امکان تهیه گزارش از گردش حسابهای بانکی، صندوق، تنخواه و... به تفکیک هر پروژه
      • امکان گزارش دفتر روزنامه
      • امکان گزارش دفتر کل
      • امکان گزارش ترازنامه
      • امکان تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی هر پروژه
      • قابلیت فعال سازی بایگانی مدارک
      • امکان ثبت یادآوری و هشدار در تاریخ های مختلف
      • امکان هشدار تاریخ سررسید چکهای دریافتی و پرداختی
      • امکان ارسال پیام کوتاه به اشخاص جهت اطلاع از مانده حساب، اعلام تاریخ سررسید چک، تبلیغ، تبریک، تسلیت و سایر اطلاع رسانی ها
      • امکان بستن و انتقال حساب پروژه ها به تفکیک، به صورت خودکار در پایان سال
      • امکان رأس گیری چک ها
      • امکان استفاده تحت شبکه
      • امکان تعریف کاربران با امکان تعیین حقوق دسترسی
      • امکان گزارش گیری از عملکرد کاربران
      • خروجی اکسل
      • امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات هر پروژه به صورت دستی و اتوماتیک
      • نرم افزار چاپ چک
      • دارای قفل سخت افزاری
      • قابلیت اتصال به ماژول ارسال SMS
      • پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی و...

(حداقل سیستم عامل جهت استفاده از ماژول پیام کوتاه، Windows 7 SP1 می باشد.)

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*