نرم افزار حسابداری هلو(شرکتی متوسط) کد 22

نرم افزار حسابداری شرکتی متوسط ویژه کسب و کـارهای شرکت هایی طراحی شده است که غیر از امکانات عمومی بازرگانی، نیاز به ثبت انواع عملیات حسابداری و گزارش‌ دارند.

این نرم‌افزار به شما امکان مدیریت دقیقی بر امور مالی و حسابداری می‌دهد، به‌نحوی که امکان استفاده هم‌زمان از فرم امور مالی اتوماتیک به منظور ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند به منظور ثبت سندهای حرفه‌ای و مرکب را خواهید داشت.

با خرید این محصول شما می توانید تا 57700 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 57700 امتیاز دارد که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود 11,540 تومان.


577,000 تومان بدون مالیات.

با استفـاده از امکـان مـدیریت اسناد می‌توان برای ثبت اسناد حسـابداری سطح دسترسی ایجـاد و نیز اسناد را به‌صورت دائم یا موقت ثبت‌ فرمایید.

علاوه برمطالب ذکر‌‌شده به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین امکانات حسابداری بتوانید بهترین و کامل‌ترین گزارش‌ها مدنظر مدیر حسابداری شرکت خود را تأمین‌ کنید.

نرم افزار حسابداری شرکتی متوسط هلو به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین امکانات حسابداری  بتوانید بهترین و کامل‌ترین گزارش‌های مدنظر مدیر حسابداری شرکت خود را تامین کنید.

امکانات نرم افزار

  • کلیه امکانات نسخه ساده (کد 21)
  • عملیات چندانباره
  • ثبت چک های امانی
  • عملکرد و کنترل واسطه ها
  • سطح دسترسی برای کاربران
  • امکان نمایش معین اشخاص با ریزکالاها و چک ها
  • تبدیل سندهای موقت به دائم و بالعکس
  • ثبت یک هزینه در فاکتور خرید
  • مغایرت گیری از بانک
  • مغایرت گیری از صندوق
  • مغایرت گیری از طرف حساب ها
  • امکان استفاده از بارکدخوان
  • تسویه فاکتور به فاکتور
  • گزارش عملکرد دوره ای انبار

مشاغل مناسب

  • خدمات نگهداری (خدمات پس از فروش)
  • بازرگانی ماشین های اداری
  • سخت افزار

نرم افزار هلو 8 با هشت ویژگی جدید به بازار آمد. در ادامه با هشت ویژگی جدید هلو 8 آشنا شوید.

 پلن های تخصصی مشاغل

پنل‌های شغلی جدید نرم‌افزارهایی هستند با منوهای تخصصی که با در نظر گرفتن نیازهای هر شغل تولید شده‌اند.

ما در شرکت نرم‌افزار حسابداری هلو همواره برای اختصاصی‌سازی نرم‌افزار تلاش می‌کنیم.

اکنون با توجه به تحقیقات و دریافت پیشنهادات مشتریان اصناف مختلف با بهره‌گیری از تجربه موفق پیشین، پنل‌های شغلی جدیدی را تولید کرده‌ایم.

 محیط کاربری جدید و زیبا

در هلو 8 از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی طراحی محیط نرم‌افزاری بهره گرفته‌ایم. محیط نسخه 8 شبیه به ساختار و طراحی ویندوز 10 به صورت موزائیکی و با ظاهری لذت‌بخش طراحی شده است. این نسخه از نرم‌افزار روی تمامی نسخه‌های ویندوز نصب و اجرا می‌شود.

 ابزارهای جانبی پرتابل

ابزارهای پرتابل هلو امکان دسترسی شما به اطلاعات نرم‌افزارتان را هر جا که هستید، ممکن می‌سازد. داشبورد مدیریتی  و وب سرویس ابزارهای جانبی هستند که بین شما و نرم‌افزار هلو ارتباط برقرار می‌کنند.

 حسابداری یکپارچه برای واحدهای با پراکندگی جغرافیایی

با این امکان، واسط کاربری در اختیارتان قرار می‌گیرد که از طریق آن اجرای نرم‌افزار در قالب وب را از هر نقطه جهان میسر ساخته‌ایم. اگر دفاتر یا شعبه‌هایی با پراکندگی جغرافیایی دارید، با این نرم‌افزار می‌توانید حسابداری آن‌ها را یکپارچه کنید.

 منطبق با قوانین مالیاتی

نرم‌افزار حسابداری هلو با بهره‌گیری از خبره‌ترین مشاوران مالیاتی،  تلاش می‌کند با توجه به نیاز صاحبان مشاغل در اسرع وقت با قوانین جدید انطباق یابد. در نسخه 8 نیز آخرین تغییرات قوانین سازمان امور مالیاتی، از جمله ماده قانونی 169 را لحاظ کرده‌ایم.

 ارتباط با فروشگاه اینترنتی

قابلیت جدید نرم‌افزار حسابداری هلو اتصال به فروشگاه اینترنتی است. شما با وارد کردن اطلاعات کالا و محصولات خود، می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را نیز همزمان مدیریت کنید. هر تراکنش مالی در فروشگاه اینترنتی شما به صورت اتوماتیک در نرم‌افزار حسابداری لحاظ خواهد شد.

 اتصال به کارتخوان‌های بانکی معتبر

از دیگر امکانات کاربردی هلو 8 ارتباط با کارتخوان‌های بانکی معتبر کشور است. در این نسخه امکان ارتباط کامل‌تری بین نرم‌افزار هلو و تعداد بیشتری از کارتخوان‌های بانکی به وجود آورده‌ایم.

 خدمات پس از فروش هوشمند

در هلو ۸ می‌توانید از طریق سیستم  smart help  خدمات پشتیبانی را تمدید کنید یا نسخه جدید را  به صورت آنلاین نصب کنید

مشخصات کلی

شماره مجوز : 8-01237-024680
مرجع صادر کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
قابل نصب روی سیستم عامل ویندوز : win xp ,win vista , win 7 ,win8

اطلاعات پایه

امکان ثبت قیمت پیش فرض خرید و پیش فرض فروش برای هر کالا :
امکان معرفی کالا به تعداد : بینهایت
معرفی حساب اشخاص به تعداد : بینهایت
امکان گروه بندی کالاها :
امکان گروه بندی اشخاص :
امکان معرفی زیر گروه اصلی و فرعی برای کالا :

فاکتور ها

امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان :
تسویه فاکتور به صورت نقد , چک، مانده حساب و POS :
صدور فاکتور فروش سریع و با استفاده از بارکد خوان ویژه سوپر مارکت ها :

انبارداری

معرفی انبار :
انبارگردانی جهت اصلاح موجودی :
گزارش موجودی ریالی انبار :
کاردکس کالا و گزارش انبار از هر کالا :
گزارش موجودی اجناس :

عملیات بانک و چک

دفتر چک(انتقال چکها به بانک، تایید وصول چکها، برگشت چک، نقد کردن چک و رویت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن) :
هشداربرای چک ها واسناد پرداختنی(آلارم چک) :
امکان ثبت چکهای باطله و تضمینی دریافتی و پرداختی :
انتقال وجه بین کلیه حساب های سیستم :

امکانات حسابرسی

مشاهده مانده صندوق به صورت لحظه ای :
ثبت دریافت و پرداخت های نقدی :
ثبت اسناد ضمانتی :
امکان صدور سند حسابداری به صورت دستی ،حذف و اصلاح اسناد :

گزارشات

چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ،حواله خروج از انبار، گزارشات و ... با کلیه چاپگرها و چاپ رولی فاکتور (8cm) :
محاسبه سودوزیان به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و به تفکیک هر کالا :
گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق، بانکها و لیست فاکتورهای خرید و فروش :
گزارش خالص اسناد دریافتنی ، پرداختنی و در جریان وصول :
روئیت ریز خرید و فروش کالا :
مشاهده اسناد حسابداری و فاکتورهای وابسته :

سایر امکانات

مالیات بر ارزش افزوده :
امکان استفاده از كيبورد جهت سهولت و بالابردن سرعت كار با نرم افزار :

دیدگاه کاربران
0

هیچ نظری ارسال نشده

نظر خود را بنویسید

*
*