نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک ضمن داشتن امکانات تخصصی حسابداری، دارای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز می باشد تا شرکت های بازرگانی و خدماتی بتوانند ارتباط بیشتری با مشتریان خود برقرار کرده و آن را بهبود بخشند. وقتی مشتری از خدمات شما راضی باشد، مجددا خرید کرده و کسب و کار شما را به سایرین معرفی میکند.
هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.
نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک با هدف رفع نیاز مشاغل فعال در زمینه خدمات پس از فروش کالا توسط گروه نرم افزار حسابداری محک طراحی شده است.
نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک ضمن دارا بودن ویژگیهای سری خدماتی، امکانات و قابلیتهای ویژهای برای افراد فعال در این زمینه فراهم کرده است تا محاسبات مالی آنها مانند ثبت تاریخ تحویل کالا، مدت زمان گارانتی، گزارش تکنسین و مواردی از این قبیل سریع تر و با کمترین میزان خطاپذیری انجام شود.
نکته جالب در استفاده از نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش این است که نیاز به تخصص بالای حسابداری برای استفاده از آن وجود ندارد و افراد مشغول به فعالیت در این صنف میتوانند با کمک پشتیبانی و خدمات شرکت نرم افزاری محک به راحتی فروشگاه خود را مدیریت نمایند.
نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک با ظرافت فراوان و بر اساس نیازها و ضرورت های خدمات پس از فروش طراحی شده است. در ادامه برخی از امکانات این نرم افزار حسابداری را بررسی خواهیم کرد.
از آن جا که خدمات پس از فروش برای کالاهای مختلف بسیار متنوع و گسترده است، نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش محک این امکان را به شما می دهد که به هر تعداد که لازم داشتید برای خود حساب تعریف کنید.
شما همچنین میتوانید برای هر یک از مشتریان خود حساب کاربری مجزا تشکیل داده و اطلاعات آنان از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تعمیرات انجام شده و ارزش ریالی هر کدام از آن ها را ثبت و نگهداری کنید تا اگر مشتری بدون داشتن فاکتور جهت دریافت خدمات به شما مراجعه کرد بتوانید اقدامات لازم را با سرعت بیشتری انجام دهید.
یکی از مهم ترین سرفصلهای خدمات پس از فروش تعمیرات کالا یا خدمات است. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک می توانید کالای نیازمند تعمیر را از مشتری دریافت کنید و اطلاعاتی مانند نوع کالا، نوع عیب، تعمیرات ضروری، تاریخ دریافت کالا از مشتری، تاریخ تحویل کالا به مشتری، مبلغ پیشپرداخت و … را در یک فاکتور مجزا ثبت کنید و همچنین یک نسخه برای خود داشته باشید و یک نسخه را نیز به مشتری بدهید.
خیلی از مغازه های خدمات پس از فروش در کنار انجام خدمات پس از فروش اقدام به فروش محصولات حانبی مربوط به کالای خاص خودشان می کنند. نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک به شما این امکان را می دهد که برای هر کدام از این محصولات شناسنامه طراحی کنید و همچنین اطلاعات فروش آن را در محاسبات مالی خود ثبت کنید..
برای مدیریت بهتر کسبوکار خود باید اطلاعات دقیقی از میزان هزینهها داشته باشید و همهی هزینهها را در جایی مکتوب کنید.
یکی دیگر از امکانات نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک، امکان تعریف، شناسایی و ثبت انواع هزینهها شامل: هزینهی حقوق و دستمزد، هزینههای عمومی (شارژ، اجاره، قبوض و…)، هزینهی تعمیرات، و همچنین تهیه گزارشهای کلی و جزئی هزینهها و کسریها میباشد.
در زیر چند نمونه از مزیتهای این نرم افزار حسابداری را بهصورت خلاصه برایتان شرح میدهیم.
شما با خرید نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک میتوانید به مدت یک سال از پشتیبانی رایگان مجموعهی برخوردار شوید و سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانهای محک در میان بگذارید.
این نرمافزار تخصصی جمعآوری دادهها را آسان کرده و با نظارت بر حسابهای دریافتنی و پرداختنی صاحبان کسبوکار را قادر میسازد شرایط اقتصادی خود را بهتر درک و بررسی کنند همچنین با تشکیل و تکمیل فرمهای مالیاتی میزان مالیات پرداختنی را محاسبه میکند و میزان مالیاتی که در طول یک دوره مشخص پرداخت کردهاید را نیز نشان میدهد.
گاهی به دلیل اینکه چندین نفر اطلاعات مالی و حساب و کتاب روزانه را در دفتر ثبت میکنند ممکن است خطای انسانی (فراموشی در واردکردن برخی اطلاعات و یا ورود چندباره اطلاعات) باعث اشتباه در بسته شدن سال مالی گردد؛ اما نرم افزار حسابداری الکترونیک محک به دلیل امکان ثبت آنی معاملات و تمرکز بالا، تا حد بسیار زیادی جلوی این اشتباهات را می گیرد.
شما میتوانید با استفاده از نرم افزار حسابداری، فعالیتهای مالی کسبوکار خودتان را متمرکز کنید به این صورت که همهی فعالیتهای مرتبط با کسبوکار از جمله: کنترل تعداد محصولات فروش رفته، صدور فاکتور فروش، بررسی حقوق و دستمزد کارکنان، ثبت اطلاعات مشتریان و ارتباط با آنها را میتوانید درون یک برنامه یا نرمافزار با عنوان نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک مدیریت کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد؛ زیرا نیازی به خرید چندین نرمافزار برای انجام کارهای مختلف ندارید و همهی آنها را میتوانید در قالب یک نرمافزار داشته باشید.
هدف از ایجاد نرم افزار های حسابداری، راحت و ساده کردن انجام فعالیتهای حسابداری است بهطوریکه افرادی که دانشی در این حوزه ندارند هم بتوانند با کمک نرمافزارهای حسابداری، حساب و کتاب خود را ثبت و بررسی کنند. در این راستا آموزشهای کافی در اختیار کاربران قرار میگیرد تا بتوانند با صرف زمان کمتری به فعالیتهای مالی خود سامان بخشند.
نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک اطلاعات مالی شما را بهصورت نموداری، گرافیکی و قابلفهم نمایش میدهد تا بتوانید کسب و کار خود را به درستی تحلیل کنید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.
ما در شرکت نرمافزار حسابداری محک برای راحتی و سهولت استفاده کاربران، از افزونههایی در کنار بستههای نرمافزاری خود استفاده میکنیم که در زیر به معرفی برخی از آنها که متناسب با صنف تالار پذیرایی است پرداختیم.
ما در شرکت نرمافزار حسابداری محک برای راحتی و سهولت استفاده کاربران، از افزونههایی در کنار بستههای نرمافزاری خود استفاده میکنیم که در زیر به معرفی برخی از آنها که متناسب با نیازهای ارائه دهندگان خدمات کامپیوتر است پرداختیم.
از آن جا که تعمیرات یکی از عمده ترین فعالیتهای ارائه دهندگان خدمات کامپیوتر محسوب میشود، گروه نرم افزاری محک برای انجام هرچه بهتر خدمات پس از فروش افزونهای به نام افزونه تعمیرات و خدمات طراحی کرده است. شما با استفاده از این افزونه روال تحویل کالا از مشتری برای تعمیر، انتقال به واحد تعمیر، انتقال به انبار، بررسی و کنترل کالا، محاسبه هزینه تعمیرات و تحویل کالا به مشتری و … را میتوانید پیگیری کنید. برخی از امکانات ارائه شده در این افزونه به شرح زیر است:
بسیاری از خدمات و قطعات کامپیوتری وارداتی است و ارائه دهندگان خدمات کامپیوتری اقدام به واردات و یا خرید آن از شرکتهای وارداتی میکنند و در نتیجه ممکن است با انواع ارزها سر و کار داشته باشند . در اینجا لازم است علاوه بر نگهداری و ثبت اطلاعات بر مبنای ریال، گزارشاتی بر اساس ارز خریداری شده نیز داشته باشیم.
در افزونهی سیستم چند ارزی محک شما میتوانید یک ارز مبنا برای خود انتخاب کنید (به طور مثال ریال )که در این صورت تمام صورتهای مالی شما (ترازنامه، سود و زیان و…) بر حسب ارز مبنا صادر میشود.
با استفاده از این افزونه میتوانید اطلاعات مربوط به خرید و فروش و حساب ارزی خود با سایر اشخاص را در اختیار داشته باشید و گزارشاتی از آن دریافت کنید.
از دیگر ویژگیهای این افزونه میتوان به “تسعیر ارز”اشاره کرد، بسیاری از شرکتها چند روز پس از خرید و ثبت سفارش اقدام به پرداخت هزینه و تسویه حساب میکنند و باتوجه به تغییر روزانه قیمت ارز، این قابلیت میتواند در محاسبهی قیمت بر مبنای روزی که ثبت سفارش انجام شده است و همچنین محاسبهی سود و زیان کمک شایانی نماید.
افزونهی پیامک رسان نرم افزار حسابداری محک با هدف ارتباط مستمر و مداوم با مشتریان به کمک کسبوکارها آمده است.
شما میتوانید به مناسبتهای مختلف مانند تولد، اعیاد، تشکر از خرید، اطلاع از جشنوارههای فروش و … به مشتریانتان پیام داده و برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید همچنین میتوانید برای اجرای برنامههای تبلیغاتی خود و اطلاع مشتریان از وجود تخفیفهای ویژه از این افزونه استفاده کنید و به طور نامحدود برای آنها پیام ارسال کنید.
این افزونه به فروشگاههایی که به فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود میپردازند امکان اتصال سایت فروشگاهی به نرم افزار حسابداری را فراهم کرده و بین اطلاعات سایت و نرم افزار حسابداری ارتباط برقرارمی کند. در این افزونه اطلاعات کالاها، مشتریان، فاکتورها و حسابهای بانکی، در فروشگاه آنلاین و نرم افزار حسابداری با هم ارتباط پیدا میکنند
با استفاده از افزونهی تحلیلگر محک میتوانید روند فروش محصولات خود را در بازههای زمانی مشخص رصد کنید و آن را در قالب گزارشات متنوع ، زیبا و کاربردی مشاهده کنید. گزارشات این افزونه تحلیلی و مقایسهای میباشد و یک دید کلی برای مدیریت مجموعه به شما خواهد داد.
شما با خرید بسته نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک نیازی به دانلود برنامه حسابداری ندارید و فقط کافی است سی دی دریافتی را درون دستگاه قرار داده و به کمک پشتیبانهای مجموعه و یا اطلاعات موجود در بروشور، نرم افزار حسابداری خود را فعال کنید.
قیمت نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش محک باتوجهبه افزونههای متنوعی که در کنار بستهی نرمافزاری ارائه میشود، متفاوت است. همچنین نرمافزار بهگونهای طراحی شده است که کلیهی کارهای خدمات پس از فروش را انجام میدهد ولی اگر شما نیازی داشته باشید که در بستهی نرمافزاری موجود نیست، تیم برنامه نویسی محک میتواند قابلیت موردنظر شما را در قالب افزونهای جدید به بستهی نرمافزاری اضافه کند و بسته را سفارشیسازی کرده و در اختیار شما قرار دهد که هزینهی آن به قیمت بستهی نرمافزاری اضافه میشود.