نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی

logo-samandehi
آخرین خبرها

تولید کننده‌ها

عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌ وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید. ایمان‌داریم، در این راه پر فراز و نشیب، آنچه می‌تواند تضمین‌ کننده‌ی بقاء و رشد گروه نرم افزاری محک باشد، رعایت اصل صداقت، اعتماد متقابل و مثلث برنده – برنده ی مشتریان، کارکنان و سهامداران در راستای رسیدن به جامعه ای برای بهتر زیستن است، که عمیقاً امیدواریم در سایه توکل بر خداوند متعال، همچون گذشته، از اعتماد و لبخند حاکی از حس رضایتمندی مشتریان بر خود ببالیم.

در این راه با بهره‌گیری از سرمایه‌ی انسانی متعهد، متخصص، خلاق و کارآمد و فراهم آوردن امکان نوآوری، پیشرفت شغلی و خودشکوفایی برای کارکنان به این مهم دست خواهیم یافت. همچنین، همواره این مسئولیت سنگین را بر دوش کشیده‌ایم که با تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ مدیریت مالی، بهبود شرایط اقتصادی کسب‌وکارها، کمک به افزایش نظم و اعتماد مالی در جامعه و نیز توسعه‌ی اقتصاد خانوار را انجام دهیم. حفظ محیط‌ زیست از طریق کاهش گردش کاغذ و الکترونیکی کردن فرآیندها، ارتقاء فرهنگ استفاده از محصولات نرم افزاری، از دیگر خدمات گروه نرم افزاری محک است که عموم اقشار جامعه از آن بهره می‌برند.

فیلتر محصولات
25 - 36 از 103
  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری آرایشگاه محک با هدف رفع نیازهای مالی، مدیریتی، حسابداری آرایشگاه‌ها و همچنین با هدف ارائه ی امکانات ساده و متنوع و کمک به کسب و کارها به وجود آمده است. این نرم افزار حسابداری شما را قادر میسازد تا به ثبت انواع فاکتور، ثبت کلیه عملیات مالی، ثبت اسناد حسابداری به صورت تمام اتوماتیک، تهیه و اصلاح گزارش ها و … در سالن‌های زیبایی و...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری آسانسور محک بر حسب نیازهای این صنف طراحی و تولید شده است و دارای امکاناتی از قبیل: محاسبه‌ی هزینه و میزان سود و زیان پروژه‌ها، آگاهی از زمان سررسید سرویس و قراردادها، بررسی گردش مالی و واریزی به پرسنل (کارگران، پیمانکاران، سرویس کاران و…)، برآورد میزان خرید و فروش، استعلام موجودی تجهیزات و قطعات، انبارگردانی و… می‌باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری آهن فروشی محک با در نظر گرفتن نیازهای صنفی آهن فروشان، گامی بزرگ در جهت رفع نیازهای این صنف برداشته است زیرا امکاناتی از قبیل ثبت کالا بر حسب شماره ردیف و چاپ فاکتور برای فروش‌های شاخه‌ای یا کیلویی را فراهم کرده است تا صاحبان کسب و کار بتوانند با سرعت و دقت بیشتری امور مالی و حسابداری خود را انجام دهند. این نرم افزار مناسب آهن فروشی ها،...

  • (1 رای)

    گروه نرم افزار حسابداری محک با بررسی و در نظر گرفتن نیازها و محدودیت‌های صنف ابزار فروشی اقدام به تولید بسته‌ی نرم افزار حسابداری برای ابزار فروشی ها کرده است. نرم افزار حسابداری ابزار فروشی محک شما را قادر می‌سازد تا بتوانید نام قطعات و اطلاعات مرتبط با آن را فهرست کرده و به‌صورت آنی فاکتور فروش صادر کنید. همچنین این نرم افزار بستری را فراهم می‌کنید تا...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری اجاره کالا محک کاری از گروه نرم افزار حسابداری محک است که در راستای رفع نیازهای صنف اجاره کالا طراحی شده است و خدماتی از قبیل تعریف انواع کالا، ثبت زمان تحویل و بازگشت کالا و تعریف نرخ قیمتی برای هر نوع کالای اجاره‌ای می‌باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری الکترونیک محک با در نظر گرفتن نیازهای فروشندگان لوازم الکترونیک، گامی بزرگ در جهت رفع نیازهای این صنف برداشته است زیرا با استفاده از این نرم افزار کاربران می‌توانند عملیات فروش، ثبت و حسابداری انبوهی از کالاها را با دقت و امنیت بیشتری انجام دهند و امور مالی و حسابداری خود را بهتر مدیریت کنند.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری باتری فروشی محک متناسب با نیازها و ظرافت های باتری فروشان سراسر کشور طراحی شده است. اگر شما هم باتری فروش هستید و می خواهید محاسبات مالی ساده و با خطای کم را در کنار سایر امکانات کاربردی تجربه کنید، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار حسابداری باتری فروشی محک می باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری باشگاه ورزشی محک علاوه انجام کلیه عملیات فروش و حسابداری امکاناتی از قبیل: فروش خدمات، ثبت هزینه‌ها و محاسبه‌ی سود و زیان، مدیریت امور شعبات، مدیریت امور بوفه و… را فراهم کرده است. نرم‌افزارهای حسابداری محک با داشتن محیط کاربری آسان و امنیت بالا به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار تبدیل شده است.

  • (0 رای)

    مدیریت یک تالار پذیرایی شامل کارهای مختلفی از جمله زمانبندی مشتریان، مدیریت پرسنل برای ارائه خدمات به میهمانان، مدیریت هزینه‌های انجام شده در بخش‌های مختلف مجالس و تالار و بسیاری موارد دیگر می‌شود. استفاده از یک نرم افزار حسابداری یکپارچه و کاربردی با قابلیت‌های مخصوص صنف تالارهای پذیرایی باعث سهولت و پیشبرد امور تالار پذیرایی می‌شود. شرکت مشاور نرم افزار...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تجهیزات مخابراتی محک متناسب با نیازهای فروشندگان تجهیزات مخابراتی طراحی شده است. این نرم افزار ضمن داشتن کاربری آسان و امنیت بالا  در سطوح مختلف و یا قیمتی مناسب جهت رفع نیاز کاربران عرضه شده است. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری تجهیزات مخابراتی محک نیازی به حسابدار نخواهید داشت زیرا این نرم افزار به طور خودکار تمامی فاکتورهای فروش...

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی محک در راستای رفع نیاز فروشندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی سراسر کشور طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید محاسبات مالی خود را ساده و با کمترین خطا انجام دهید. نرم افزار حسابداری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی محک به طور اتوماتیک تمام فاکتورهای فروش شما را به سند حسابداری تبدیل می‌کند.

  • (0 رای)

    نرم افزار حسابداری تعمیرات کامپیوتر محک دارای امکاناتی چون: ثبت تاریخ دریافت کالا، ثبت عیوب کالا، محاسبه‌ی هزینه‌ی تعمیرات، گردش موجودی کالا، گزارش تکنسین و مواردی از این قبیل است تا امور مالی و حسابداری این کسب و کارها سریع‌تر و با کمترین میزان خطا انجام شود.

25 - 36 از 103