نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی

logo-samandehi

کاتالوگ

فیلترهای فعال:
موجود بودن
وضعیت
آخرین خبرها

تولید کننده‌ها

     نرم افزار آرپا متشکل از بیشتر از 30 زیرسیستم در حوزه های مختلف می باشد. کلیه امور مرتبط با شرکتهای بازرگانی، تولیدی، خدماتی، حسابداری و حسابرسی و ... از طریق این نرم افزار قابل انجام است.

فیلتر محصولات
25 - 29 از 29
  • (0 رای)

    نرم افزار فروش اقساطی و نرم افزار مدیریت فروش از زیر سیستم فروش آرپا میباشند. مدیریت فروش و عوامل مؤثر در برنامه ریزی فروش به همراه مدیریت توزیع و تحویل کالا و تسویه حساب با اشخاص در راستای تأمین منابع نقدینگی و به دست آوردن اطلاعات آماری در مورد مناطق فروش و همچنین میزان سود کالا و سود حاصل شده به تفکیک مشتری از اطلاعات سودمند سیستم فروش آرپا میباشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار پخش مویرگی آرپا , با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه نوع نگرش و مدیریت شرکت های موفق پخش مویرگی در حوزه فروش یکی از نکات قابل تأمل و مهم استفاده از ابزارهای مدرن و قابل دسترس در حوزه پخش است. ابزارهایی که با توجه به سرعت و دقت باعث ایجاد ارزش افزوده مبتنی بر افزایش بهره وری، افزایش فروش، کاهش هزینه و بسیاری منافع دیگر برای صنعت پخش مویرگیمی...

  • (0 رای)

    محاسبه بهای تمام شده پروژه های صنعتی، ساختمانی، خدماتی و ... از جهت محاسبه کلیه خریدها،  فروش ها و هزینه‌های مرتبط با یک پروژه بسیار مشكل است و این ناشی از ماهیت مبهم كار و یا پیچیده بودن آن می باشد.

  • (0 رای)

    نرم افزار پیمانکاری , نرم افزار حسابداری پیمانکاری و نرم افزار انبار از زیر سیستم نرم افزار حسابداری آرپا میباشند پیمانکاران در تلاش هستند  که با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند بهترین نتیجه را گرفته و علاوه بر سادگی امکان ثبت ، طبقه بندی و گزارش دهی را جهت مدیریت مالی همزمان چندین پروژه با دقت و سرعت فراهم آورند . سیستم جامع حسابداری پیمانکاری آرپا از...

  • (0 رای)

    نرم افزار کمیسیون آرپا ، فرآیند ارزیابی عملکرد بازاریاب‌ها را به منظور محاسبه پورسانت فروش ، ساده و آسان کرده است؛ به گونه ای که به وسیله آن می توان پیچیده‌ترین محاسبات را به ساده ترین شکل انجام داد.

25 - 29 از 29